Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
Не е настроен актуатора правилно на тази ремонтираната турбина .
- oem
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: на кафе и цигари цял ден
- Мечтае да кара: Нещо с V10
Re: Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
Актуатора на тази турбина е електрически сервомотор. Няма какво да му се настройва механично.
Skype: oemotorsport
Re: Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
Май въпроса е до чип тунинг въпроса е кой може да го свърши предложения ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
Проблемът на колегата е не липсата на налягане, защото от неговите думи 1.3 бара е прилично налягане... Проблемът е, че се постига при прекалено високи обороти. Както вече казаха и преди мен, ще трябва ремап, за да тръгне тази по-голяма турбина от по-ниски обороти.
Re: Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
има ли някой да се занимава с това и надявам се за нормални пари къде мога да отида
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани