Духа студено парно е60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Re: Духа студено парно е60

Мнение от Nickola » 08 Яну 2018, 19:47

Nickola написа:Колеги, подобен проблем имам и аз.
Колата е 550, 06.2006, IHKA High, и от шофьорската страна (горе, среда, долу) духа хладно.
Пасажерската страна е ОК. След потеглене при студен мотор , парното си включва и духа топло навсякъде.
След като загрее мотора до работна температура, от шофьорската страна почва да духа хладно.

Странното е , че по някаква причина във VO не беше кодирано IHKA High (S534 - Automatic Air Conditioning), а колата го има по VIN. Това си го направих. Кодирах и в самия IHKA модул, и сега вече имам менюто за High - варианта.
Оттук насетне, проверих маркучите (и трите) на ел.магнитните клапани - горещ, парят направо. При загасен мотор, в REST-режим работи по същия начин - топло за пасажера, хладно за водача.

Някаква идея какво още мога трявбва да проверя ?
Нещо в кодирането дали не пропускам ?

P.S. Може ли някой да ми помогне като ми изпрати копие на FSW_PSW.TRC файл от IHKA High да сравня с моя ? Модула е IHKA_E60.C09.
Колеги, да уточня и потвърдя, че проблема ми бе решен след смяна на електромагнитните клапани.

Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Духа студено парно е60

Мнение от pinko_23 » 08 Яну 2018, 21:53

Nickola написа:
Nickola написа:Колеги, подобен проблем имам и аз.
Колата е 550, 06.2006, IHKA High, и от шофьорската страна (горе, среда, долу) духа хладно.
Пасажерската страна е ОК. След потеглене при студен мотор , парното си включва и духа топло навсякъде.
След като загрее мотора до работна температура, от шофьорската страна почва да духа хладно.

Странното е , че по някаква причина във VO не беше кодирано IHKA High (S534 - Automatic Air Conditioning), а колата го има по VIN. Това си го направих. Кодирах и в самия IHKA модул, и сега вече имам менюто за High - варианта.
Оттук насетне, проверих маркучите (и трите) на ел.магнитните клапани - горещ, парят направо. При загасен мотор, в REST-режим работи по същия начин - топло за пасажера, хладно за водача.

Някаква идея какво още мога трявбва да проверя ?
Нещо в кодирането дали не пропускам ?

P.S. Може ли някой да ми помогне като ми изпрати копие на FSW_PSW.TRC файл от IHKA High да сравня с моя ? Модула е IHKA_E60.C09.
Колеги, да уточня и потвърдя, че проблема ми бе решен след смяна на електромагнитните клапани.

Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk



:bowdown: в повечето случай тов а е проблема клапаните са топли на пипане ама пущат достатъчно топла вода. Аз имам и за смяна водна рециркулационна помпа, щото като съм на светофара парното по слабо духа топло като тръгна духа добре.
Няма начин да няма начин

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook