DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от ReDFiRe » 14 Юли 2017, 20:31

И ако тоя дросел не е наред няма да започне никога регенерация DPF така ли ?

Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от vld » 15 Юли 2017, 10:31

ReDFiRe написа:И ако тоя дросел не е наред няма да започне никога регенерация DPF така ли ?

Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk

Абсолютно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от Ненко Вранков » 15 Юли 2017, 20:42

В предвид, че има нещо изпушило на платката (от 1-вата снимка), аз бих го подменил... особено като нов , оригинален Continental идва под 400лв ...
Между другото има доста с износени зъбни колела и здрава електроника.. вариант ти е :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от ReDFiRe » 15 Юли 2017, 22:30

Засега смятам да го сваля и да го закарам на някой техник да види какво му е испушило и дали може да стане. Не е космическа технология - транзистори резистори.... Но вече карам втори ден с изключена букса и нямам ядове. Нито колата е в авариен режим нищо, върви си все така.

Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от vld » 16 Юли 2017, 7:29

Най-често изгарят от влязло масло при платката.
Оригиналния дросел е Pierburg и се намира на цена малко над 300лв., втора ръка не се лъжи пак ще изгори щото ще е десет годишен.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от ReDFiRe » 15 Авг 2017, 19:30

Смених го с нов 369 лева. Няма ядове вече 1000 километра но колата пак не регенирира. Това е вече за другата тема в която вече съм писал :)

Изпратено от моят Redmi Note 2 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 18.02.2009

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от crx_vtec » 18 Сеп 2019, 12:22

Колега за какво е този бушон имах същия проблем смених го но колата пак гасне какво управлява въпросния бушон?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от ReDFiRe » 18 Сеп 2019, 12:55

За компа на двигателя, мисля че бяха 4 бушона. За цялото управление на двигателя. И не да гасне а не пали изобщо.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 18.02.2009

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от crx_vtec » 18 Сеп 2019, 17:06

все нещо ще управляват конкретно в случая гориво помпи или т.н . Наппави ми впечатление че преди да ми изгори колата ми угасна на светофара на свободна , смених го благодарение на тази тема иначе щяха да ме вкарат във страшни филми , 2 дена всичко е ок днес 2 пъти изгаснах на свободна и си мисля че за да гори бушона нещо не е наред примерно подкачваща помпа или нещо свързано с горивото за това искам да разбера за какво точно е ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от ReDFiRe » 18 Сеп 2019, 18:03

Бушона отговаря за компа на двигателя.Така да ти го кажа. При теб по скоро проблема е друг. А и ти дизел ли си ? Това ми звучи по скоро проблем за бензин да гасне по светофари на свободна.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 18.02.2009

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от crx_vtec » 19 Сеп 2019, 6:15

Дизел съм да , просто ми е странно кое по системата ще издава багажа за да гори бушона свързвам го с гасненето защото загасна веднъж и повече не запали после смених бушона с 30 амперов тъй като нямах 20 резервен и сега гасне и пали явно бушона държи но може да стане по зле ако0 не се намери причината

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.10.2012
Местоположение: Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD 231hp
Мечтае да кара: Bugatti Veyron 1001hp

Re: DDE ли умря или всеки един датчик на двигателя ?

Мнение от ReDFiRe » 19 Сеп 2019, 7:22

При мен проблема беше от дросела той ми гореше бушона. Дръпни му буксата. Закарай я на сервиз да ти видят бюзите и наляганията в рейла. За гасенето. По скоро са два различни проблема отколкото един.

П.п. върни статия бушон 20а да не стане така да изгориш самия компютър, не си прави експерименти с по големи предпазители.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook