Загуба на мощност при 520d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Загуба на мощност при 520d
Здравейте, нов съм във форума и това е първия ми пост. Ползвах търсачката, но не намерих информация по моя проблем, който е описан по-долу.
Преди седмица докато шофирам извънградско с нормална с около 100км/ч ми светна чека и изписа increased emissions, естествено колата загуби мощност и едва започна да ускорява. След около 100км се прибрах и забелязах, че при форсиране откъм турбото излизат изгорели газове и съска. Занесох я на диагностика,където ми изтриха грешките, които били свързани с въздуха и че други не записва. Върнаха ми колата с обяснението, че всичко според електрониката е наред и не могат да я оправят. Занесох я на втора диагностика, където също ми казаха, че всичко е наред, но като обясних за духането на изгорели газове и съскането в коша, забелязаха, че прави високо налягане след турбото. Разхлабих двете гайки на дпф филтъра за да се освободи изпускателния тракт, но нямаше промяна във вървежа. В момента няма грешки и не свети чека, но и не върви. Колата е автоматик, при форсиране на място е мудна, в движение се изцепва до 4500 оборота, но като чист дизел. Маркучите преди и след интеркулера са меки. На диагностика показва налягане в колектора 0.3 бара, при даване на контакт актуатора се задвижва и се връща, при гасене дросел клапата се затваря. Преди да се случи проблема, след запалване чувах трайане в задното гърне, каквото сега не чувам. Колата е е61 520d m47tu2d20 мотор 2006г. Ще съм Ви благодарен за всякакви съвети и насоки за решаване на проблема.
Преди седмица докато шофирам извънградско с нормална с около 100км/ч ми светна чека и изписа increased emissions, естествено колата загуби мощност и едва започна да ускорява. След около 100км се прибрах и забелязах, че при форсиране откъм турбото излизат изгорели газове и съска. Занесох я на диагностика,където ми изтриха грешките, които били свързани с въздуха и че други не записва. Върнаха ми колата с обяснението, че всичко според електрониката е наред и не могат да я оправят. Занесох я на втора диагностика, където също ми казаха, че всичко е наред, но като обясних за духането на изгорели газове и съскането в коша, забелязаха, че прави високо налягане след турбото. Разхлабих двете гайки на дпф филтъра за да се освободи изпускателния тракт, но нямаше промяна във вървежа. В момента няма грешки и не свети чека, но и не върви. Колата е автоматик, при форсиране на място е мудна, в движение се изцепва до 4500 оборота, но като чист дизел. Маркучите преди и след интеркулера са меки. На диагностика показва налягане в колектора 0.3 бара, при даване на контакт актуатора се задвижва и се връща, при гасене дросел клапата се затваря. Преди да се случи проблема, след запалване чувах трайане в задното гърне, каквото сега не чувам. Колата е е61 520d m47tu2d20 мотор 2006г. Ще съм Ви благодарен за всякакви съвети и насоки за решаване на проблема.
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Загуба на мощност при 520d
само като идея-премахване на дпф-механично и софтуерно
Re: Загуба на мощност при 520d
Дидо ди написа:само като идея-премахване на дпф-механично и софтуерно
Ако се окаже, че той е проблема ще го премахна от колата. В тази връзка какви пари плащат за дпф и катализатор от този мотор?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Загуба на мощност при 520d
Скъсано съединение от турбото към кулера?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Re: Загуба на мощност при 520d
vld написа:Скъсано съединение от турбото към кулера?
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Забравих да уточня, че тях също ги провериха. Вчера слязох в канала под колата и се чуваше съскане откъм меката връзка /която си личи, че е сменяна/ или преди нея.
Днес я оставих на препоръчан майстор. Каза, че се съмнява в актуатора или геометрията на турбината. Актуатора е електрически и няма записани грешки от него. Възможно ли е той да работи, а геометрията - не?
Re: Загуба на мощност при 520d
Колеги, вчера премахнах дпф и катализатор, колата тръгна много добре, върви с лекота, след 2500 оборота до 4500 се развърта много бързо мотора, но от 1000 до 2500 оборота ми се струва малко мудна. На какво може да се дължи това. Възможно ли е от продължителното каране със запушен дпф да се е зацапала геометрията на турбината и затова да реагира мудно в ниските обороти?
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
- Мнения: 451
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60, ръчка, 530d, 2004г.
Re: Загуба на мощност при 520d
Според мен е замърсена геометрия на турбото.
- angelBMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Загуба на мощност при 520d
Здравей колега
Пеперудките ако са ти премахнати от там идва мудното в ниските...
Много хора твърдят обратното но не е така
М47 са си принципно муудни в ниските единственото възбуждане на ниски обороти е ремап
Поздрави
Пеперудките ако са ти премахнати от там идва мудното в ниските...
Много хора твърдят обратното но не е така
М47 са си принципно муудни в ниските единственото възбуждане на ниски обороти е ремап
Поздрави
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани