Гаснене на място и в движение - БУШОН - РЕШЕН ПРОБЛЕМ
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Гаснене на място и в движение - БУШОН - РЕШЕН ПРОБЛЕМ
Здравейте колеги,
Не можах да преценя в коя тема да впиша следния случай, затова ще създам нова тема, която според мен със сигурност може да помогне на някого.
В случая двигателя е M57 - 3.0 дизел - 218 коня, но това не е от реално значение.
Ще опиша нещата максимално семпло и простовато
Естество на проблема:
Неколкократно колата работеща на място угасва, няколко пъти угасва и в движение. При последващото завъртане на стартера - колата си пали отново, и проблема изчезва за неизвестен период от време (но реално почти всеки ден).
Съпътстващи проблема детайли (които навързахме допълнително): повишено пушене на колата на моменти (което макар, че е без ДПФ - е минимално обикновено), понякога неравномерна работа на двигателя и чукащ звук - шум в мотора. Частична момента загуба на мощност в движение (макар и по-слабо осезаема)
Предприети стъпки:
Закачам я на комп, диагностики с ISTA, INPA И прочие. Грешки няма, единствено при гасненето в движение - записа грешка за Ниско налягане в Рейла - респективно, трябваше да бъде закарана в сервиз. Закарах я нa ход, както отбелязах - колата си върви, след повторно палене (но ситуация при която гаснете в движение - не е приятна ...особено в трафик в София - кратка отметка - да ме извиняват всички които миналата седмица изнервих на Бул. Сливница
В сервиза - последва Пълна диагностика, тестове и прочие. По време на тестовете - помпата правеше нужното налягане - та за щастие я изключихме на този етап. На първо време извода ни беше - Дюзи (въпреки отличните корекции на живи данни). Въпреки това, последва тест с колби и обратната нафта на дюзите. За всеобща изненада, дюзите се оказаха в завидно здраве с почти равни върнати количества (дюзите не са рециклирани никога - на 250 000 км са вече). Единственото предположение, особено без записването на грешките, оставаше сензора за налягането в рейла намиращ се от към купето - дребна но доста скъпа за размерите си част (оригинална, нова 499 лева (без отстъпки)). И добре, че ме спряха да я поръчам веднага.
реших да разгледам бушона ... и О, Еврика ... проблемът бе открит.
Истинско същество на проблема - Някога, някой е сменил бушона на горивната помпа (клетка 50, над акумулатора - 20 Амперов) - очевидно с Китайски -който правейки лош контакт се беше стопил, но стапяйки се - двете пластини се допираха. Респективно - системата работи, но на моменти прекъсва (вероятно от вибрации или друго), а вероятно с нагорелия бушон и тоците се променят и влияят на работата на помпата, но в такива нива, че да не засече колата и диагностиката нищо - чист късмет, че не се овъглих някъде. От влошената му работа явно останалите елементи по горивната система са се влошили и довели до изложените по-горе отклонения и аномалии. разбира се, наблюдението ще продължи.
Сега вероятно звучи елементарно и дори смешно, но повярвайте - ако нямате видими ел. проблеми, грешки и други симптоми - никога няма да предположите че бушон е изгорял, ама не баш .
Извод 1: Оглеждайте си бушоните!
Извод 2: Не използвайте евтини, китайски боклуци !
Надявам се да нямате подобни терзания и/или проблеми, и все пак ако се случи - дано помогне някому !
Не можах да преценя в коя тема да впиша следния случай, затова ще създам нова тема, която според мен със сигурност може да помогне на някого.
В случая двигателя е M57 - 3.0 дизел - 218 коня, но това не е от реално значение.
Ще опиша нещата максимално семпло и простовато
Естество на проблема:
Неколкократно колата работеща на място угасва, няколко пъти угасва и в движение. При последващото завъртане на стартера - колата си пали отново, и проблема изчезва за неизвестен период от време (но реално почти всеки ден).
Съпътстващи проблема детайли (които навързахме допълнително): повишено пушене на колата на моменти (което макар, че е без ДПФ - е минимално обикновено), понякога неравномерна работа на двигателя и чукащ звук - шум в мотора. Частична момента загуба на мощност в движение (макар и по-слабо осезаема)
Предприети стъпки:
Закачам я на комп, диагностики с ISTA, INPA И прочие. Грешки няма, единствено при гасненето в движение - записа грешка за Ниско налягане в Рейла - респективно, трябваше да бъде закарана в сервиз. Закарах я нa ход, както отбелязах - колата си върви, след повторно палене (но ситуация при която гаснете в движение - не е приятна ...особено в трафик в София - кратка отметка - да ме извиняват всички които миналата седмица изнервих на Бул. Сливница
В сервиза - последва Пълна диагностика, тестове и прочие. По време на тестовете - помпата правеше нужното налягане - та за щастие я изключихме на този етап. На първо време извода ни беше - Дюзи (въпреки отличните корекции на живи данни). Въпреки това, последва тест с колби и обратната нафта на дюзите. За всеобща изненада, дюзите се оказаха в завидно здраве с почти равни върнати количества (дюзите не са рециклирани никога - на 250 000 км са вече). Единственото предположение, особено без записването на грешките, оставаше сензора за налягането в рейла намиращ се от към купето - дребна но доста скъпа за размерите си част (оригинална, нова 499 лева (без отстъпки)). И добре, че ме спряха да я поръчам веднага.
реших да разгледам бушона ... и О, Еврика ... проблемът бе открит.
Истинско същество на проблема - Някога, някой е сменил бушона на горивната помпа (клетка 50, над акумулатора - 20 Амперов) - очевидно с Китайски -който правейки лош контакт се беше стопил, но стапяйки се - двете пластини се допираха. Респективно - системата работи, но на моменти прекъсва (вероятно от вибрации или друго), а вероятно с нагорелия бушон и тоците се променят и влияят на работата на помпата, но в такива нива, че да не засече колата и диагностиката нищо - чист късмет, че не се овъглих някъде. От влошената му работа явно останалите елементи по горивната система са се влошили и довели до изложените по-горе отклонения и аномалии. разбира се, наблюдението ще продължи.
Сега вероятно звучи елементарно и дори смешно, но повярвайте - ако нямате видими ел. проблеми, грешки и други симптоми - никога няма да предположите че бушон е изгорял, ама не баш .
Извод 1: Оглеждайте си бушоните!
Извод 2: Не използвайте евтини, китайски боклуци !
Надявам се да нямате подобни терзания и/или проблеми, и все пак ако се случи - дано помогне някому !
Последна промяна B.Stoimenov на 15 Авг 2017, 13:12, променена общо 1 път
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Гаснене на място и в движение - БУШОН - РЕШЕН ПРОБЛЕМ
А кой номер е този бушон????????? И къде седи ????????
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Гаснене на място и в движение - БУШОН - РЕШЕН ПРОБЛЕМ
Мда, май пропуснах да вметна.
В багажника над акумулатора. Клетка 50 - Fuel pump. (20 амперов)
В багажника над акумулатора. Клетка 50 - Fuel pump. (20 амперов)
- pepsin
- младши ентусиаст
- Мнения: 460
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
- martinpatchev
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.05.2014
- Пол: Мъж
Re: Гаснене на място и в движение - БУШОН - РЕШЕН ПРОБЛЕМ
Здравейте,
Имам същия проблем, но ми го прави само в движение - гасне директно. Изключително неприятна ситуация в града. В следващия момент колата си пали все едно нищо не е било/ 530-231/...Никаква грешка не дава. Ще погледна бушоните, въпреки че хич не ми се вярва .
Имам същия проблем, но ми го прави само в движение - гасне директно. Изключително неприятна ситуация в града. В следващия момент колата си пали все едно нищо не е било/ 530-231/...Никаква грешка не дава. Ще погледна бушоните, въпреки че хич не ми се вярва .
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани