Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
Здравейте колеги имам сериозен проблем с колата имам бмв е60 2006 година 177 коня 2.5 литра дизел, проблема е в това че смених турбината купих турбина от 3.0 дизел и я качих на колата след което колата тотално умря харчи доста, зад нея пуши вървеж няма никакъв къде може да търся проблема закачих я на диагностика но не откриха грешки ?
- zerhanzenun
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530d LCI
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Гледани ли са стойностите на турбината?pipkov написа:Здравейте колеги имам сериозен проблем с колата имам бмв е60 2006 година 177 коня 2.5 литра дизел, проблема е в това че смених турбината купих турбина от 3.0 дизел и я качих на колата след което колата тотално умря харчи доста, зад нея пуши вървеж няма никакъв къде може да търся проблема закачих я на диагностика но не откриха грешки ?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Аз доколкото съм чувал като се сложи нова турбина трябва да се покара малко за да се отпуши от старата , дали е вярно не мога да кажа . Мини едни 20-25 км и виж дали не се подобрява .
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Ако намериш някого идвам веднага досега читав майстор не видях
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Закачаха я но никой не каза.нищо смислено
Имаш ли читав майстор
Имаш ли читав майстор
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
pipkov написа:Закачаха я но никой не каза.нищо смислено
Имаш ли читав майстор
И като я закачиха кога надува, колко надува ?
Така е като ви правят диагностика хора дето ползват софтуера само в менюто за четене и триене на грешки.
Тая турбина дето си я взел актуатора работи ли и, въобще закачи ли я на стенд преди да я метнеш на колата?
За да ти пуши много и да не върви значи не надува....
А тази дето си я взел е по голяма от оригиналната и е нормално колата да стане по лагава и да и идва силата на по високи обороти.
Ама изобщо да не върви има нещо повредено.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Видно е, че си взел втора ръка турбина. Черния пушек, свиренето и липсата на вървеж е признак на заминало турбо.
Турбина на автомобил с данни GTA2056VK, предназначена за M57TUD25 с 130KW@4000RPM и 400NM@0RPM, как би следвало да се замени с турбина на автомобил с данни GTA2260VK, предназначена за M57TUD30 с 160KW@0RPM и 500NM@0RPM?
Турбина на автомобил с данни GTA2056VK, предназначена за M57TUD25 с 130KW@4000RPM и 400NM@0RPM, как би следвало да се замени с турбина на автомобил с данни GTA2260VK, предназначена за M57TUD30 с 160KW@0RPM и 500NM@0RPM?
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Закачига я и както казах грешки нямаше
Параметри.кога надува не ми казаха
Но турбината е втора ръка но я рециклирах
Всичко е ново актуатора според мен трябва да работи
Той е електрически ако е прецакан няма ли да го изпише
Параметри.кога надува не ми казаха
Но турбината е втора ръка но я рециклирах
Всичко е ново актуатора според мен трябва да работи
Той е електрически ако е прецакан няма ли да го изпише
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Тоест да разбирам че ъпгрейд е тъпа дума.....
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Кога пуши колата - първоначално при ускорение, във високите обороти или постоянно?
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
pipkov написа:Закачига я и както казах грешки нямаше
Всичко е ново актуатора според мен трябва да работи
Той е електрически ако е прецакан няма ли да го изпише
При заседнал актуатор изписва грешка. Същата грешка я изписва и в определени случаи при работещ актуатор, но заминала турбина.
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Днес ходих при диагностик добър беше
Закачи я.каза.че няча.налягане.от турбината
Едвам надува до 0'8бара при 2500 3000 оборота
Кам3500 4000 оборота вдига налягането на
Около 1.30 бара и това оказа се че.има и
Грешка която е в превод липса на налягане
Каза.че.или е лош ремонт на турбото
Или не е настроен електронния клапан правилно съвети има ли някой
Закачи я.каза.че няча.налягане.от турбината
Едвам надува до 0'8бара при 2500 3000 оборота
Кам3500 4000 оборота вдига налягането на
Около 1.30 бара и това оказа се че.има и
Грешка която е в превод липса на налягане
Каза.че.или е лош ремонт на турбото
Или не е настроен електронния клапан правилно съвети има ли някой
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
Колата пуши доста при ускорение около 2000 оборота
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина
pipkov написа:Днес ходих при диагностик добър беше
Закачи я.каза.че няча.налягане.от турбината
Едвам надува до 0'8бара при 2500 3000 оборота
Кам3500 4000 оборота вдига налягането на
Около 1.30 бара и това оказа се че.има и
Грешка която е в превод липса на налягане
Каза.че.или е лош ремонт на турбото
Или не е настроен електронния клапан правилно съвети има ли някой
А ето това вече е по сериозно описание на проблема.
Ако се съмняваш, че не е направен качествено ремонта я свали и я занеси в някой от известните турбо сервизи които имат стенд и ще ти проверят как се развърта как рабпти актуатора и прочие.
Къде си я давал ако не е тайна, имаш ли гаранция за ремонта?
Аз съм давал да ми правят същия модел турбина в адлер турбо и нямам забележка, смениха и лагерите балансираха я и стана перфектна.
За софия турбо хют също имат добър стенд и бачкат добре, дават гаранция на ремонтираните турбини, това важи и за адлер.
За мен обаче е много вероятно да му идва голяма турбината и съответно ако е със стоков софтуер няма достатъчно газове да я развърти по рано.
Това нещо можеш да го коригираш при някой тунер който ще има желание да си играе с тази конфигурация и да ти направи карта точно за твоя случай.
Принципно при такъв тунинг обикновенно се прави хибридно турбо с топлата част от старото и студена от новото, за да не загубиш сила в ниските обороти но предполагам че и така ще стане.
С тая турбина би трябвало да изкара 200кс. на колелата че и малко нагоре.
pipkov написа:Колата пуши доста при ускорение около 2000 оборота
Пуши щото не и стига въздух, турбината не надува в ниските тоест тя надува ама на половината от това което се търси и съответно сместа става богата и пуши черно.
А турбо пътищата проверени ли са, да няма някъде пропуск и да губи налягане?
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина
Колега, недей да махаш турбината. Щом на 3500 оборота надува не е там проблема. Аз съм със същата турбина на 2.5 177 коня.
Не знам кой ти е дал акъл да сложиш 2260, но ако не ти е казал защо се слага ще ти кажа аз. Прави се с цел тунинг. Има сериозна разлика в оригиналното турбо на е60 2.5 (2056) и в това, което си сложил ти (2260). Най-общо казано освен, че компресорната перка е 60мм спрямо твоята 56мм има разлика и в турбинното колело (все пак 2260 се развърта от изгорелите газове на 3000 кубика мотор). И тук идва тънкия момент. При теб оригинално като дадеш газ на 1500 оборота на 6та предавка например до 2000 оборота си вдигнал максималното за този мотор налягане от 1.4 бара и съответно геометрията ти вече не работи (няма нужда да насочва въздуха). Сега обаче на тези обороти двигателя вообще не е успял да развърти по-голямия турбокомпресор, но на 2000 оборота двигателя си следва оригиналния алгоритъм и затваря(отваря, кой както го разбира) напълно геометрията, т.е. няма какво да помогне на турбината да се развърти по-бързо, а освен това тя е и ПО-ГОЛЯМА и се получава така, че като дадеш на 5-та например газ на 1500 оборота сега колата ти тръгва да върви на 3000 оборота. С Две думи трябва да отидеш на ремап за да ти направят други настройки на геометрията първо и после да ти вдигат налягане и да ти пускат гориво. Естесвено дори и след настройката колата не тръгва както с оригиналната турбина (моята имаше макс нютони на 1800, сега са на 2300) но няма как с оригиналната турбина от този мотор да се изкарат 250 коня.
Ако не искаш да правиш от твоята кола 250-260 коня по-добре махни тази турбина и си намери оригиналната за твоя мотор (аз имам за продаване ) тъй като не мисля вече някога да връщам оригиналното турбо.
Ако не си разбрал какво се е получило без ремап ще ти го кажа с други думи - все едно караш дизел от 1992 година с огромна турбина вместо дизел от 2006 година с нормална турбина.
Сигурен съм, че ако отидеш да ти я настроят качествено няма да си върнеш старото малко турбо. Ако искаш ще те насоча при кого да отидеш да ти я направи за да не съжаляваш. Моята оригинално изкара 384 нютона, сега е 540, разликата е огромна. Аз съм с ръчна кутия и от 150 до 200 ги правя за 10.5 сек (като 535д префейса). Отивай на ремап, няма да съжаляваш. ОЕМоторспорт, Николай Николов е човека. Аз настройвах при него, пък и преди настройката говорихме доста с него за това какво да сменям...не съжалявам.
Не знам кой ти е дал акъл да сложиш 2260, но ако не ти е казал защо се слага ще ти кажа аз. Прави се с цел тунинг. Има сериозна разлика в оригиналното турбо на е60 2.5 (2056) и в това, което си сложил ти (2260). Най-общо казано освен, че компресорната перка е 60мм спрямо твоята 56мм има разлика и в турбинното колело (все пак 2260 се развърта от изгорелите газове на 3000 кубика мотор). И тук идва тънкия момент. При теб оригинално като дадеш газ на 1500 оборота на 6та предавка например до 2000 оборота си вдигнал максималното за този мотор налягане от 1.4 бара и съответно геометрията ти вече не работи (няма нужда да насочва въздуха). Сега обаче на тези обороти двигателя вообще не е успял да развърти по-голямия турбокомпресор, но на 2000 оборота двигателя си следва оригиналния алгоритъм и затваря(отваря, кой както го разбира) напълно геометрията, т.е. няма какво да помогне на турбината да се развърти по-бързо, а освен това тя е и ПО-ГОЛЯМА и се получава така, че като дадеш на 5-та например газ на 1500 оборота сега колата ти тръгва да върви на 3000 оборота. С Две думи трябва да отидеш на ремап за да ти направят други настройки на геометрията първо и после да ти вдигат налягане и да ти пускат гориво. Естесвено дори и след настройката колата не тръгва както с оригиналната турбина (моята имаше макс нютони на 1800, сега са на 2300) но няма как с оригиналната турбина от този мотор да се изкарат 250 коня.
Ако не искаш да правиш от твоята кола 250-260 коня по-добре махни тази турбина и си намери оригиналната за твоя мотор (аз имам за продаване ) тъй като не мисля вече някога да връщам оригиналното турбо.
Ако не си разбрал какво се е получило без ремап ще ти го кажа с други думи - все едно караш дизел от 1992 година с огромна турбина вместо дизел от 2006 година с нормална турбина.
Сигурен съм, че ако отидеш да ти я настроят качествено няма да си върнеш старото малко турбо. Ако искаш ще те насоча при кого да отидеш да ти я направи за да не съжаляваш. Моята оригинално изкара 384 нютона, сега е 540, разликата е огромна. Аз съм с ръчна кутия и от 150 до 200 ги правя за 10.5 сек (като 535д префейса). Отивай на ремап, няма да съжаляваш. ОЕМоторспорт, Николай Николов е човека. Аз настройвах при него, пък и преди настройката говорихме доста с него за това какво да сменям...не съжалявам.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани