Реотан задно стъкло

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 01 Мар 2018, 1:25

[quote="r3s1s74nc3"]Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[

Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата :banghead: !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 01 Мар 2018, 1:28

mitiwww написа:
r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[

Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата :banghead: !


А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от vld » 01 Мар 2018, 9:14

mitiwww написа:
mitiwww написа:
r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[

Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата :banghead: !


А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?

Аз не разбрах на силовата верига която трябва да затвори релето всичко наред ли е?
Там от бушона трябва да имаш 14 волта при запалена кола на входа на релето.
Явно обаче от това което чета при теб има проблем в управляващия ток на релето, тези 12 волта които идват от копчето на климатроника.
Трябва да се види как се управлява сигнала от копчето, дали е директно затваряне на веригата през копчето или има и други елементи през които минава в самото управление.
Може да се окаже, че в самото управление има проблем при втория случай.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 01 Мар 2018, 10:07

vld написа:
mitiwww написа:
mitiwww написа:
r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[

Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата :banghead: !


А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?

Аз не разбрах на силовата верига която трябва да затвори релето всичко наред ли е?
Там от бушона трябва да имаш 14 волта при запалена кола на входа на релето.
Явно обаче от това което чета при теб има проблем в управляващия ток на релето, тези 12 волта които идват от копчето на климатроника.
Трябва да се види как се управлява сигнала от копчето, дали е директно затваряне на веригата през копчето или има и други елементи през които минава в самото управление.
Може да се окаже, че в самото управление има проблем при втория случай.


Точно така излиза колега.На входа на релето има 13,96 на управлението на релето 9,6.Та кабела е зелено бяло нали така ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 01 Мар 2018, 10:24

mitiwww написа:
vld написа:
mitiwww написа:
mitiwww написа:
r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[

Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата :banghead: !


А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?

Аз не разбрах на силовата верига която трябва да затвори релето всичко наред ли е?
Там от бушона трябва да имаш 14 волта при запалена кола на входа на релето.
Явно обаче от това което чета при теб има проблем в управляващия ток на релето, тези 12 волта които идват от копчето на климатроника.
Трябва да се види как се управлява сигнала от копчето, дали е директно затваряне на веригата през копчето или има и други елементи през които минава в самото управление.
Може да се окаже, че в самото управление има проблем при втория случай.


Точно така излиза колега.На входа на релето има 13,96 на управлението на релето 9,6.Та кабела е зелено бяло нали така ?Да разглобя и отпред панела да видя на копчето колко влиза и и излиза а ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от vld » 01 Мар 2018, 11:41

mitiwww написа:
mitiwww написа:
vld написа:
mitiwww написа:
mitiwww написа:
r3s1s74nc3 написа:Трябва да идват ~12 волта да .
Относно това защо ти щрака директно като му дадеш с батерия , а в колата не . Защото имаш някъде голямо съпротивление/прекъсване на кабела в следствие на слаба връзка , окис , което се увеличава в момента в който тръгне необходимия ампераж към релето . Такива вериги е хубаво да ги тестваш с тестова лампа , защото мултицета може много да те подведе ( имал съм не един случай мултицета да ми показва 12 волта , и като закача тестовата лампа , кабела неможе прекара 200 mA ) . Ако лампата мъжди ( не свети ярко , както като и дадеш директно + и - през акумулатора примерно ) , значи проблема е гореописания .
Та накратно взимаш една тестова лампа 12V , навсякъде ги продават . Закачаш я на маса , и гледаш зелено/белия кабел . След това я закачаш на плюс и гледаш другия пин който доколкото виждам е директна маса някъде . То като чета е 100% някъде проблема в зелено/белия кабел . Ако не ти се занимава да го проследяваш , ще трябва да направиш някакво побългаряване с пускане на нов кабел .[

Да разбирам,че зелено-белия кабел е пин 9 на Х11015 и този кабел идва от копчето за включване ?Утре трябва да проверя и от копчето колко влиза и колко излиза така ли ?А самото копче за пускане откъде взима 12 волта ?Извинявам се колега ако има нещо ама малко ми е тъмна тази материя с тоците.Иначе обичам предизвикателствата :banghead: !


А дали не става на копчето да пусна 12 волта и да го закарам до отзад до релето ?

Аз не разбрах на силовата верига която трябва да затвори релето всичко наред ли е?
Там от бушона трябва да имаш 14 волта при запалена кола на входа на релето.
Явно обаче от това което чета при теб има проблем в управляващия ток на релето, тези 12 волта които идват от копчето на климатроника.
Трябва да се види как се управлява сигнала от копчето, дали е директно затваряне на веригата през копчето или има и други елементи през които минава в самото управление.
Може да се окаже, че в самото управление има проблем при втория случай.


Точно така излиза колега.На входа на релето има 13,96 на управлението на релето 9,6.Та кабела е зелено бяло нали така ?Да разглобя и отпред панела да видя на копчето колко влиза и и излиза а ?
Ами да, но то управлението е е няколко големи букви или една голяма виж кои са кабелите за бутона на за реотана.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от r3s1s74nc3 » 01 Мар 2018, 12:33

Понеже не виждам цялата схема и ще го карам по догатки . Да , би трябвало зелен/бял кабел да идва от копчето ( по скоро от управлението на климатроника ) . В самото управление на климатроника влизат един или повече , основни захранващи кабели , който вече се пренасочват чрез натискането на копчетата , към аксесоарите , релетата и т.н. Като цяло е възможно един от тези захранващи кабели ( основните ) , който влизат в основното управление на климатроника , да има проблем и копчето като го пренасочи към релето , да праща същия слаб сигнал . Ако може да намериш схема на окабеляването за климатроника , ще е най-добре . Проверяваш основните , захранващите кабели към климатроника с тестова лампа ! Ако всички излязат ОК , слагаш тестовата лампа на зелено/белия кабел , натискаш копчето и гледаш пак лампата дали ще светне ярко ( това откъм буксите на управлението , не на релето ) . Ако светне , вече може да използваш драгоценния мултицет и да измериш съпротивлението на кабела от управлението до релето ( или просто може да почнеш с това :lol: ) , трябва да е към 1-2 Ohm-a . Ако си ме разбрал какви ги дрънкам си готов за еладжия :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 01 Мар 2018, 14:11

r3s1s74nc3 написа:Понеже не виждам цялата схема и ще го карам по догатки . Да , би трябвало зелен/бял кабел да идва от копчето ( по скоро от управлението на климатроника ) . В самото управление на климатроника влизат един или повече , основни захранващи кабели , който вече се пренасочват чрез натискането на копчетата , към аксесоарите , релетата и т.н. Като цяло е възможно един от тези захранващи кабели ( основните ) , който влизат в основното управление на климатроника , да има проблем и копчето като го пренасочи към релето , да праща същия слаб сигнал . Ако може да намериш схема на окабеляването за климатроника , ще е най-добре . Проверяваш основните , захранващите кабели към климатроника с тестова лампа ! Ако всички излязат ОК , слагаш тестовата лампа на зелено/белия кабел , натискаш копчето и гледаш пак лампата дали ще светне ярко ( това откъм буксите на управлението , не на релето ) . Ако светне , вече може да използваш драгоценния мултицет и да измериш съпротивлението на кабела от управлението до релето ( или просто може да почнеш с това :lol: ) , трябва да е към 1-2 Ohm-a . Ако си ме разбрал какви ги дрънкам си готов за еладжия :mhihi:




О боже ! :banghead: Сега как съм я разхвърлил не е истина !Отказа ми заключването на заднпия капак,ще търся бушона !А от релето кабела е сиво черно,свалих платката отзад да гледам ! :kuku:Сега ходих до едно място и ми заби грешка еърбег ще чистя с ИНПА сега и нея !В голям филм се вкарах май ! :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от fitter » 01 Мар 2018, 14:16

mitiwww написа:
r3s1s74nc3 написа:Понеже не виждам цялата схема и ще го карам по догатки . Да , би трябвало зелен/бял кабел да идва от копчето ( по скоро от управлението на климатроника ) . В самото управление на климатроника влизат един или повече , основни захранващи кабели , който вече се пренасочват чрез натискането на копчетата , към аксесоарите , релетата и т.н. Като цяло е възможно един от тези захранващи кабели ( основните ) , който влизат в основното управление на климатроника , да има проблем и копчето като го пренасочи към релето , да праща същия слаб сигнал . Ако може да намериш схема на окабеляването за климатроника , ще е най-добре . Проверяваш основните , захранващите кабели към климатроника с тестова лампа ! Ако всички излязат ОК , слагаш тестовата лампа на зелено/белия кабел , натискаш копчето и гледаш пак лампата дали ще светне ярко ( това откъм буксите на управлението , не на релето ) . Ако светне , вече може да използваш драгоценния мултицет и да измериш съпротивлението на кабела от управлението до релето ( или просто може да почнеш с това :lol: ) , трябва да е към 1-2 Ohm-a . Ако си ме разбрал какви ги дрънкам си готов за еладжия :mhihi:




О боже ! :banghead: Сега как съм я разхвърлил не е истина !Отказа ми заключването на заднпия капак,ще търся бушона !А от релето кабела е сиво черно,свалих платката отзад да гледам ! :kuku:Сега ходих до едно място и ми заби грешка еърбег ще чистя с ИНПА сега и нея !В голям филм се вкарах май ! :paranoid:


Колега, погледни си кабелите към багажника влизащи в дясната панта. Често това е проблем при Е60.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от r3s1s74nc3 » 01 Мар 2018, 14:42

mitiwww написа:
r3s1s74nc3 написа:Понеже не виждам цялата схема и ще го карам по догатки . Да , би трябвало зелен/бял кабел да идва от копчето ( по скоро от управлението на климатроника ) . В самото управление на климатроника влизат един или повече , основни захранващи кабели , който вече се пренасочват чрез натискането на копчетата , към аксесоарите , релетата и т.н. Като цяло е възможно един от тези захранващи кабели ( основните ) , който влизат в основното управление на климатроника , да има проблем и копчето като го пренасочи към релето , да праща същия слаб сигнал . Ако може да намериш схема на окабеляването за климатроника , ще е най-добре . Проверяваш основните , захранващите кабели към климатроника с тестова лампа ! Ако всички излязат ОК , слагаш тестовата лампа на зелено/белия кабел , натискаш копчето и гледаш пак лампата дали ще светне ярко ( това откъм буксите на управлението , не на релето ) . Ако светне , вече може да използваш драгоценния мултицет и да измериш съпротивлението на кабела от управлението до релето ( или просто може да почнеш с това :lol: ) , трябва да е към 1-2 Ohm-a . Ако си ме разбрал какви ги дрънкам си готов за еладжия :mhihi:




О боже ! :banghead: Сега как съм я разхвърлил не е истина !Отказа ми заключването на заднпия капак,ще търся бушона !А от релето кабела е сиво черно,свалих платката отзад да гледам ! :kuku:Сега ходих до едно място и ми заби грешка еърбег ще чистя с ИНПА сега и нея !В голям филм се вкарах май ! :paranoid:


Да вярно че при BMW схемите , цветовете са малко с различни имена . GR/SW беше grey/swartz демек сиво и черно .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 01 Мар 2018, 15:28

Не се отваря багажника,ток няма,бушоните здрави!Баси филма стана колегаааа :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от r3s1s74nc3 » 01 Мар 2018, 15:53

Е нормално бушоните да са здрави , освен ако не си разглобявал заедно с Edward Scissorhands , няма логика да почнат да ти гърмят бушоните . Най-вероятно си поразкачил малко букси и си махнал малко декорацийки , това едва ли ще предизвика късо :) Опитай да си припомниш стъпка по стъпка какво си разглобявал/разкачал и ще ти изплува .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от fitter » 01 Мар 2018, 16:51

mitiwww написа:Не се отваря багажника,ток няма,бушоните здрави!Баси филма стана колегаааа :D


Колега, не ме слушаш май. Отвори багажника с ключа и виж кабелите в дясната панта . Там се късат и багажника спира да се отваря.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от vld » 01 Мар 2018, 17:13

fitter написа:
mitiwww написа:Не се отваря багажника,ток няма,бушоните здрави!Баси филма стана колегаааа :D


Колега, не ме слушаш май. Отвори багажника с ключа и виж кабелите в дясната панта . Там се късат и багажника спира да се отваря.


Sent from my iPhone using Tapatalk

:yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Германия
Пол: Мъж
Кара: F07 530GT xDrive

Re: Реотан задно стъкло

Мнение от mitiwww » 01 Мар 2018, 17:54

Здрави са колега !Той се отвори сутринта нормално и почнах да си ровя из вътре и после не иска вече.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook