Проблем, вкарва изгорели газове в купето

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от vvasilev1 » 07 Дек 2017, 20:46

Сега изчезна ли пушека? Как е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 370
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E60 530d xDrive
Мечтае да кара: Скоро в F12...

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от snooperchi » 10 Дек 2017, 7:39

Добро утро колеги. При мен също има положително развитие, но се разминах изключително леко - 10лв.
Скобата между турбото и тръбата към DPF-а не беше сложена добре ( след като преди време смъкваха дпф-а за изтърбушване :mhihi: ) и от там ми идваше проблемът. Сега работи по-тихо колата, имам чувството, че малко повече има ряз ( но малко ) и най-важното - няма дим през фара и пушеци в купето. Но тъй като бая време я карах така, сега ще сменя филтри и масла малко по-рано от необходимото, защото преди бая пушек си минаваше от там, който 100% отиваше във въздушният и филтрите за купето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 2.08.2014
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi
Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от sssssl » 10 Дек 2017, 10:54

Dragomir94 написа:
sssssl написа:Според мен , проблемът е в гарнитурата и притягането на шпилките. Невъзможно е чугунена генерация да се изкриви :dunno:

Не е искривена колега, беше направо слупена държеше се едва едва, на косъм е била да се счупи посредата на две, на снимките горе доло се вижда. Не знам с чугунен колектор я купих но ми казаха че е бил наистина менте.. Иначе оригинални инто не чугунени от бова кар са над 1000лв. Само колекторите.. а тези които взех са с гаранция, и ще карат доста време. В крайна сметка ако испадне от Е39 защото доколкото знам и съм информиран само при тях са оригинални чугунени, нямам си наидея защо.

Какъв ли зор е видял тоя чугун...

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 17.12.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 535D 2005
Детайли за колата: 300кс лек софтуерен тунинг , м пакет.

Re: Проблем, вкарва изгорели газове в купето

Мнение от sisoto93 » 17 Дек 2017, 12:55

snooperchi написа:Добро утро колеги. При мен също има положително развитие, но се разминах изключително леко - 10лв.
Скобата между турбото и тръбата към DPF-а не беше сложена добре ( след като преди време смъкваха дпф-а за изтърбушване :mhihi: ) и от там ми идваше проблемът. Сега работи по-тихо колата, имам чувството, че малко повече има ряз ( но малко ) и най-важното - няма дим през фара и пушеци в купето. Но тъй като бая време я карах така, сега ще сменя филтри и масла малко по-рано от необходимото, защото преди бая пушек си минаваше от там, който 100% отиваше във въздушният и филтрите за купето.


Имам същию проблем като твоя , на отворен прозорец яко мирише на дизел като се кара колата и вечерно време се вижда пушек през пасажерския фар.Ще пробвам и аз това със скобата.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook