Реотан задно стъкло
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Реотан задно стъкло
Виж от релето кой точно е кабела де, той от там е директен до реотана.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
vld написа:Виж от релето кой точно е кабела де, той от там е директен до реотана.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Колега как да го видя от релето ?Трябва да разглобя таблото ли ?До релето има една букса с два кабела.Червено и зелено и червено и бяло .На червено и зелено има ток ама си има и без да включа копчето за размразяване,а на другия няма и при включено копче.Сега мерих и на буксите на релето .На долното първо краче излиза 13,9,а на горното дясно 9,7.Луда работа.
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:vld написа:Виж от релето кой точно е кабела де, той от там е директен до реотана.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Колега как да го видя от релето ?Трябва да разглобя таблото ли ?До релето има една букса с два кабела.Червено и зелено и червено и бяло .На червено и зелено има ток ама си има и без да включа копчето за размразяване,а на другия няма и при включено копче.Сега мерих и на буксите на релето .На долното първо краче излиза 13,9,а на горното дясно 9,7.Луда работа.
Всичко точно.На релето горе вдясно излиза 9,6 волта обаче не ще да щрака.Свалям го и съответно на акумулатора директно-щрака.На батерия от 9 волта щрака.Проверявам на буксите на таблото отляво и дясно и излиза 9,6 волта.Директно на минуса на акумулатора и на буксата пак 9,6 !Как да си го обясня нямам идея.
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:mitiwww написа:vld написа:mitiwww написа:Разбирам.Днес цял ден си играя с него.Смених таблото с бушоните и релето.Ток има на бушона и на релето .На нагревателя отива само маса.Де да го търся тоз кабел.Цвят има ли или снимки да го видя.Нямам идея къде да търся схема да гледам.Тук е минус 9 градуса и вече ще откача,а съм в Германия и на сервиз май не ми се ще.Поздрави !!!
Разликата идва от това, че ти си със Е60, а по горе описанието е за Е61.
Проследи кабела от релето къде отива, при Е61 е дебел кабел 4 квадрата червен на цвят със синя лента.
При Е60 тоя кабел няма къде да се огъва и да прекъсне по принцип, но знае ли човек, просвири го от буксата за реотана до релето дали дава верига.
Ако дава верига и релето е здраво на запалена кола трябва да пусне 14+ волта на него.
Ако е на буксата до релето,левия кабел на него отива на запалена кола 13,95 волта,а после влиза в един дебел сноп с кабели и аз съм дотук.А пак отивам.Студено не студено .хахаха
Единия кабел червено с зелено има ток,другия червено и бяло няма.
Всичко точно.На релето горе вдясно излиза 9,6 волта обаче не ще да щрака.Свалям го и съответно на акумулатора директно-щрака.На батерия от 9 волта щрака.Проверявам на буксите на таблото отляво и дясно и излиза 9,6 волта.Директно на минуса на акумулатора и на буксата пак 9,6 !Как да си го обясня нямам идея.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Реотан задно стъкло
Релето нали прекъсва силова верига колко е на входа на релето? Ако и там е 9.6 трябва да проследиш от къде идва плюса до релето, или лоша връзка или утечка нещо има.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Реотан задно стъкло
Входа на релето се захранва директно от предпазителя. Провери какво е напрежението там.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
fitter написа:Входа на релето се захранва директно от предпазителя. Провери какво е напрежението там.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега разглобих таблото на парчета.Кабела е червено с бяло,но на него не отива ток от релето.Съответно на релето отива 12 волта,но на горните крачета дето трябва да го затвори отива 9,6 и не ще да щрака.На батерия от 9 волта щрака.Интересно е,че отива 9,6 постоянен дори и при изключено копче за подгрев.
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
vld написа:Релето нали прекъсва силова верига колко е на входа на релето? Ако и там е 9.6 трябва да проследиш от къде идва плюса до релето, или лоша връзка или утечка нещо има.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Колега разглобих таблото на парчета.Кабела е червено с бяло,но на него не отива ток от релето.Съответно на релето отива 12 волта,но на горните крачета дето трябва да го затвори отива 9,6 и не ще да щрака.На батерия от 9 волта щрака.Интересно е,че отива 9,6 постоянен дори и при изключено копче за подгрев.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Реотан задно стъкло
От задната страна на таблото, проследи от къде идва това 9,6 v. Съглано схемата сигнала за задействане на релето (сигнала от копчето) идва на Х11015 пин 9.
Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
fitter написа:От задната страна на таблото, проследи от къде идва това 9,6 v. Съглано схемата сигнала за задействане на релето (сигнала от копчето) идва на Х11015 пин 9.
Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно оттам идват тези 9,6 волта !Аз го разглобих старото табло и при него е същото.Сега вече да тръгвам към копчето ли ?Защо на 9,6 в на колата не щрака релето,а на батерия от 9 волта няма проблеми ?
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Реотан задно стъкло
mitiwww написа:fitter написа:От задната страна на таблото, проследи от къде идва това 9,6 v. Съглано схемата сигнала за задействане на релето (сигнала от копчето) идва на Х11015 пин 9.
Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно оттам идват тези 9,6 волта !Аз го разглобих старото табло и при него е същото.Сега вече да тръгвам към копчето ли ?Защо на 9,6 в на колата не щрака релето,а на батерия от 9 волта няма проблеми ?
Най-вероятно тогава проблема е в модула на климатика. Провери дали тези 9.6v идват от там. Конектора при климатика е Х1527 (виж отново на схемата). Ако е така търси друг и пробвай с него. Има шанс и да имаш оплитане на кабелите от модула до таблото в багажника.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
fitter написа:mitiwww написа:fitter написа:От задната страна на таблото, проследи от къде идва това 9,6 v. Съглано схемата сигнала за задействане на релето (сигнала от копчето) идва на Х11015 пин 9.
Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно оттам идват тези 9,6 волта !Аз го разглобих старото табло и при него е същото.Сега вече да тръгвам към копчето ли ?Защо на 9,6 в на колата не щрака релето,а на батерия от 9 волта няма проблеми ?
Най-вероятно тогава проблема е в модула на климатика. Провери дали тези 9.6v идват от там. Ако е така търси друг и пробвай с него. Има шанс и да имаш оплитане на кабелите от модула до таблото в багажника.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Как,как че нещо не схванах с това оплитане ?По принцип там на релето трябва вместо 9,6 да отиват 12 така да разбирам ?Защо на 9,6 в на колата не щрака релето,а на батерия от 9 волта няма проблеми ?
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
А и къде пък да го намеря и тоз модул яяя ? Ще взема да се откажа май,че много нерви ми се насъбраха,бахти и подгрева!Хахахах
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Реотан задно стъкло
mitiwww написа:А и къде пък да го намеря и тоз модул яяя ? Ще взема да се откажа май,че много нерви ми се насъбраха,бахти и подгрева!Хахахах
А случайно да има нещо общо с IBS ,че ми е изключен и той ?
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Реотан задно стъкло
Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани