Реотан задно стъкло
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
[quote="r3s1s74nc3"]Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[
Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата !
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[
Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата !
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[
Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата !
А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:mitiwww написа:r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[
Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата !
А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?
Аз не разбрах на силовата верига която трябва да затвори релето всичко наред ли е?
Там от бушона трябва да имаш 14 волта при запалена кола на входа на релето.
Явно обаче от това което чета при теб има проблем в управляващия ток на релето, тези 12 волта които идват от копчето на климатроника.
Трябва да се види как се управлява сигнала от копчето, дали е директно затваряне на веригата през копчето или има и други елементи през които минава в самото управление.
Може да се окаже, че в самото управление има проблем при втория случай.
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
vld написа:mitiwww написа:mitiwww написа:r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[
Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата !
А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?
Аз не разбрах на силовата верига която трябва да затвори релето всичко наред ли е?
Там от бушона трябва да имаш 14 волта при запалена кола на входа на релето.
Явно обаче от това което чета при теб има проблем в управляващия ток на релето, тези 12 волта които идват от копчето на климатроника.
Трябва да се види как се управлява сигнала от копчето, дали е директно затваряне на веригата през копчето или има и други елементи през които минава в самото управление.
Може да се окаже, че в самото управление има проблем при втория случай.
Точно така излиза колега.На входа на релето има 13,96 на управлението на релето 9,6.Та кабела е зелено бяло нали така ?
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:vld написа:mitiwww написа:mitiwww написа:r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[
Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата !
А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?
Аз не разбрах на силовата верига която трябва да затвори релето всичко наред ли е?
Там от бушона трябва да имаш 14 волта при запалена кола на входа на релето.
Явно обаче от това което чета при теб има проблем в управляващия ток на релето, тези 12 волта които идват от копчето на климатроника.
Трябва да се види как се управлява сигнала от копчето, дали е директно затваряне на веригата през копчето или има и други елементи през които минава в самото управление.
Може да се окаже, че в самото управление има проблем при втория случай.
Точно така излиза колега.На входа на релето има 13,96 на управлението на релето 9,6.Та кабела е зелено бяло нали така ?Да разглобя и отпред панела да видя на копчето колко влиза и и излиза а ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Реотан задно стъкло
Ами да, но то управлението е е няколко големи букви или една голяма виж кои са кабелите за бутона на за реотана.mitiwww написа:mitiwww написа:vld написа:mitiwww написа:mitiwww написа:r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[
Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата !
А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?
Аз не разбрах на силовата верига която трябва да затвори релето всичко наред ли е?
Там от бушона трябва да имаш 14 волта при запалена кола на входа на релето.
Явно обаче от това което чета при теб има проблем в управляващия ток на релето, тези 12 волта които идват от копчето на климатроника.
Трябва да се види как се управлява сигнала от копчето, дали е директно затваряне на веригата през копчето или има и други елементи през които минава в самото управление.
Може да се окаже, че в самото управление има проблем при втория случай.
Точно така излиза колега.На входа на релето има 13,96 на управлението на релето 9,6.Та кабела е зелено бяло нали така ?Да разглобя и отпред панела да видя на копчето колко влиза и и излиза а ?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Реотан задно стъкло
Понеже не виждам цялата схема и ще го карам по догатки . Да , би трябвало зелен/бял кабел да идва от копчето ( по скоро от управлението на климатроника ) . В самото управление на климатроника влизат един или повече , основни захранващи кабели , който вече се пренасочват чрез натискането на копчетата , към аксесоарите , релетата и т.н. Като цяло е възможно един от тези захранващи кабели ( основните ) , който влизат в основното управление на климатроника , да има проблем и копчето като го пренасочи към релето , да праща същия слаб сигнал . Ако може да намериш схема на окабеляването за климатроника , ще е най-добре . Проверяваш основните , захранващите кабели към климатроника с тестова лампа ! Ако всички излязат ОК , слагаш тестовата лампа на зелено/белия кабел , натискаш копчето и гледаш пак лампата дали ще светне ярко ( това откъм буксите на управлението , не на релето ) . Ако светне , вече може да използваш драгоценния мултицет и да измериш съпротивлението на кабела от управлението до релето ( или просто може да почнеш с това ) , трябва да е към 1-2 Ohm-a . Ако си ме разбрал какви ги дрънкам си готов за еладжия
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
r3s1s74nc3 написа:Понеже не виждам цялата схема и ще го карам по догатки . Да , би трябвало зелен/бял кабел да идва от копчето ( по скоро от управлението на климатроника ) . В самото управление на климатроника влизат един или повече , основни захранващи кабели , който вече се пренасочват чрез натискането на копчетата , към аксесоарите , релетата и т.н. Като цяло е възможно един от тези захранващи кабели ( основните ) , който влизат в основното управление на климатроника , да има проблем и копчето като го пренасочи към релето , да праща същия слаб сигнал . Ако може да намериш схема на окабеляването за климатроника , ще е най-добре . Проверяваш основните , захранващите кабели към климатроника с тестова лампа ! Ако всички излязат ОК , слагаш тестовата лампа на зелено/белия кабел , натискаш копчето и гледаш пак лампата дали ще светне ярко ( това откъм буксите на управлението , не на релето ) . Ако светне , вече може да използваш драгоценния мултицет и да измериш съпротивлението на кабела от управлението до релето ( или просто може да почнеш с това ) , трябва да е към 1-2 Ohm-a . Ако си ме разбрал какви ги дрънкам си готов за еладжия
О боже ! Сега как съм я разхвърлил не е истина !Отказа ми заключването на заднпия капак,ще търся бушона !А от релето кабела е сиво черно,свалих платката отзад да гледам ! Сега ходих до едно място и ми заби грешка еърбег ще чистя с ИНПА сега и нея !В голям филм се вкарах май !
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:r3s1s74nc3 написа:Понеже не виждам цялата схема и ще го карам по догатки . Да , би трябвало зелен/бял кабел да идва от копчето ( по скоро от управлението на климатроника ) . В самото управление на климатроника влизат един или повече , основни захранващи кабели , който вече се пренасочват чрез натискането на копчетата , към аксесоарите , релетата и т.н. Като цяло е възможно един от тези захранващи кабели ( основните ) , който влизат в основното управление на климатроника , да има проблем и копчето като го пренасочи към релето , да праща същия слаб сигнал . Ако може да намериш схема на окабеляването за климатроника , ще е най-добре . Проверяваш основните , захранващите кабели към климатроника с тестова лампа ! Ако всички излязат ОК , слагаш тестовата лампа на зелено/белия кабел , натискаш копчето и гледаш пак лампата дали ще светне ярко ( това откъм буксите на управлението , не на релето ) . Ако светне , вече може да използваш драгоценния мултицет и да измериш съпротивлението на кабела от управлението до релето ( или просто може да почнеш с това ) , трябва да е към 1-2 Ohm-a . Ако си ме разбрал какви ги дрънкам си готов за еладжия
О боже ! Сега как съм я разхвърлил не е истина !Отказа ми заключването на заднпия капак,ще търся бушона !А от релето кабела е сиво черно,свалих платката отзад да гледам ! Сега ходих до едно място и ми заби грешка еърбег ще чистя с ИНПА сега и нея !В голям филм се вкарах май !
Колега, погледни си кабелите към багажника влизащи в дясната панта. Често това е проблем при Е60.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:r3s1s74nc3 написа:Понеже не виждам цялата схема и ще го карам по догатки . Да , би трябвало зелен/бял кабел да идва от копчето ( по скоро от управлението на климатроника ) . В самото управление на климатроника влизат един или повече , основни захранващи кабели , който вече се пренасочват чрез натискането на копчетата , към аксесоарите , релетата и т.н. Като цяло е възможно един от тези захранващи кабели ( основните ) , който влизат в основното управление на климатроника , да има проблем и копчето като го пренасочи към релето , да праща същия слаб сигнал . Ако може да намериш схема на окабеляването за климатроника , ще е най-добре . Проверяваш основните , захранващите кабели към климатроника с тестова лампа ! Ако всички излязат ОК , слагаш тестовата лампа на зелено/белия кабел , натискаш копчето и гледаш пак лампата дали ще светне ярко ( това откъм буксите на управлението , не на релето ) . Ако светне , вече може да използваш драгоценния мултицет и да измериш съпротивлението на кабела от управлението до релето ( или просто може да почнеш с това ) , трябва да е към 1-2 Ohm-a . Ако си ме разбрал какви ги дрънкам си готов за еладжия
О боже ! Сега как съм я разхвърлил не е истина !Отказа ми заключването на заднпия капак,ще търся бушона !А от релето кабела е сиво черно,свалих платката отзад да гледам ! Сега ходих до едно място и ми заби грешка еърбег ще чистя с ИНПА сега и нея !В голям филм се вкарах май !
Да вярно че при BMW схемите , цветовете са малко с различни имена . GR/SW беше grey/swartz демек сиво и черно .
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
Не се отваря багажника,ток няма,бушоните здрави!Баси филма стана колегаааа
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Реотан задно стъкло
Е нормално бушоните да са здрави , освен ако не си разглобявал заедно с Edward Scissorhands , няма логика да почнат да ти гърмят бушоните . Най-вероятно си поразкачил малко букси и си махнал малко декорацийки , това едва ли ще предизвика късо Опитай да си припомниш стъпка по стъпка какво си разглобявал/разкачал и ще ти изплува .
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:Не се отваря багажника,ток няма,бушоните здрави!Баси филма стана колегаааа
Колега, не ме слушаш май. Отвори багажника с ключа и виж кабелите в дясната панта . Там се късат и багажника спира да се отваря.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Реотан задно стъкло
fitter написа:mitiwww написа:Не се отваря багажника,ток няма,бушоните здрави!Баси филма стана колегаааа
Колега, не ме слушаш май. Отвори багажника с ключа и виж кабелите в дясната панта . Там се късат и багажника спира да се отваря.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
Здрави са колега !Той се отвори сутринта нормално и почнах да си ровя из вътре и после не иска вече.
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани