Духа студено парно е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Духа студено парно е60
Здравейте,имам следния проблем колата е Е60 м54б30.Когато е загряла нормално и пусна парното духа студено,проверих маркучите преди помпата са хладки, а след нея студени.Също са студени маркучите преди и след електромагнитните клапани. Ще съм благодарен ако някой сподели нещо по темата.
Re: Духа студено парно е60
otka4al4o написа:Здравейте,имам следния проблем колата е Е60 м54б30.Когато е загряла нормално и пусна парното духа студено,проверих маркучите преди помпата са хладки, а след нея студени.Също са студени маркучите преди и след електромагнитните клапани. Ще съм благодарен ако някой сподели нещо по темата.
Колега имам подобен проблем, при мене се наложи смяна на електромагнитните клапаниа само чисто нови те съветвам втора ръка нема смисъл, също така има една електрическа водна помпа намира се някъде под кутията на въздушният филтър, проверия и нея, струва към 100 лв. Успех.
Няма начин да няма начин
Re: Духа студено парно е60
А пробвахте ли да влезете през i drive менюто и да го настроите да духа топло
Re: Духа студено парно е60
lupu написа:А пробвахте ли да влезете през i drive менюто и да го настроите да духа топло
цяла зима пробвах и пак не ставаше
Няма начин да няма начин
Re: Духа студено парно е60
Ще ползвам темата на колегата.
Колата извънградско държи 87 градуса, градско стига 97 градуса и няма мърдане +/- 1-2 градуса да има.
BMW антифриз в системата, сменени двата термостата с Behr.
Настроено е на четри чертички червено в менюто за парно, винаги на Ауто, с/без климатик все тая.
Ако градусите са 22-23, в средата духа топло, но не горещо. Ако червените чертички ги сменя от 4 на 3,
в средата започва да си духа хладно. Колкото повече ги въртя към синьо - толкова по-хладно духа.
Имаше съмнение за един електромагнитен клапан, който се чуваше как НЕ отваря.
Смених го с друг втора употреба, който работи коректно. Моторчето на парното също работи коректно, според майстора.
Пускам в менюто да духа само на средите, градусите на макс (26 или 28 не си спомням) и като си оставя ръката по средата.......
Да духа топло, но не е онази жега, която имах в предишните ми бензинови коли.
Ситуацията е една и съща на 87 и на 97 градуса на водата.
Та.. не вярвам дизела да не може да направи жега.
Имам ли проблем и към какво да се насоча ?
На диагностика нямам грешки за някой модул или нещо свързано с това.
Колата извънградско държи 87 градуса, градско стига 97 градуса и няма мърдане +/- 1-2 градуса да има.
BMW антифриз в системата, сменени двата термостата с Behr.
Настроено е на четри чертички червено в менюто за парно, винаги на Ауто, с/без климатик все тая.
Ако градусите са 22-23, в средата духа топло, но не горещо. Ако червените чертички ги сменя от 4 на 3,
в средата започва да си духа хладно. Колкото повече ги въртя към синьо - толкова по-хладно духа.
Имаше съмнение за един електромагнитен клапан, който се чуваше как НЕ отваря.
Смених го с друг втора употреба, който работи коректно. Моторчето на парното също работи коректно, според майстора.
Пускам в менюто да духа само на средите, градусите на макс (26 или 28 не си спомням) и като си оставя ръката по средата.......
Да духа топло, но не е онази жега, която имах в предишните ми бензинови коли.
Ситуацията е една и съща на 87 и на 97 градуса на водата.
Та.. не вярвам дизела да не може да направи жега.
Имам ли проблем и към какво да се насоча ?
На диагностика нямам грешки за някой модул или нещо свързано с това.
Re: Духа студено парно е60
nikolae написа:Ще ползвам темата на колегата.
Колата извънградско държи 87 градуса, градско стига 97 градуса и няма мърдане +/- 1-2 градуса да има.
BMW антифриз в системата, сменени двата термостата с Behr.
Настроено е на четри чертички червено в менюто за парно, винаги на Ауто, с/без климатик все тая.
Ако градусите са 22-23, в средата духа топло, но не горещо. Ако червените чертички ги сменя от 4 на 3,
в средата започва да си духа хладно. Колкото повече ги въртя към синьо - толкова по-хладно духа.
Имаше съмнение за един електромагнитен клапан, който се чуваше как НЕ отваря.
Смених го с друг втора употреба, който работи коректно. Моторчето на парното също работи коректно, според майстора.
Пускам в менюто да духа само на средите, градусите на макс (26 или 28 не си спомням) и като си оставя ръката по средата.......
Да духа топло, но не е онази жега, която имах в предишните ми бензинови коли.
Ситуацията е една и съща на 87 и на 97 градуса на водата.
Та.. не вярвам дизела да не може да направи жега.
Имам ли проблем и към какво да се насоча ?
На диагностика нямам грешки за някой модул или нещо свързано с това.
Следя темата с интерес, имам подобен проблем, колата ми все още е при майстора. Аз Смених охладителен радиатор , че беше заминал също така и електро магнитните клапани с чисто нови, разни маркучи, водна помпа, термостата незнам как е, ще го погледнат и него. Най-лошият вариант е запушен радиатор този който е зад таблото за парното.
Няма начин да няма начин
Re: Духа студено парно е60
Тази сутрин ми направи впечатление, че докато загряваше колата (карам кратки разстояния 10-15мин макс) духаше топло в средата.
Re: Духа студено парно е60
Взех си днеска колата от майстора. Парното работи та се нетрае вътре, духа топло отвсякъде. При мене беше проблема в електромагнитните клапани. Смених всичко, водна помпа, радиатор, клапани и а също трябва да бъде добре обезвъздушена.
Няма начин да няма начин
- valeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 514
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Re: Духа студено парно е60
При мен тия дни забелязах нещо странно,от задната конзола когато всичко е пуснато да духа на топло ,от зад си духа студено.....някакви идеи?
Re: Духа студено парно е60
valeto написа:При мен тия дни забелязах нещо странно,от задната конзола когато всичко е пуснато да духа на топло ,от зад си духа студено.....някакви идеи?
Електромганитни клапани. Аз имах същият проблем и цялото парно беше кофти. Взимай чисто нови и ще се радваш на топла зима в колата, щото аз миналата година си карах с шапка и ръкавици. Втора употрепа не те съветвам щото са боклук и само нерви.
Успех
Няма начин да няма начин
- valeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 514
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
Re: Духа студено парно е60
valeto написа:Хммм,че то отвсякъде другаде духа брутална жега,как с шапка
При мене духаше избирателно топло, малко от долу, малко отпред и не винаги а когато си поиска. След дълга главоблъсканица виновника се оказа електромагнитен клапан. Като почна да удря клапаните с нещо тежко поарното се появяваше но за кратко. След като си ги смених с чисто нови, реших да видя какво се е случило със старите. Отворих ги, бяха пълни с някаква кафяфа слуз, гумичките бяха спекли и валовете ръждясали и много трудно се движеха. Също така в едната бубина явно е влезнала вода и всичко беше заминало. Пробвах няколко втора употреба нищо нестава. Взимай чисто нови и си готов. Цена в дару кар 280 лв и не дават гаранция само ако те ти ги монтират срещу 40 лв получаваш гаранция. Аз си ги намерих през моят майстор за 200 лв. Има ги в ebay.com aliexpres.com има доста написано по американските форуми. Явно доста често срещан проблем при Е60. Хубаво е да си смените и маркучите щото и те дават фира и се пръскат в движение, водна помпа също. Успех на всички.
Няма начин да няма начин
Re: Духа студено парно е60
Говориш за това нали ?
Аз моят го смених с втора употреба. Ефекта който забелязвам е както писах по-горе.
Сутрин или докато колата не е загряла духа топло от всякъде. Когато е позагряла в средата духа хладно,
но аз държа температура 22-23 градуса (24 рядко). При мен подозирам отново новите ми (на една година вече) behr термостати.
Аз моят го смених с втора употреба. Ефекта който забелязвам е както писах по-горе.
Сутрин или докато колата не е загряла духа топло от всякъде. Когато е позагряла в средата духа хладно,
но аз държа температура 22-23 градуса (24 рядко). При мен подозирам отново новите ми (на една година вече) behr термостати.
Re: Духа студено парно е60
nikolae написа:Говориш за това нали ?
Аз моят го смених с втора употреба. Ефекта който забелязвам е както писах по-горе.
Сутрин или докато колата не е загряла духа топло от всякъде. Когато е позагряла в средата духа хладно,
но аз държа температура 22-23 градуса (24 рядко). При мен подозирам отново новите ми (на една година вече) behr термостати.
Да точно за това говориме, аз също пробвах с втора употреба няколко пъти и все нестава. Всеки път преди да я сложа я тествах, така и не попаднах на читави и затова си взех чисто нови. За мене няма логика да духа топло от всякъде и щом загрее да почне да духа студено от горе, значи се спира притокът на топла вода. Вариантите са или запушен отоплителен радиатор или клапите са си заминали. Ако е термостат ще духа студено студено отвсякъде. Проваж да си проверих темперетурата като почне да духа студено дали пада.
Няма начин да няма начин
Re: Духа студено парно е60
Температурата на мотора е почти бетон. Градско вдигне ли 96-97 градуса не шава.
Извънградско държа 87, независимо баири, спускания, газ и т.н. преди имаше 15 и повече градуса корекция.
Извънградско държа 87, независимо баири, спускания, газ и т.н. преди имаше 15 и повече градуса корекция.
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани