BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гумите
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gaidinbg
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.04.2015
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: автоматик '08
BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гумите
Здравейте колеги,
Моля да ме извините, че ще бъда описателен, но проблемът започна още преди 8-9 месеца.
имам следния проблем: Както си карах към края миналата зима внезапно ми изписа грешката за "загуба на налягане в гумите, и ако гумите са runflat, че мога да продължа да карам с до 80 км/ч" (символът с удивилтелната в червен цвят). Грешката не се маха след натискане на OK бутона, а след 10-тина секундисе появява пак. Проверих гумите - всичките бяха с добро и равномерно налягане. За всеки случай отидох в "настройки" да калибрирам отново налягането в гумите, но RDA менюто е неактивно - вижда се като опция/таб, но е в сиво и не мога да застъпя функцията. Закарах колата при майстор, където уж изтриха всички грешки, но на 100 метра от сервиза, пак ми даде същата грешка.
Пак при майстора, който я закара по негови думи при негов човек, да рестартират/резетнат модула за следенето на налягането. По същото време смени и от зимни на летни гуми (с джантите).
След като си взех колата, всичко беше наред (уж). Грешката не се появи повече, но месеци по-късно (моя вина е, че го погледнах толкова късно) се усъмних дали наистина са го оправили и реших да калибрирам налягането в гуми. При което отново ми направи впечатление, че RDA меню-то отново не е активно!
Преди 1 седмица пак смених вече със зимни гуми (същите джанти и гуми от миналата зима) и грешката отново се появи. Меню-то за калибриране на налягането отново е неактивно, което не ми дава възможност да зануля гумите след припомпване. Отново отидох уж да ми резетнат/рестартират модула, кааха ми да пкарам няколко километра, след което щяло да го разпознае и вече да е активно меню-то, но нищо от това не се случи.
По думите на майстора, който закачи колата, няма записани грешки от датчици/модула.
Някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем? Каква е била причината и как го е решил? Някаква идея/предложения, как да се справя, защотото вече е доста дразнещо.
Колата е БМВ 260 530д 2008 фейслифт. Джантите са 18 цола на MAM. Оригинални и за бмв е60. За да внеса допълнителна яснота. Миналата година, когато ги слагах в началото на зимата същите гуми и джанти, колата подаде сигнал (но не грешка), че налягането е ниско/различно, но след напомпването им отидах в менюто RDA, което беше активно и след калибриране/настройване на налягането всичко заспа. Няколко месеца след това започнаха мъките
Моля да ме извините, че ще бъда описателен, но проблемът започна още преди 8-9 месеца.
имам следния проблем: Както си карах към края миналата зима внезапно ми изписа грешката за "загуба на налягане в гумите, и ако гумите са runflat, че мога да продължа да карам с до 80 км/ч" (символът с удивилтелната в червен цвят). Грешката не се маха след натискане на OK бутона, а след 10-тина секундисе появява пак. Проверих гумите - всичките бяха с добро и равномерно налягане. За всеки случай отидох в "настройки" да калибрирам отново налягането в гумите, но RDA менюто е неактивно - вижда се като опция/таб, но е в сиво и не мога да застъпя функцията. Закарах колата при майстор, където уж изтриха всички грешки, но на 100 метра от сервиза, пак ми даде същата грешка.
Пак при майстора, който я закара по негови думи при негов човек, да рестартират/резетнат модула за следенето на налягането. По същото време смени и от зимни на летни гуми (с джантите).
След като си взех колата, всичко беше наред (уж). Грешката не се появи повече, но месеци по-късно (моя вина е, че го погледнах толкова късно) се усъмних дали наистина са го оправили и реших да калибрирам налягането в гуми. При което отново ми направи впечатление, че RDA меню-то отново не е активно!
Преди 1 седмица пак смених вече със зимни гуми (същите джанти и гуми от миналата зима) и грешката отново се появи. Меню-то за калибриране на налягането отново е неактивно, което не ми дава възможност да зануля гумите след припомпване. Отново отидох уж да ми резетнат/рестартират модула, кааха ми да пкарам няколко километра, след което щяло да го разпознае и вече да е активно меню-то, но нищо от това не се случи.
По думите на майстора, който закачи колата, няма записани грешки от датчици/модула.
Някой от вас сблъсквал ли се е с този проблем? Каква е била причината и как го е решил? Някаква идея/предложения, как да се справя, защотото вече е доста дразнещо.
Колата е БМВ 260 530д 2008 фейслифт. Джантите са 18 цола на MAM. Оригинални и за бмв е60. За да внеса допълнителна яснота. Миналата година, когато ги слагах в началото на зимата същите гуми и джанти, колата подаде сигнал (но не грешка), че налягането е ниско/различно, но след напомпването им отидах в менюто RDA, което беше активно и след калибриране/настройване на налягането всичко заспа. Няколко месеца след това започнаха мъките
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Ами според мен,датчиците за (налягане) за нивото намират се,на задния и предният мост.Погледни ги тях,а също така и щангички те на тях,да не са счупени или пукнати.Колега ако отидеш при някой с иста,няма вариант да не се разбере какъв е проблема.Според мен имаш проблем с датчици те,но най добре прочетете колата с иста и ще разбереш къде е проблема
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
За да е активно менюто - трябва автомобила да е запален и да е в покой ( да не се движи). Дано при теб проблема да е оттова.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Както каза колегата за да е активно менюто трябва да си на контакт. На запален автомобил не знам дали става. След това нагласасяш да се инициализира и тръгваш. Мисля,че му трябваще около 1 километър да се запомни/иницилиализира/калибрира както искаш му казвай.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Запален и в покой.
- gaidinbg
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.04.2015
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: автоматик '08
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Дам, това съм го пропуснал. Менюто е неактивно при запален мотор и в покой.
Знам един майстор, който чете с Иста, ще отида да видим там, какво ще стане
Знам един майстор, който чете с Иста, ще отида да видим там, какво ще стане
- Bungo_Baggins
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 9.05.2017
- Кара: E61 530xd lci
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Точно при запален и в покой автомобил трябва да е активно. Не е активно в движение.
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Ако си сменял гуми адаптация.
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Bungo_Baggins написа:Точно при запален и в покой автомобил трябва да е активно. Не е активно в движение.
+1
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
pepsin написа:Ами според мен,датчиците за (налягане) за нивото намират се,на задния и предният мост.
Какви са тея датчици? Каво отчитат? Налягането не се ли контролира от АБС модула, въз основа на разлика в оборотите на колелата?
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Ми мисля че не.Има един датчик на предния мост,и един на задния мост.Те мисля,че регулират нивото,и от там отчита,че Еди коя си гума е спаднала или с ниско налягане така мисля,че беше.Пак повтарям не съм специалист.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
pepsin написа:Ми мисля че не.Има един датчик на предния мост,и един на задния мост.Те мисля,че регулират нивото,и от там отчита,че Еди коя си гума е спаднала или с ниско налягане така мисля,че беше.Пак повтарям не съм специалист.
Тия датчици на мостовете са за нивото на фаровете.
За налягането в гумите са два варианта, единия е с АБС-а който е спомента по горе, другия е система с датчици във всяка джанта.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Масово се ползват TPMS сензори във всяка джанта . Мисля че при БМВ сензорите работиха на 433 Mhz . Ако чрез диагностика можеш да се свържеш с модула и да му прочетеш данните , най-вероятно остава да ти е заминал някой от датчиците . Не съм сигурен дали с ISTA могат да се хванат . Принципно се продават отделни диагностични безжични модули специално за тази система . Доближават се до всеки винтил и се чете в реално време каква информация изпраща всеки TPMS сензор . Така най-лесно може да се хване дали има проблемен .
- gaidinbg
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.04.2015
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: автоматик '08
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Благодаря на всички за отговорите. За колегите, които писаха, кога е активно. Дам, в покой и запалена тряжва да е активно и да мога да пусна системата да се настроят/калибрират, но в моя случай цялото меню е неактивно
Re: BMW E60 Фейслифт проблем със системата за налягане в гум
Адаптация.gaidinbg написа:Благодаря на всички за отговорите. За колегите, които писаха, кога е активно. Дам, в покой и запалена тряжва да е активно и да мога да пусна системата да се настроят/калибрират, но в моя случай цялото меню е неактивно
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани