545 премахване на катализатори ?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 545 премахване на катализатори ?
Да, можем да спорим, но реално специално за София (и други големи градове) автомобилите са един от най-големите замърсители. Тук не включваме печките на въглища/дърва.
Реално когато катализатора, или филтър за твърди частици му свърши живота, трябва да се подмени, а не да се изкоруби. Естествено това трябва да се контролира от пункта за ГТП, а там никой нищо не прави.
Проблемът е, че заради това нехайство страдат нашите даца, включително и моето, което има атопичен дерматит от мръсния въздух в София.
Та ви моля, да не си махайте катализаторите, а ги подменяте. Вече има доста по-евтини оферти освен заводските за такива.
Реално когато катализатора, или филтър за твърди частици му свърши живота, трябва да се подмени, а не да се изкоруби. Естествено това трябва да се контролира от пункта за ГТП, а там никой нищо не прави.
Проблемът е, че заради това нехайство страдат нашите даца, включително и моето, което има атопичен дерматит от мръсния въздух в София.
Та ви моля, да не си махайте катализаторите, а ги подменяте. Вече има доста по-евтини оферти освен заводските за такива.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: 545 премахване на катализатори ?
Колега аз спадам в другата графа, аз не съм го подменил , не толкова , че не мога да събера 3800 лева и да го сменя , а колкото ,че искам винаги колата ми да е тунингована на макс, а за съжаление с ДПФ , възможностите са малко.
ПС: Нямам нищо напротив да плащам допълнителна такса на година за това , че колата реално не ми е ЕВРО 4 . Все пак повечето хора ще предпочитат да не го махат за да не плащат допълнителни пари. На запад също го има това да си тунинговаш колата като и направиш спортна генерация , но ти се вдига данъка.
ПС: Нямам нищо напротив да плащам допълнителна такса на година за това , че колата реално не ми е ЕВРО 4 . Все пак повечето хора ще предпочитат да не го махат за да не плащат допълнителни пари. На запад също го има това да си тунинговаш колата като и направиш спортна генерация , но ти се вдига данъка.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 545 премахване на катализатори ?
CrazyElement написа:Колега аз спадам в другата графа, аз не съм го подменил , не толкова , че не мога да събера 3800 лева и да го сменя , а колкото ,че искам винаги колата ми да е тунингована на макс, а за съжаление с ДПФ , възможностите са малко.
ПС: Нямам нищо напротив да плащам допълнителна такса на година за това , че колата реално не ми е ЕВРО 4 . Все пак повечето хора ще предпочитат да не го махат за да не плащат допълнителни пари. На запад също го има това да си тунинговаш колата като и направиш спортна генерация , но ти се вдига данъка.
И реално разликата в тунинга е едни 20кс. , на фона на 300+кс. е голям проблем...
Да не говорим, че на този В осмак за да стане хубав звука съвсем не е нужно да се махат катовете, има си спортни генерации за тези мотори, изпускателни колектори всмукателни и прочие, които си вдигат доволно мощността след монтаж и настройка на картата.
На атмосверен бензинов мотор тунинга е много различен от този на турбо дизелов изобщо нещата са коренно ралични, а ти колега му даваш съвет все едно си направил десетина е 60ки с В-8 мотор и им знаеш и кътните зъби.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани