Реотан задно стъкло

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от vld » 28 Фев 2018, 18:10

Виж от релето кой точно е кабела де, той от там е директен до реотана.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 18:15

vld написа:Виж от релето кой точно е кабела де, той от там е директен до реотана.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Колега как да го видя от релето ?Трябва да разглобя таблото ли ?До релето има една букса с два кабела.Червено и зелено и червено и бяло .На червено и зелено има ток ама си има и без да включа копчето за размразяване,а на другия няма и при включено копче.Сега мерих и на буксите на релето .На долното първо краче излиза 13,9,а на горното дясно 9,7.Луда работа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 19:39

mitiwww написа:
vld написа:Виж от релето кой точно е кабела де, той от там е директен до реотана.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Колега как да го видя от релето ?Трябва да разглобя таблото ли ?До релето има една букса с два кабела.Червено и зелено и червено и бяло .На червено и зелено има ток ама си има и без да включа копчето за размразяване,а на другия няма и при включено копче.Сега мерих и на буксите на релето .На долното първо краче излиза 13,9,а на горното дясно 9,7.Луда работа.


Всичко точно.На релето горе вдясно излиза 9,6 волта обаче не ще да щрака.Свалям го и съответно на акумулатора директно-щрака.На батерия от 9 волта щрака.Проверявам на буксите на таблото отляво и дясно и излиза 9,6 волта.Директно на минуса на акумулатора и на буксата пак 9,6 !Как да си го обясня нямам идея.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 19:54

mitiwww написа:
mitiwww написа:
vld написа:
mitiwww написа:Разбирам.Днес цял ден си играя с него.Смених таблото с бушоните и релето.Ток има на бушона и на релето .На нагревателя отива само маса.Де да го търся тоз кабел.Цвят има ли или снимки да го видя.Нямам идея къде да търся схема да гледам.Тук е минус 9 градуса и вече ще откача,а съм в Германия и на сервиз май не ми се ще.Поздрави !!!

Разликата идва от това, че ти си със Е60, а по горе описанието е за Е61.
Проследи кабела от релето къде отива, при Е61 е дебел кабел 4 квадрата червен на цвят със синя лента.
При Е60 тоя кабел няма къде да се огъва и да прекъсне по принцип, но знае ли човек, просвири го от буксата за реотана до релето дали дава верига.
Ако дава верига и релето е здраво на запалена кола трябва да пусне 14+ волта на него.




Ако е на буксата до релето,левия кабел на него отива на запалена кола 13,95 волта,а после влиза в един дебел сноп с кабели и аз съм дотук.А пак отивам.Студено не студено .хахаха



Единия кабел червено с зелено има ток,другия червено и бяло няма.



Всичко точно.На релето горе вдясно излиза 9,6 волта обаче не ще да щрака.Свалям го и съответно на акумулатора директно-щрака.На батерия от 9 волта щрака.Проверявам на буксите на таблото отляво и дясно и излиза 9,6 волта.Директно на минуса на акумулатора и на буксата пак 9,6 !Как да си го обясня нямам идея.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от vld » 28 Фев 2018, 20:38

Релето нали прекъсва силова верига колко е на входа на релето? Ако и там е 9.6 трябва да проследиш от къде идва плюса до релето, или лоша връзка или утечка нещо има.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от fitter » 28 Фев 2018, 20:44

Входа на релето се захранва директно от предпазителя. Провери какво е напрежението там.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 21:06

fitter написа:Входа на релето се захранва директно от предпазителя. Провери какво е напрежението там.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Колега разглобих таблото на парчета.Кабела е червено с бяло,но на него не отива ток от релето.Съответно на релето отива 12 волта,но на горните крачета дето трябва да го затвори отива 9,6 и не ще да щрака.На батерия от 9 волта щрака.Интересно е,че отива 9,6 постоянен дори и при изключено копче за подгрев.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 21:22

vld написа:Релето нали прекъсва силова верига колко е на входа на релето? Ако и там е 9.6 трябва да проследиш от къде идва плюса до релето, или лоша връзка или утечка нещо има.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk



Колега разглобих таблото на парчета.Кабела е червено с бяло,но на него не отива ток от релето.Съответно на релето отива 12 волта,но на горните крачета дето трябва да го затвори отива 9,6 и не ще да щрака.На батерия от 9 волта щрака.Интересно е,че отива 9,6 постоянен дори и при изключено копче за подгрев.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от fitter » 28 Фев 2018, 21:55

От задната страна на таблото, проследи от къде идва това 9,6 v. Съглано схемата сигнала за задействане на релето (сигнала от копчето) идва на Х11015 пин 9.

Изображение

Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.

Изображение




Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 22:11

fitter написа:От задната страна на таблото, проследи от къде идва това 9,6 v. Съглано схемата сигнала за задействане на релето (сигнала от копчето) идва на Х11015 пин 9.

Изображение

Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.

Изображение




Sent from my iPhone using Tapatalk



Точно оттам идват тези 9,6 волта !Аз го разглобих старото табло и при него е същото.Сега вече да тръгвам към копчето ли ?Защо на 9,6 в на колата не щрака релето,а на батерия от 9 волта няма проблеми ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Реотан задно стъкло

Мнение от fitter » 28 Фев 2018, 22:17

mitiwww написа:
fitter написа:От задната страна на таблото, проследи от къде идва това 9,6 v. Съглано схемата сигнала за задействане на релето (сигнала от копчето) идва на Х11015 пин 9.

Изображение

Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.

Изображение




Sent from my iPhone using Tapatalk



Точно оттам идват тези 9,6 волта !Аз го разглобих старото табло и при него е същото.Сега вече да тръгвам към копчето ли ?Защо на 9,6 в на колата не щрака релето,а на батерия от 9 волта няма проблеми ?


Най-вероятно тогава проблема е в модула на климатика. Провери дали тези 9.6v идват от там. Конектора при климатика е Х1527 (виж отново на схемата). Ако е така търси друг и пробвай с него. Има шанс и да имаш оплитане на кабелите от модула до таблото в багажника.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 22:20

fitter написа:
mitiwww написа:
fitter написа:От задната страна на таблото, проследи от къде идва това 9,6 v. Съглано схемата сигнала за задействане на релето (сигнала от копчето) идва на Х11015 пин 9.

Изображение

Разкачи буксата и виж на пин 9 какво идва? Намира се точно над тази на която си мерил червено белият кабел към реотана.

Изображение




Sent from my iPhone using Tapatalk



Точно оттам идват тези 9,6 волта !Аз го разглобих старото табло и при него е същото.Сега вече да тръгвам към копчето ли ?Защо на 9,6 в на колата не щрака релето,а на батерия от 9 волта няма проблеми ?


Най-вероятно тогава проблема е в модула на климатика. Провери дали тези 9.6v идват от там. Ако е така търси друг и пробвай с него. Има шанс и да имаш оплитане на кабелите от модула до таблото в багажника.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Как,как че нещо не схванах с това оплитане ?По принцип там на релето трябва вместо 9,6 да отиват 12 така да разбирам ?Защо на 9,6 в на колата не щрака релето,а на батерия от 9 волта няма проблеми ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 22:22

А и къде пък да го намеря и тоз модул яяя ? Ще взема да се откажа май,че много нерви ми се насъбраха,бахти и подгрева!Хахахах

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 28 Фев 2018, 22:26

mitiwww написа:А и къде пък да го намеря и тоз модул яяя ? Ще взема да се откажа май,че много нерви ми се насъбраха,бахти и подгрева!Хахахах


А случайно да има нещо общо с IBS ,че ми е изключен и той ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от r3s1s74nc3 » 01 Мар 2018, 1:14

Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook