Духа студено парно е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Nickola
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Re: Духа студено парно е60
Колеги, да уточня и потвърдя, че проблема ми бе решен след смяна на електромагнитните клапани.Nickola написа:Колеги, подобен проблем имам и аз.
Колата е 550, 06.2006, IHKA High, и от шофьорската страна (горе, среда, долу) духа хладно.
Пасажерската страна е ОК. След потеглене при студен мотор , парното си включва и духа топло навсякъде.
След като загрее мотора до работна температура, от шофьорската страна почва да духа хладно.
Странното е , че по някаква причина във VO не беше кодирано IHKA High (S534 - Automatic Air Conditioning), а колата го има по VIN. Това си го направих. Кодирах и в самия IHKA модул, и сега вече имам менюто за High - варианта.
Оттук насетне, проверих маркучите (и трите) на ел.магнитните клапани - горещ, парят направо. При загасен мотор, в REST-режим работи по същия начин - топло за пасажера, хладно за водача.
Някаква идея какво още мога трявбва да проверя ?
Нещо в кодирането дали не пропускам ?
P.S. Може ли някой да ми помогне като ми изпрати копие на FSW_PSW.TRC файл от IHKA High да сравня с моя ? Модула е IHKA_E60.C09.
Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
Re: Духа студено парно е60
Nickola написа:Колеги, да уточня и потвърдя, че проблема ми бе решен след смяна на електромагнитните клапани.Nickola написа:Колеги, подобен проблем имам и аз.
Колата е 550, 06.2006, IHKA High, и от шофьорската страна (горе, среда, долу) духа хладно.
Пасажерската страна е ОК. След потеглене при студен мотор , парното си включва и духа топло навсякъде.
След като загрее мотора до работна температура, от шофьорската страна почва да духа хладно.
Странното е , че по някаква причина във VO не беше кодирано IHKA High (S534 - Automatic Air Conditioning), а колата го има по VIN. Това си го направих. Кодирах и в самия IHKA модул, и сега вече имам менюто за High - варианта.
Оттук насетне, проверих маркучите (и трите) на ел.магнитните клапани - горещ, парят направо. При загасен мотор, в REST-режим работи по същия начин - топло за пасажера, хладно за водача.
Някаква идея какво още мога трявбва да проверя ?
Нещо в кодирането дали не пропускам ?
P.S. Може ли някой да ми помогне като ми изпрати копие на FSW_PSW.TRC файл от IHKA High да сравня с моя ? Модула е IHKA_E60.C09.
Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
в повечето случай тов а е проблема клапаните са топли на пипане ама пущат достатъчно топла вода. Аз имам и за смяна водна рециркулационна помпа, щото като съм на светофара парното по слабо духа топло като тръгна духа добре.
Няма начин да няма начин
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани