Проблем заден мост
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- dusiata
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.06.2013
- Кара: Е60 535D M
- Мечтае да кара: СУ-35С
Проблем заден мост
Здравейте,моля за помощ по следния проблем.Колата е е60 М-спорт, 535д фейс, гуми спорт пакет 245/35/19 предни и 275/30/19 задни.Прави се стенд на заден и след това преден мост, всичко в зелено, като по учебник.След 300 метра каране всякакви настройки са изгубени и отпред и отзад.Пак се регулира заден ,преден сваляне от стенда 300 метра, и пак губи всякакви стойности.Страничен наклон ок не губи стойности, но сходимоста постоянно се мени един път задно дясно е отворено на макс, друг път задно ляво или и двете, оттам и предният се разцентрова и воланът се изкривява.Бележим ексцентриците, и белезите са ок не са мръднали, това ме навежда на мисълта за нещо разбито по задния мост.Колата е проверявана 100 пъти за разбито по преден и заден мост и нищо, всичко е ок.Ако има нещо разбито, то е минимално и не може да се хване.Кажете мнения че се вбесявам вече.Поздрави
- dusiata
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.06.2013
- Кара: Е60 535D M
- Мечтае да кара: СУ-35С
Re: Проблем заден мост
Никой ле не се е сблъсквал с подобно нещо.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем заден мост
Виждал съм кола с подобен проблем, но тя беше х6 с динамик драйв окачване.
Трябваше да и се направи специална калибрация на окачването.
На Е60 обаче М спорт окачването не е такова, то си е стандартно амортисьор и пружина и там регулирането се прави механично.
Трябваше да и се направи специална калибрация на окачването.
На Е60 обаче М спорт окачването не е такова, то си е стандартно амортисьор и пружина и там регулирането се прави механично.
Re: Проблем заден мост
Като за начало, следните въпроси са интересни и важни за локализиране на проблемът:
- Всичките настройки по колата на един и същ стенд ли са правени и от един и същ човек?
- Кои точно настройки се губят? На кой мост?
- Гумите нормално ли са износени? Защо реши да правиш настройка? Просто профилактично (смяна на зимни/летни гуми) или имаше нещо разбито?
Първо пишеш "....След 300 метра каране всякакви настройки са изгубени и отпред и отзад.Пак се регулира заден ,преден сваляне от стенда 300 метра, и пак губи всякакви стойности.Страничен наклон ок не губи стойности, но сходимоста постоянно се мени един път задно дясно е отворено на макс, друг път задно ляво или и двете, оттам и предният се разцентрова и воланът се изкривява...."
Воланът е възможно да се завърти леко, когато сходимостта на задният мост не е в границите, т.е. когато караш направо, воланът да не е направо, но няма начин да се промени някой ъгъл на предният мост.
Нещо разбито може и да има, ама няма как да ти кажа, какво е. Обикновенно заминават шарнирите (Integrallenker, с дългите болтове), после тръгват тампоните на самите носачи и по същото време заминават и тампоните на задият мост. Ако говорим за нещо разбито, което оказва влияние на сходимостта, то са първите две. Но след като казваш, че един път колелото е макс. отворено, според мен не е минимално. Би трябвало да се хване.
- Всичките настройки по колата на един и същ стенд ли са правени и от един и същ човек?
- Кои точно настройки се губят? На кой мост?
- Гумите нормално ли са износени? Защо реши да правиш настройка? Просто профилактично (смяна на зимни/летни гуми) или имаше нещо разбито?
Първо пишеш "....След 300 метра каране всякакви настройки са изгубени и отпред и отзад.Пак се регулира заден ,преден сваляне от стенда 300 метра, и пак губи всякакви стойности.Страничен наклон ок не губи стойности, но сходимоста постоянно се мени един път задно дясно е отворено на макс, друг път задно ляво или и двете, оттам и предният се разцентрова и воланът се изкривява...."
Воланът е възможно да се завърти леко, когато сходимостта на задният мост не е в границите, т.е. когато караш направо, воланът да не е направо, но няма начин да се промени някой ъгъл на предният мост.
Нещо разбито може и да има, ама няма как да ти кажа, какво е. Обикновенно заминават шарнирите (Integrallenker, с дългите болтове), после тръгват тампоните на самите носачи и по същото време заминават и тампоните на задият мост. Ако говорим за нещо разбито, което оказва влияние на сходимостта, то са първите две. Но след като казваш, че един път колелото е макс. отворено, според мен не е минимално. Би трябвало да се хване.
- dusiata
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.06.2013
- Кара: Е60 535D M
- Мечтае да кара: СУ-35С
Re: Проблем заден мост
Реглаж се наложи да се прави след смяна на зимните с летни гуми.Като се сложиха летните, воланът кривна на дясно.На две места я правим, и едно и също се получава.Губи се сходимостта на задният мост, а от там и на предният.Гумите са ок, с изключение на задна дясна отвътре, но много минимално.На задния мост, маслените втулки на носачите се съмняват да са заминали, но нито мърдат нито са омаслили.
Re: Проблем заден мост
Джантите ОЕМ ли са или реплики ,а втулки имат ли и всичките ли са там и наред.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани