Слабо парно отзад, проблем с допълнителна водна помпа?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Слабо парно отзад, проблем с допълнителна водна помпа?
Е61 530 xd lci Климатроник IHKA high.
Когато не е в автоматичен режим, а примерно на 1-2 степен, от предните духалки излиза топъл въздух, а от задните почти не се усеща.
Не духа студено, от всички духалки в колата излиза топлина, така че предполагам, че клапанът в двигателния отсек работи - Nr. 4.
Ако увелича оборотите на вентилатора от средното копче на панела за управление, отзад почва да се усеща вече по-силна струя, но не е толкова силна както от предните духалки.
За да се усеща по-нормално топло духане отзад, трябва вентилатора да е към последните степени.
Не мисля, че може да е механичен проблем в подлакътника.
Ако мръдна врътката в задната част на подлакътника да е на студено, си духа доста по-силно, отколкото на топло.
При включен авто режим от предния панел, като че ли духа топла струя с еднаква сила и отзад както и отпред, но пък в авто режим вентилаторът се върти около средните обороти.
Не съм сигурен дали работи коректно автоматичния режим, заради грешки в соларния сензор (ако изобщо е в него) и в AUC сензора.
Грешките при диагностика:
с Carly:
- Short circuit to positive or open circuit (AUC). Code: 009C54 - сензора за входящите газове в купето ще го сменям. Определено не работи, т.к. при студено или при дъжд, ако е на авто-циркулиране на въздуха в купето, прозорците се изпотяват, явно не отваря клапата.
- Solar sensor right. Code: 009C6B
Тук идва разминаване с ISTA. С нея излиза същият код грешка 009C6B, но я дава като проблем с допълнителната водна помпа Nr. 6.
Та дали наистина може проблемът да е в допълнителната водна помпа и дали тя може да води до по-слаба топла струя в задната част.?
Когато не е в автоматичен режим, а примерно на 1-2 степен, от предните духалки излиза топъл въздух, а от задните почти не се усеща.
Не духа студено, от всички духалки в колата излиза топлина, така че предполагам, че клапанът в двигателния отсек работи - Nr. 4.
Ако увелича оборотите на вентилатора от средното копче на панела за управление, отзад почва да се усеща вече по-силна струя, но не е толкова силна както от предните духалки.
За да се усеща по-нормално топло духане отзад, трябва вентилатора да е към последните степени.
Не мисля, че може да е механичен проблем в подлакътника.
Ако мръдна врътката в задната част на подлакътника да е на студено, си духа доста по-силно, отколкото на топло.
При включен авто режим от предния панел, като че ли духа топла струя с еднаква сила и отзад както и отпред, но пък в авто режим вентилаторът се върти около средните обороти.
Не съм сигурен дали работи коректно автоматичния режим, заради грешки в соларния сензор (ако изобщо е в него) и в AUC сензора.
Грешките при диагностика:
с Carly:
- Short circuit to positive or open circuit (AUC). Code: 009C54 - сензора за входящите газове в купето ще го сменям. Определено не работи, т.к. при студено или при дъжд, ако е на авто-циркулиране на въздуха в купето, прозорците се изпотяват, явно не отваря клапата.
- Solar sensor right. Code: 009C6B
Тук идва разминаване с ISTA. С нея излиза същият код грешка 009C6B, но я дава като проблем с допълнителната водна помпа Nr. 6.
Та дали наистина може проблемът да е в допълнителната водна помпа и дали тя може да води до по-слаба топла струя в задната част.?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Слабо парно отзад, проблем с допълнителна водна помпа?
Здравей, успяли да разбереш, къде е проблема, че имам същите грешки плюс една още.
Fault Code: 009C54
Fault Explanation: :AUC SENSOR / reserve 3 / reserve 1 / Motor
stratification rear right / Autoaddressing (LIN)
Fault Code: 009C55
Fault Explanation: :Fresh air motor / Fresh air damper motor /
fogging sensor / PTC Heaters
Fault Code: 009C6B ✗
Fault Explanation: :Solar sensor, right / Monitor pressure sensor
supply / Heated steering wheel / ADDITIONAL WATER PUMP / Monitor
AUC supply / heating
Fault Code: 009C54
Fault Explanation: :AUC SENSOR / reserve 3 / reserve 1 / Motor
stratification rear right / Autoaddressing (LIN)
Fault Code: 009C55
Fault Explanation: :Fresh air motor / Fresh air damper motor /
fogging sensor / PTC Heaters
Fault Code: 009C6B ✗
Fault Explanation: :Solar sensor, right / Monitor pressure sensor
supply / Heated steering wheel / ADDITIONAL WATER PUMP / Monitor
AUC supply / heating
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: Слабо парно отзад, проблем с допълнителна водна помпа?
009C54 изчезна след смяна на AUC сензора.
009C6B изчезна след смяна на допълнителната водна помпа.
009C6B изчезна след смяна на допълнителната водна помпа.
Re: Слабо парно отзад, проблем с допълнителна водна помпа?
Вчера смених въпросната допълнителна водна електрическа помпа. 160 лв. струва чисто нова, не се занимавайте с втора употреба. Най-лесно се проверява като позагрее двигателят защото тя се включва след 30 градуса просто я пипнете и ако усещате вибраций значи работи и пролемът е другате. Но най вероятно е изгоряла. Хваща се ако спрете и на свободна парното намалява. Успех
Няма начин да няма начин
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани