Омасляване на турбо пътища и турбина
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
atanasov_aa написа:Под двигателя и скоростите има кори и няма как да видя капките. Но имаше голямо омасляване около турбото.nowayout написа:atanasov_aa написа:nowayout написа:колеги да обобщим маслото е от турбината..тя хвърля малко луфта е малък.. гледах я и аз и майстор..той казва акрай така в турбото има още хляб не се притеснявай за глупости..какво е ващо мнение масло до въздушния филтър няма има само до тръбичката на картерните газове
В това състояние издържа 50 хилки само при мен. Пратих турбината за рециклиране чак като отказа да се развихря. Оказа се, че от спукан изпускателен колектор се е ускорил процеса. Тоя колектор не го смених от мързел.
колега ти имаше ли петна под колата..петна е силно казано по две капки
Никой не те спира да си правиш турбото. Рециклиреното му по спомени е от 700 лева на горе, труда за монтаж е въпрос на договаряне. Височко зависи от сервиза за демонтаж и рециклиране.
Всеки един от нас е на възраст, която му позволява сам да прецени кое в кой момент как и къде да направи като ремонт по колата си. Обяви на сервизи и места за ремонт на турбо в нета бол. Същото е положението и с отзивите за тях.
Така е
само , че аз живея в Саунхемптън Англия и тук нещата стоят малко по различно, затова пиша тук да съм наясно какво ме очаква и тн. Не че няма майстори и места където рециклират турбини..поляци колкото искаш да ри вземат парите за щяло и нещяло..а в оторизиран сервиз парите са колкото да си вземеш още една
Bayerische Motoren Werke ..
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
В този случая, карай си така колата, но я наблюдавай. Когато скапах турбината, автомобила загуби мощност и набираше прекалено мудно. И в това състояния, до като отиде в сервиз издържа доста километри. В последните дни на турбината, от зад пушеше яко черен дим но мисля, че това бе от спукания изпускателен колектор.
Внимавай само да не започне да смучи масло и да го вкарва двигателя. Това е най-лошото, което може да се случи и е доста опасно. Има вероятност да измучи почти цялото маслото и го вкара в двигателя. В този случай от зад изкарва яко сив дим на изгоряло масло.
Внимавай само да не започне да смучи масло и да го вкарва двигателя. Това е най-лошото, което може да се случи и е доста опасно. Има вероятност да измучи почти цялото маслото и го вкара в двигателя. В този случай от зад изкарва яко сив дим на изгоряло масло.
- ReDFiRe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 17.10.2012
- Местоположение: Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD 231hp
- Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
Имам същата кола. Масло не забелязвам да ми губи нито да капе отдолу. И мойте турбо пътища се омасляват,преди имах 320д и там се омасляват.... На всеки дизел се омасляват. Това си е съвсем нормално от маслените пари се вкарват в смукателя. Според мен си карай така няма и нищо на турбината. Но ако искаш да си сигурен свали интеркулера и ако там има повече от 150-200 грама масло значи е тръгнало. За това дето капе отдолу мен ако питаш свали корите , измий двигателя измий и корите. И тогава гледай. Като я взех мойта целия двигател, корите, скоростната кутия всичко беше в масло измих ги за да видя дали сълзи от някъде , но вече 5 месеца няма нищо. Филмираш се напразно според мен за тази турбина.
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
така ще карам засега, ако почне да губи от щеката я почвам..
пп сега говорих с друг майстор каза , че е възможно и от ДПФ а да товари турбото и от там да хвърля масло..а дпф а е запушен поръчал съм TUNAP, засега не смятам да го махам, че тук и прегледите са доста стриктни.. вие как мислите
Sent from my iPhone using Tapatalk
пп сега говорих с друг майстор каза , че е възможно и от ДПФ а да товари турбото и от там да хвърля масло..а дпф а е запушен поръчал съм TUNAP, засега не смятам да го махам, че тук и прегледите са доста стриктни.. вие как мислите
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bayerische Motoren Werke ..
- Vankoni_
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 4.07.2018
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '07
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
nowayout написа:така ще карам засега, ако почне да губи от щеката я почвам..
пп сега говорих с друг майстор каза , че е възможно и от ДПФ а да товари турбото и от там да хвърля масло..а дпф а е запушен поръчал съм TUNAP, засега не смятам да го махам, че тук и прегледите са доста стриктни.. вие как мислите
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега аз съм със същия проблем на същия двигател, би ли споделил ако си намерил проблем/рещение.
Колата я имам от една седмица на 100к мили, не съм забелязал да гори масло.
Благодаря!
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани