Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Здравейте колеги,имам следният проблем:Соленоидният вакуум датчик който е вързан към клапите и управлява самата вакуум помпа на същите дава следният проблем:компа го разпознава че е там и работи,не записва грешки/записва когато е откачен/,когато се свали и се надуе с компресор се чува как мембраната вътре се затваря,/не е механичен проблемът/но когато е на колата плюсовият кабел замерен дава напрежение от 12 волта,масата дава напрежение от 2 волта,проследихме кабелите от него до компа на колата замерихме,няма прекъснато никъде,но компа не го управлява и от там клапите/пеперудите/не работят.Искам да питам някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и как да го отстраня,с флашване на компа с по нов Софт.да ли ще се оправи,или някъде в компа някой резистори или кондензатор прави проблем?
Става въпрос за е61 530 2007 г.
Проблемът създава по труден старт понякога малко повече върти независимо дали е топла или студена колата.Ба снимката се вижда номерът на часта ако не съм го описал правилно.
Става въпрос за е61 530 2007 г.
Проблемът създава по труден старт понякога малко повече върти независимо дали е топла или студена колата.Ба снимката се вижда номерът на часта ако не съм го описал правилно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Колега а капачето отзад защо го няма ?????
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Защото го махнахме да видим дали не е механичен проблемът,сложихме друг клапан от друга кола,резултатът е същият.
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Колеги дайте някакво решение че си късам нервите всеки път когато пали по трудно,а и така все едно съм затапил клапите:((
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Не търси проблема с паленето в този клапан. Дали има или няма проблем с него няма да повлияе на паленето ти.
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Добре а от къде идва трудното палене понякога,в смисъл върти малко повече преди да запали?
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Виж стартера как е колега
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Дюзите и стартерът са ОК,стойностите на дюзите са в нормалните омове времената на впръскване също,стартерът също е в ред,даже купих добавка на бардахл за почистване на дюзи мисля днес да я сложа.Но се отклонихме от първоначалният проблем и питане,ЗАЩО компютърът не управлява въпросният соленоид а от там все едно съм без вихрови клапи?
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
А ти как разбра , че ЕКУ-то не го управлява ? Провери масата и плюса с тестова лампа , не с мултицет .
За трудния старт , хвърли един поглед на налягането на рейла . Когато тръгнеш да палиш , колко бързо дига налягане ( когато запали трудно , разбира се ) .
За трудния старт , хвърли един поглед на налягането на рейла . Когато тръгнеш да палиш , колко бързо дига налягане ( когато запали трудно , разбира се ) .
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Не го управлява защото както казах плюса го има,но масата от ЕКУ-то въобще не идва от самото Еку,все едно му е забранен да го управлява ,замервахме на контакт и когато е запалена,едно си също съпротивление,а ЕКУ-то не го управлява защото този вакуум клапан до колкото съм запознат управлява рейката на която са вихровите клапи а тази рейка въобще не иска да помръдне когато я паля.В рейла налягането излиза в нормите,пак ще премеря и ще кажа.
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Не съм обръщал внимание , дали на място ги движи , дори при подаване на газ , чесно казано . Ще проверя при първа възможност . То сигурно има и тест през диагностиката , да ги отвори и затвори , но отново не съм пробвал , тъй като почти на всички са махнати . Съпротивлението от масата на соленойда , до ЕКУ-то колко ома е ?
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Под два ома и варира между 0,5 до 1.8,даже понякога е и 0,проверихме всеки един кабел който влиза/излиза от ЕКУ-то,няма прекъсване,на диагностиката въобще не излиза нито този вакуум,нито клапите.
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Странно е че варира така . Би трябвало да е точно измерването . Това при разкачена букса на ЕКУ-то ли го мериш ? Ако ти се експериментира , може да оголиш или отрежеш кабела в двата му края ( от към соленойда и от към ЕКУ-то ) и да пуснеш нов кабел , да видиш дали ще доведе до някаква промяна . Ако пак няма промяна и си сигурен че при запалване , тези клапи трябва да си минат тест ( да се движат ) , не ти остава нищо друго освен да провериш , всички захранващи кабели и всички маси към ЕКУ-то . Предполагам щом се връзваш към него с диагностика , пък и колата си работи , CAN сигнала е наличен . Ако всичко от споменатите неща е налично , не ти остава друго освен да търсиш нов компютър .
- oem
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: на кафе и цигари цял ден
- Мечтае да кара: Нещо с V10
Re: Проблем с компютърът и управление на соленоиден вакум
Клапана се управлява с импулси по масата. За това с мултимера неможеш да измериш нищо (освен ако мултимера ти има опция Duty cycle). На празен ход и до определени обороти клапите стоят затворени. Те отварят едва при достигане на определено натоварване и обороти. Не търси проблема там. За паленето има друга причина.
Skype: oemotorsport
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани