545 премахване на катализатори ?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 545 премахване на катализатори ?

Мнение от Zubcho » 15 Юни 2017, 17:27

Да, можем да спорим, но реално специално за София (и други големи градове) автомобилите са един от най-големите замърсители. Тук не включваме печките на въглища/дърва.

Реално когато катализатора, или филтър за твърди частици му свърши живота, трябва да се подмени, а не да се изкоруби. Естествено това трябва да се контролира от пункта за ГТП, а там никой нищо не прави.

Проблемът е, че заради това нехайство страдат нашите даца, включително и моето, което има атопичен дерматит от мръсния въздух в София.

Та ви моля, да не си махайте катализаторите, а ги подменяте. Вече има доста по-евтини оферти освен заводските за такива.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: 545 премахване на катализатори ?

Мнение от CrazyElement » 15 Юни 2017, 19:18

Колега аз спадам в другата графа, аз не съм го подменил , не толкова , че не мога да събера 3800 лева и да го сменя , а колкото ,че искам винаги колата ми да е тунингована на макс, а за съжаление с ДПФ , възможностите са малко.

ПС: Нямам нищо напротив да плащам допълнителна такса на година за това , че колата реално не ми е ЕВРО 4 . Все пак повечето хора ще предпочитат да не го махат за да не плащат допълнителни пари. На запад също го има това да си тунинговаш колата като и направиш спортна генерация , но ти се вдига данъка.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 545 премахване на катализатори ?

Мнение от vld » 16 Юни 2017, 7:39

CrazyElement написа:Колега аз спадам в другата графа, аз не съм го подменил , не толкова , че не мога да събера 3800 лева и да го сменя , а колкото ,че искам винаги колата ми да е тунингована на макс, а за съжаление с ДПФ , възможностите са малко.

ПС: Нямам нищо напротив да плащам допълнителна такса на година за това , че колата реално не ми е ЕВРО 4 . Все пак повечето хора ще предпочитат да не го махат за да не плащат допълнителни пари. На запад също го има това да си тунинговаш колата като и направиш спортна генерация , но ти се вдига данъка.

И реално разликата в тунинга е едни 20кс. , на фона на 300+кс. е голям проблем...

Да не говорим, че на този В осмак за да стане хубав звука съвсем не е нужно да се махат катовете, има си спортни генерации за тези мотори, изпускателни колектори всмукателни и прочие, които си вдигат доволно мощността след монтаж и настройка на картата.
На атмосверен бензинов мотор тунинга е много различен от този на турбо дизелов изобщо нещата са коренно ралични, а ти колега му даваш съвет все едно си направил десетина е 60ки с В-8 мотор и им знаеш и кътните зъби.
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook