Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж

Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина

Мнение от pipkov » 28 Дек 2017, 15:45

Здравейте колеги имам сериозен проблем с колата имам бмв е60 2006 година 177 коня 2.5 литра дизел, проблема е в това че смених турбината купих турбина от 3.0 дизел и я качих на колата след което колата тотално умря харчи доста, зад нея пуши вървеж няма никакъв къде може да търся проблема закачих я на диагностика но не откриха грешки ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 12.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d LCI

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от zerhanzenun » 28 Дек 2017, 17:11

pipkov написа:Здравейте колеги имам сериозен проблем с колата имам бмв е60 2006 година 177 коня 2.5 литра дизел, проблема е в това че смених турбината купих турбина от 3.0 дизел и я качих на колата след което колата тотално умря харчи доста, зад нея пуши вървеж няма никакъв къде може да търся проблема закачих я на диагностика но не откриха грешки ?
Гледани ли са стойностите на турбината?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.09.2017
Пол: Мъж

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от firstduo93 » 28 Дек 2017, 18:26

Аз доколкото съм чувал като се сложи нова турбина трябва да се покара малко за да се отпуши от старата , дали е вярно не мога да кажа . Мини едни 20-25 км и виж дали не се подобрява .

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от pipkov » 28 Дек 2017, 18:41

Ако намериш някого идвам веднага досега читав майстор не видях :(

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от pipkov » 28 Дек 2017, 18:59

Закачаха я но никой не каза.нищо смислено
Имаш ли читав майстор

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от vld » 28 Дек 2017, 20:39

pipkov написа:Закачаха я но никой не каза.нищо смислено
Имаш ли читав майстор

И като я закачиха кога надува, колко надува ?
Така е като ви правят диагностика хора дето ползват софтуера само в менюто за четене и триене на грешки.
Тая турбина дето си я взел актуатора работи ли и, въобще закачи ли я на стенд преди да я метнеш на колата?
За да ти пуши много и да не върви значи не надува....
А тази дето си я взел е по голяма от оригиналната и е нормално колата да стане по лагава и да и идва силата на по високи обороти.
Ама изобщо да не върви има нещо повредено.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от atanasov_aa » 28 Дек 2017, 20:59

Видно е, че си взел втора ръка турбина. Черния пушек, свиренето и липсата на вървеж е признак на заминало турбо.

Турбина на автомобил с данни GTA2056VK, предназначена за M57TUD25 с 130KW@4000RPM и 400NM@0RPM, как би следвало да се замени с турбина на автомобил с данни GTA2260VK, предназначена за M57TUD30 с 160KW@0RPM и 500NM@0RPM?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от pipkov » 28 Дек 2017, 21:14

Закачига я и както казах грешки нямаше
Параметри.кога надува не ми казаха
Но турбината е втора ръка но я рециклирах
Всичко е ново актуатора според мен трябва да работи
Той е електрически ако е прецакан няма ли да го изпише

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от pipkov » 28 Дек 2017, 23:42

Тоест да разбирам че ъпгрейд е тъпа дума.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от Z3Ro* » 29 Дек 2017, 0:00

Кога пуши колата - първоначално при ускорение, във високите обороти или постоянно?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 451
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от atanasov_aa » 29 Дек 2017, 7:27

pipkov написа:Закачига я и както казах грешки нямаше
Всичко е ново актуатора според мен трябва да работи
Той е електрически ако е прецакан няма ли да го изпише

При заседнал актуатор изписва грешка. Същата грешка я изписва и в определени случаи при работещ актуатор, но заминала турбина.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от pipkov » 29 Дек 2017, 19:47

Днес ходих при диагностик добър беше
Закачи я.каза.че няча.налягане.от турбината
Едвам надува до 0'8бара при 2500 3000 оборота
Кам3500 4000 оборота вдига налягането на
Около 1.30 бара и това оказа се че.има и
Грешка която е в превод липса на налягане
Каза.че.или е лош ремонт на турбото
Или не е настроен електронния клапан правилно съвети има ли някой

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от pipkov » 29 Дек 2017, 19:48

Колата пуши доста при ускорение около 2000 оборота

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем с невръвеж на колата след смяна на турбина

Мнение от vld » 30 Дек 2017, 10:11

pipkov написа:Днес ходих при диагностик добър беше
Закачи я.каза.че няча.налягане.от турбината
Едвам надува до 0'8бара при 2500 3000 оборота
Кам3500 4000 оборота вдига налягането на
Около 1.30 бара и това оказа се че.има и
Грешка която е в превод липса на налягане
Каза.че.или е лош ремонт на турбото
Или не е настроен електронния клапан правилно съвети има ли някой


А ето това вече е по сериозно описание на проблема.
Ако се съмняваш, че не е направен качествено ремонта я свали и я занеси в някой от известните турбо сервизи които имат стенд и ще ти проверят как се развърта как рабпти актуатора и прочие.
Къде си я давал ако не е тайна, имаш ли гаранция за ремонта?
Аз съм давал да ми правят същия модел турбина в адлер турбо и нямам забележка, смениха и лагерите балансираха я и стана перфектна.
За софия турбо хют също имат добър стенд и бачкат добре, дават гаранция на ремонтираните турбини, това важи и за адлер.
За мен обаче е много вероятно да му идва голяма турбината и съответно ако е със стоков софтуер няма достатъчно газове да я развърти по рано.
Това нещо можеш да го коригираш при някой тунер който ще има желание да си играе с тази конфигурация и да ти направи карта точно за твоя случай.
Принципно при такъв тунинг обикновенно се прави хибридно турбо с топлата част от старото и студена от новото, за да не загубиш сила в ниските обороти но предполагам че и така ще стане.
С тая турбина би трябвало да изкара 200кс. на колелата че и малко нагоре.
pipkov написа:Колата пуши доста при ускорение около 2000 оборота

Пуши щото не и стига въздух, турбината не надува в ниските тоест тя надува ама на половината от това което се търси и съответно сместа става богата и пуши черно.
А турбо пътищата проверени ли са, да няма някъде пропуск и да губи налягане?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 17.06.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525d
Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI

Re: Проблем с невървеж на колата след смяна на турбина

Мнение от sstancho89 » 31 Дек 2017, 7:57

Колега, недей да махаш турбината. Щом на 3500 оборота надува не е там проблема. Аз съм със същата турбина на 2.5 177 коня.
Не знам кой ти е дал акъл да сложиш 2260, но ако не ти е казал защо се слага ще ти кажа аз. Прави се с цел тунинг. Има сериозна разлика в оригиналното турбо на е60 2.5 (2056) и в това, което си сложил ти (2260). Най-общо казано освен, че компресорната перка е 60мм спрямо твоята 56мм има разлика и в турбинното колело (все пак 2260 се развърта от изгорелите газове на 3000 кубика мотор). И тук идва тънкия момент. При теб оригинално като дадеш газ на 1500 оборота на 6та предавка например до 2000 оборота си вдигнал максималното за този мотор налягане от 1.4 бара и съответно геометрията ти вече не работи (няма нужда да насочва въздуха). Сега обаче на тези обороти двигателя вообще не е успял да развърти по-голямия турбокомпресор, но на 2000 оборота двигателя си следва оригиналния алгоритъм и затваря(отваря, кой както го разбира) напълно геометрията, т.е. няма какво да помогне на турбината да се развърти по-бързо, а освен това тя е и ПО-ГОЛЯМА и се получава така, че като дадеш на 5-та например газ на 1500 оборота сега колата ти тръгва да върви на 3000 оборота. С Две думи трябва да отидеш на ремап за да ти направят други настройки на геометрията първо и после да ти вдигат налягане и да ти пускат гориво. Естесвено дори и след настройката колата не тръгва както с оригиналната турбина (моята имаше макс нютони на 1800, сега са на 2300) но няма как с оригиналната турбина от този мотор да се изкарат 250 коня.

Ако не искаш да правиш от твоята кола 250-260 коня по-добре махни тази турбина и си намери оригиналната за твоя мотор (аз имам за продаване :D ) тъй като не мисля вече някога да връщам оригиналното турбо.

Ако не си разбрал какво се е получило без ремап ще ти го кажа с други думи - все едно караш дизел от 1992 година с огромна турбина вместо дизел от 2006 година с нормална турбина.
Сигурен съм, че ако отидеш да ти я настроят качествено няма да си върнеш старото малко турбо. Ако искаш ще те насоча при кого да отидеш да ти я направи за да не съжаляваш. Моята оригинално изкара 384 нютона, сега е 540, разликата е огромна. Аз съм с ръчна кутия и от 150 до 200 ги правя за 10.5 сек (като 535д префейса). Отивай на ремап, няма да съжаляваш. ОЕМоторспорт, Николай Николов е човека. Аз настройвах при него, пък и преди настройката говорихме доста с него за това какво да сменям...не съжалявам.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook