Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или не
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
ЕГР единствено цапа колекторите със сажди и на около 40-50 хил км иска чистене. Нищо друго негативно за мотора няма. Мотора е изчислен да гори тия сажди. Единствено може да се подобри вървенето с изолиран егр, ако дебитомера не работи в норми.
Еко номрите не са нещо абстрактно, ние всички дишаме тоя въздух, замислете се!
Еко номрите не са нещо абстрактно, ние всички дишаме тоя въздух, замислете се!
- xxx500
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
Тъй като не разбирам много, затова питам.Човека ,който намали с 20% отиващите към двигателя изгорели газове ми каза ,че въпросните 20%ще излизат през ауспуха и че няма да има негативен ефект никакъв за колата,даже напротив.Та въпроса ми е дали се получава някакво по голямо натоварване в егр охладителя(дори и минимално),замърсява ли се турбото,катализатора и др.Утре ще го видя човека и да знам дали да си върна старото(заводското)положение.Благодаря и поздрави на всички
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
Ще си позволя да ти отговоря на въпроса така:
Променяйки един параметър се влияе върху други параметри защото са взаимозависими.Освен това под натоварване на охладителя вероятно имаш предвид налягане на газовете които преминават и това не е съществено в случая.Виж температурното натоварване би трябвало да намалее.Не е ясно колко са ти взели за това но ако не ти е достатъчна мощността и пъргавивата по-добре един цялостен добър ремап.
Променяйки един параметър се влияе върху други параметри защото са взаимозависими.Освен това под натоварване на охладителя вероятно имаш предвид налягане на газовете които преминават и това не е съществено в случая.Виж температурното натоварване би трябвало да намалее.Не е ясно колко са ти взели за това но ако не ти е достатъчна мощността и пъргавивата по-добре един цялостен добър ремап.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или не
Само да вметна, че е нормално като караш със 180 по магистралите и редовно я продухваш, да нямаш зацапани колектори. Все пак ЕГР-а над 2000 оборота е затворен! Нека да покара колегата само градско и след 20к да провери и сподели. Надявам се не трябва да си сканирам "инженер"-ната диплома, за да ми зачете коментара.
П.с: Нека не спорим защо хората, които карат предимно градско, не си купуват само бензин, че предусещам това изместване на темата.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
П.с: Нека не спорим защо хората, които карат предимно градско, не си купуват само бензин, че предусещам това изместване на темата.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
dextuar написа:Само да вметна, че е нормално като караш със 180 по магистралите и редовно я продухваш, да нямаш зацапани колектори. Все пак ЕГР-а над 2000 оборота е затворен! Нека да покара колегата само градско и след 20к да провери и сподели. Надявам се не трябва да си сканирам "инженер"-ната диплома, за да ми зачете коментара.
П.с: Нека не спорим защо хората, които карат предимно градско, не си купуват само бензин, че предусещам това изместване на темата.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
ми много ясно, за какъв чеп ти е дизел 3л само за градско? Кога регенерира? Сигурно никога. За къси разстояния се купува бензин - загрява по - бързо и проблемите с него са по - малко. Каква е идеята на дизел, който се кара на 5 км градско? Аз не мога да я схвана.
- xxx500
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
Благодаря още веднъж на всички за мненията.Нямам проблеми с мощността,колата върви перфектно,просто послушах моя човек,който каза,че е абсол. безвредно и че ще стане по динамична в ниските обороти.Иначе аз май не усещам разлика.Явно най добре е да си ми върне старите настройки,макар че той вика,че за тази услуга взима пари ,а на мен ми излезе едно кафе.Даже се изсмя като се усъмних за негативни последици.Има добра слава момчето иначе,занимава се със електроника,чипове и т.н.Както и да е,ще видя,БЛАГОДАРЯ още веднъж на врички колеги,живи и здрави и карайте умно
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
От личен опит мога да кажа, че тая гняс, която е описана в Уикипедия, не важи за за добре поддържани турбодизели, НЕмилионници и, съответно, карани с хубава нафта. Шел випауър, примерно.
И аз съм виждал запушени клапани и колектори, пълни с гняс, но само на неподдържани дараци-милионници. А теоритичната аргументация в Укито се основава точно на такива...
И аз съм виждал запушени клапани и колектори, пълни с гняс, но само на неподдържани дараци-милионници. А теоритичната аргументация в Укито се основава точно на такива...
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
Каквито сажди има по геометрията на турбината, такива неминуемо се натрупват и по работещ ЕГР, както и в колектора. Моята кола я чистих на 220 хиляди и не беше особено мръсна, но аз все пак изолирах клапана - сега направо свети вътре. Работещ ЕГР цапа нагоре, ако се кара градско предимно. При товар на мотора той затваря напълно, а при движение с обороти пропуска много за кратко газове и пак затваря. Проблемът при колегата е, че някой му е махнал ЕГР, за да му свали температурата на мотора, доколкото разбрах от първия му пост - а това не е вярно, че се получава, като се изолира ЕГР.
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
Колеги да се възползвам и да попитам тук в темата - вярно ли е, че при работещ егр клапан и премахнати пеперуди дпф-а се запушва по-бързо ?
- xxx500
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 6.10.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: бмв E60 530d
- Мечтае да кара: M5
Re: Намаляване на изгорелите газове софтуерно.Правлино или н
Значи върнах си заводските настройки и забелязах 2 неща.Колата при първоначално палене пали супер бързо(не зн. дали има и 1/4 оборот),преди това не беще точно така -сигурен съм.Другото е ,че като я настъпя пропушва сега,а преди като беше на 20%по малко изгорели газове не пропушваше-и в това съм сигурен,но пък ми се струва че мотора работи по добре със заводската настройка,така че я оставям така
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани