Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Колеги здравейте,
От близо год и половина имам е60-ка 530xd 235hp и ми се струва че колата не върви на 100%. Поради тази причина направих тест с инпа-та и ми се струва че турбото не надува както трябва и има ниско налягане в рейла. Колата е с махнат DPF, нз дали има значение това.
В DDE модула няма записани грешки.
Тест от моята на студен двигател: https://drive.google.com/file/d/1qTHlbSk6ceKMwQHvG-ULXlkHjhALHJIX/view?usp=sharing
Тест от 330d: https://www.youtube.com/watch?v=mOGX9YUZb30&t=67s
Разликата между показанията са доста различни, при мен не достига и 1.bar налягане...
Бихте ли ми дали съвет.
От близо год и половина имам е60-ка 530xd 235hp и ми се струва че колата не върви на 100%. Поради тази причина направих тест с инпа-та и ми се струва че турбото не надува както трябва и има ниско налягане в рейла. Колата е с махнат DPF, нз дали има значение това.
В DDE модула няма записани грешки.
Тест от моята на студен двигател: https://drive.google.com/file/d/1qTHlbSk6ceKMwQHvG-ULXlkHjhALHJIX/view?usp=sharing
Тест от 330d: https://www.youtube.com/watch?v=mOGX9YUZb30&t=67s
Разликата между показанията са доста различни, при мен не достига и 1.bar налягане...
Бихте ли ми дали съвет.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
На място с форсиране няма да го накараш да надува, както надува на втория клип... Направи клип на тези данни в движение, като на трета скорост примерно ускориш от 1700 до 4000 оборота...
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Едни и същи проблеми, едни и същи отговори... никой не се научи, първо да си направи хубава дисгностика, тя казва 90% от проблема
Ще залагаме ли какво е?
П.п кой е махал дпф-а
Ще залагаме ли какво е?
П.п кой е махал дпф-а
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Как мога да разбера дали е махам дог?racing_team_vidin написа:Едни и същи проблеми, едни и същи отговори... никой не се научи, първо да си направи хубава дисгностика, тя казва 90% от проблема
Ще залагаме ли какво е?
П.п кой е махал дпф-а
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
racing_team_vidin написа:Едни и същи проблеми, едни и същи отговори... никой не се научи, първо да си направи хубава дисгностика, тя казва 90% от проблема
Ще залагаме ли какво е?
П.п кой е махал дпф-а
Един да се научи е достатъчно за да учи и другите
Маднес
- Balflear
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Z3Ro* написа:На място с форсиране няма да го накараш да надува, както надува на втория клип... Направи клип на тези данни в движение, като на трета скорост примерно ускориш от 1700 до 4000 оборота...
Ще го направя и този вариант да видим каква ще е разликата.
- MiroslavM
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 8.05.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 3.0D
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Колега не-знам дали ще ти е от полза но нека споделя аз карам 530д 218к.с 2003г от известно време наблюдавах че от изпускателния колектор леко излизаше дим той е от тези ламаринените колата също беше загубила вървежа си много мислеше кога да тръгне.Снощи смених колектора с нов чугунен и да ти кажа разликата е осезаема като чели за първи път се качвам на тази кола.
Поздрави!
П.с стария колектор беше напукан на повече от 4 места
Поздрави!
П.с стария колектор беше напукан на повече от 4 места
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Няма да му е от полза, той е с друг колектор и друго турбо.
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Колеги как мога да разбера дали е махам дпф-а?syscom написа:Как мога да разбера дали е махам дог?racing_team_vidin написа:Едни и същи проблеми, едни и същи отговори... никой не се научи, първо да си направи хубава дисгностика, тя казва 90% от проблема
Ще залагаме ли какво е?
П.п кой е махал дпф-а
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Не знам точно как колега, но тези които са с DPF по принцип накрайниците на ауспуха са по-чисти, а тези които са без обикновено цапат повече. Със сигурност може да се разбере и по друг начин
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Дай снимка на кюнеца и ще ти кажем
Re: Ниско налягане на турбина 530xd M57N2
Довечера ще пусна снимка.vld написа:Дай снимка на кюнеца и ще ти кажем
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани