Помпата в резервоара се чува постоянно
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Помпата в резервоара се чува постоянно
Здравейте и аз както повечето колеги се извинявам ако се преповтаря темата , но или аз не я намирам или съм първия в подобен проблем.
Колата е е61 2006г 231кс преди 2 дена при потегляне колата изгаси и изпита engine fault reduced power. Веднага я закачих с INPA и грешките бяха следните
1.4600 rail pressure plaus.pressure controlled
2.4587 fuel filtet
3.480a system of partical filter
4.4610 rail pressure plaus.pressure controlled
След като ги изчистих опитах да запаля колата пак и осъзнах че чувам помпата в резервоара да бучи постоянно без да спира и доста шумно при положение че съм само на контакт (до този момент никога не съм я чувал да работи така). Колата запали поработи няколко сек. и пак същата грешка.
Закачих я отново и грешките бяха само 4600 и 4610. Решихме че помпата в резервоара се е скапала и я смени с помпа 2 ръка от приятел който вкарва коли от чужбина, резултата беше НУЛЕВ все едно нищо не сме правили.
Насочих се към филтъра , смених го и него резултат НУЛЕВ.
Почнах да чета за подобен проблем и на много места прочетох че може да е проблем регулатор налягане в рейла. Намерих един който е от е46 150к.с и ми казаха че става смених го резултата е НУЛЕВ помпата се така бучи все едно не може да направи налягане , с inpa гледам живи данни преди да стартирам двигателя налягането е 8.70бара като я запаля без подаване на газ налягането става 380 400 бара.
Върнах си моя регулатор налягане и колата започна да работи без да изгасва ако не и подавам газ което до момента не се случваше (помпата продължава да се чува и работи на МАХ ) смених сензора за налягане на рейла от др страна резултат НУЛЕВ смених и регулатора на помпата за високо налягане резултат НУЛЕВ помпата все така си бучи а колата се така изписва engine fault reduced power
Моля ви ако някой е има същия проблем да сподели....
Колата е е61 2006г 231кс преди 2 дена при потегляне колата изгаси и изпита engine fault reduced power. Веднага я закачих с INPA и грешките бяха следните
1.4600 rail pressure plaus.pressure controlled
2.4587 fuel filtet
3.480a system of partical filter
4.4610 rail pressure plaus.pressure controlled
След като ги изчистих опитах да запаля колата пак и осъзнах че чувам помпата в резервоара да бучи постоянно без да спира и доста шумно при положение че съм само на контакт (до този момент никога не съм я чувал да работи така). Колата запали поработи няколко сек. и пак същата грешка.
Закачих я отново и грешките бяха само 4600 и 4610. Решихме че помпата в резервоара се е скапала и я смени с помпа 2 ръка от приятел който вкарва коли от чужбина, резултата беше НУЛЕВ все едно нищо не сме правили.
Насочих се към филтъра , смених го и него резултат НУЛЕВ.
Почнах да чета за подобен проблем и на много места прочетох че може да е проблем регулатор налягане в рейла. Намерих един който е от е46 150к.с и ми казаха че става смених го резултата е НУЛЕВ помпата се така бучи все едно не може да направи налягане , с inpa гледам живи данни преди да стартирам двигателя налягането е 8.70бара като я запаля без подаване на газ налягането става 380 400 бара.
Върнах си моя регулатор налягане и колата започна да работи без да изгасва ако не и подавам газ което до момента не се случваше (помпата продължава да се чува и работи на МАХ ) смених сензора за налягане на рейла от др страна резултат НУЛЕВ смених и регулатора на помпата за високо налягане резултат НУЛЕВ помпата все така си бучи а колата се така изписва engine fault reduced power
Моля ви ако някой е има същия проблем да сподели....
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Помпата в резервоара се чува постоянно
На е60 резервоара е един голям октопод. Вътре има тръби между двете половини, има някъде скъсана тръба.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Помпата в резервоара се чува постоянно
Пробвай да разбуташ малко буксата на датчика за налягане на рейла , при запален мотор и наблюдавай за прекъсване .
За да изолираш проблема най-лесно . Разкачи входящия маркуч на помпата , под шофьорската седалка и на негово място закачи друг , който води до туба с нафта . Така ще разбереш дали проблема идва от пред , двигателния отсек или отзад , резервоара
За да изолираш проблема най-лесно . Разкачи входящия маркуч на помпата , под шофьорската седалка и на негово място закачи друг , който води до туба с нафта . Така ще разбереш дали проблема идва от пред , двигателния отсек или отзад , резервоара
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани