Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Сега изчезна ли пушека? Как е?
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Добро утро колеги. При мен също има положително развитие, но се разминах изключително леко - 10лв.
Скобата между турбото и тръбата към DPF-а не беше сложена добре ( след като преди време смъкваха дпф-а за изтърбушване ) и от там ми идваше проблемът. Сега работи по-тихо колата, имам чувството, че малко повече има ряз ( но малко ) и най-важното - няма дим през фара и пушеци в купето. Но тъй като бая време я карах така, сега ще сменя филтри и масла малко по-рано от необходимото, защото преди бая пушек си минаваше от там, който 100% отиваше във въздушният и филтрите за купето.
Скобата между турбото и тръбата към DPF-а не беше сложена добре ( след като преди време смъкваха дпф-а за изтърбушване ) и от там ми идваше проблемът. Сега работи по-тихо колата, имам чувството, че малко повече има ряз ( но малко ) и най-важното - няма дим през фара и пушеци в купето. Но тъй като бая време я карах така, сега ще сменя филтри и масла малко по-рано от необходимото, защото преди бая пушек си минаваше от там, който 100% отиваше във въздушният и филтрите за купето.
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
Dragomir94 написа:sssssl написа:Според мен , проблемът е в гарнитурата и притягането на шпилките. Невъзможно е чугунена генерация да се изкриви
Не е искривена колега, беше направо слупена държеше се едва едва, на косъм е била да се счупи посредата на две, на снимките горе доло се вижда. Не знам с чугунен колектор я купих но ми казаха че е бил наистина менте.. Иначе оригинални инто не чугунени от бова кар са над 1000лв. Само колекторите.. а тези които взех са с гаранция, и ще карат доста време. В крайна сметка ако испадне от Е39 защото доколкото знам и съм информиран само при тях са оригинални чугунени, нямам си наидея защо.
Какъв ли зор е видял тоя чугун...
- sisoto93
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17.12.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 535D 2005
- Детайли за колата: 300кс лек софтуерен тунинг , м пакет.
Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето
snooperchi написа:Добро утро колеги. При мен също има положително развитие, но се разминах изключително леко - 10лв.
Скобата между турбото и тръбата към DPF-а не беше сложена добре ( след като преди време смъкваха дпф-а за изтърбушване ) и от там ми идваше проблемът. Сега работи по-тихо колата, имам чувството, че малко повече има ряз ( но малко ) и най-важното - няма дим през фара и пушеци в купето. Но тъй като бая време я карах така, сега ще сменя филтри и масла малко по-рано от необходимото, защото преди бая пушек си минаваше от там, който 100% отиваше във въздушният и филтрите за купето.
Имам същию проблем като твоя , на отворен прозорец яко мирише на дизел като се кара колата и вечерно време се вижда пушек през пасажерския фар.Ще пробвам и аз това със скобата.
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани