Омасляване на турбо пътища и турбина
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Омасляване на турбо пътища и турбина
Здравейте колеги колата е е60 530д м57т2 231кс
Четох и търсих в форума, но неможах да намеря сходен проблем с моя..
Имам странно омасляване на тръбата от кулета към търбото и около нея е многк омаслено..най странното е че колата не губи масло или поне немога да я усетя (имам я от около месец тогава го смених) отварях ЕГР а и там е леко омаслено смених филтър за картерни газове беше пт старите сложих пластмасов от новия модел, от време на време има по 1-2 капки на земята под мотора и това много ме притеснява, а когато свалях корите отдолу мотора е омаслен а те сухи..
и друго при първо палене играят оборотите за около 20 секунди и изпушва бяло като от конденс но това си мисля че е от ДПФ а защото е на път..
дайте мнения да не си отива турбото, че много се притесних
пп пролагам и снимки
Четох и търсих в форума, но неможах да намеря сходен проблем с моя..
Имам странно омасляване на тръбата от кулета към търбото и около нея е многк омаслено..най странното е че колата не губи масло или поне немога да я усетя (имам я от около месец тогава го смених) отварях ЕГР а и там е леко омаслено смених филтър за картерни газове беше пт старите сложих пластмасов от новия модел, от време на време има по 1-2 капки на земята под мотора и това много ме притеснява, а когато свалях корите отдолу мотора е омаслен а те сухи..
и друго при първо палене играят оборотите за около 20 секунди и изпушва бяло като от конденс но това си мисля че е от ДПФ а защото е на път..
дайте мнения да не си отива турбото, че много се притесних
пп пролагам и снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Bayerische Motoren Werke ..
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
Хвани турбинката за оста и разклати да видиш какъв е луфта трябва съвсем леко да се усеща ако повече мърда значи втулката е вече поизносена и от там пропуска масло .Сипвай хубави масла и не превишавай оборотите на мотора .Ако си я гонил не изгасяй двигателя след като спреш остави да поработи минута , две за да изравни температурата на маслото и да охлади турбото .
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
ще видя дали има луфт, маслото е Кастрол 5w30 купено от Англия, иначе никакви звуци от турбината никаква загуба на мощност върви си добре , гори си нормално, само този теч ме дразни
Bayerische Motoren Werke ..
- Plamenv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 200
- Регистриран на: 22.09.2016
- Местоположение: Враца, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e90
- Мечтае да кара: John Deere
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
Колега и аз съм виждал моя егр с малко масалце по него.. Искаш ли да провериш дали имаш масло в тръбата към въздушния филтър.. много лесно се маха. От там ще си видиш и колко е голям луфта на оста.
- landolin
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
На мен ми изглежда омасляване от теч на маслен маркуч или от гарнитура на капака.
Така и така ще се цапаш затова виж и това което препоръчват колегите - свали въздуховода от въздушния филтър и виж за теч на масло от самата турбина и луфтове.
Така и така ще се цапаш затова виж и това което препоръчват колегите - свали въздуховода от въздушния филтър и виж за теч на масло от самата турбина и луфтове.
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
Това с изпушването и клатенето на обороти е от релето на свещите или изгоряла свещ.
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
омасляването не е от самата турбина а от голямата тръба от кулера до турбото където е снадката при въздушния филтър няма масло при егр а е омаслено, утре ще сваля корите и филтъра да мога да бръкна при турбината да я огледам за луфт
Bayerische Motoren Werke ..
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
Някой може ли да ми посочи на снимка или схема кой въздуховод точно се демонтира, за да стигне до турбината? Сменях си въздушния филтър и исках да я проверя профилактично. Започнах дори да свалям цялата кутия на филтъра (не говоря за капака отгоре), но се отказах, след като не помръдна въпреки, че развих всички видими болтове.Така като чета явно не е нужно да се сваля кутията на въздушния филтър.
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
Този който идва от дебитомера и отива към турбинат.
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
pepsin написа:Този който идва от дебитомера и отива към турбинат.
Благодаря. Все си мисля, че няма добър достъп без да се свали кутията. Тръбата на скоба ли е към турбото?
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
На два болта
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
колеги да обобщим маслото е от турбината..тя хвърля малко луфта е малък.. гледах я и аз и майстор..той казва акрай така в турбото има още хляб не се притеснявай за глупости..какво е ващо мнение масло до въздушния филтър няма има само до тръбичката на картерните газове
Bayerische Motoren Werke ..
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
nowayout написа:колеги да обобщим маслото е от турбината..тя хвърля малко луфта е малък.. гледах я и аз и майстор..той казва акрай така в турбото има още хляб не се притеснявай за глупости..какво е ващо мнение масло до въздушния филтър няма има само до тръбичката на картерните газове
В това състояние издържа 50 хилки само при мен. Пратих турбината за рециклиране чак като отказа да се развихря. Оказа се, че от спукан изпускателен колектор се е ускорил процеса. Тоя колектор не го смених от мързел.
- nowayout
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
atanasov_aa написа:nowayout написа:колеги да обобщим маслото е от турбината..тя хвърля малко луфта е малък.. гледах я и аз и майстор..той казва акрай така в турбото има още хляб не се притеснявай за глупости..какво е ващо мнение масло до въздушния филтър няма има само до тръбичката на картерните газове
В това състояние издържа 50 хилки само при мен. Пратих турбината за рециклиране чак като отказа да се развихря. Оказа се, че от спукан изпускателен колектор се е ускорил процеса. Тоя колектор не го смених от мързел.
колега ти имаше ли петна под колата..петна е силно казано по две капки
Bayerische Motoren Werke ..
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Омасляване на турбо пътища и турбина
Под двигателя и скоростите има кори и няма как да видя капките. Но имаше голямо омасляване около турбото.nowayout написа:atanasov_aa написа:nowayout написа:колеги да обобщим маслото е от турбината..тя хвърля малко луфта е малък.. гледах я и аз и майстор..той казва акрай така в турбото има още хляб не се притеснявай за глупости..какво е ващо мнение масло до въздушния филтър няма има само до тръбичката на картерните газове
В това състояние издържа 50 хилки само при мен. Пратих турбината за рециклиране чак като отказа да се развихря. Оказа се, че от спукан изпускателен колектор се е ускорил процеса. Тоя колектор не го смених от мързел.
колега ти имаше ли петна под колата..петна е силно казано по две капки
Никой не те спира да си правиш турбото. Рециклиреното му по спомени е от 700 лева на горе, труда за монтаж е въпрос на договаряне. Височко зависи от сервиза за демонтаж и рециклиране.
Всеки един от нас е на възраст, която му позволява сам да прецени кое в кой момент как и къде да направи като ремонт по колата си. Обяви на сервизи и места за ремонт на турбо в нета бол. Същото е положението и с отзивите за тях.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани