Турбо

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 8.02.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530XD '06

Re: Турбо

Мнение от kallo444 » 18 Юли 2017, 14:39

Диагноза (ако съм разбрал правилно) - износване на изпускателните перки на турбото, в следствие от изтаняването на перките се е променил ъгъла и съответно свиренето идва от там.

Колко е вярно немога да преценя, но е ясно че турвото е тръгнало което е нормално за тези близо 400 хил. км.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Турбо

Мнение от Plamenv » 20 Юли 2017, 18:14

А това нормално ли е? Тва от към маркуча към въздушния филтър.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Турбо

Мнение от Zubcho » 24 Юли 2017, 10:24

Не е нормално и скоро ще има бау
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d

Re: Турбо

Мнение от Simeon24 » 02 Авг 2017, 14:37

Simeon24 написа:Здравейте колеги някой може ли да каже ей тоя звук от какво може да е? - https://www.youtube.com/watch?v=eRyB4h_NT4w

И при мен се чува но по слабо като че ли. Чува се само около 1 500 оборота след това изчезва.

ПС: Колата не губи мощност.



При мен се оказа, гарнитура на колектора към турбото. Смениха я и всичко заспа! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 460
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: Турбо

Мнение от pepsin » 17 Авг 2017, 19:36

Проблема е решен.При мен се оказа гуменото уплътнение което влиза в турбото.Турбо пътя идва от кулера и влиза в турбото точно там има уплътнение е то беше проблема ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Турбо

Мнение от vld » 17 Авг 2017, 21:30

Plamenv написа:А това нормално ли е? Тва от към маркуча към въздушния филтър.

Клапана за картерни газове здрав ли е? Ако не е той и е омазана в малкия маркуч от филтърната кутия към въздуховода за свежия въздух който влиза в турбото може да се види вакуум помпата, ако и тя е наред и не се е разнитила, отиваш на повишено картерно налягане....

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 22.09.2016
Местоположение: Враца, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330xd e90
Мечтае да кара: John Deere

Re: Турбо

Мнение от Plamenv » 21 Авг 2017, 10:11

vld написа:
Plamenv написа:А това нормално ли е? Тва от към маркуча към въздушния филтър.

Клапана за картерни газове здрав ли е? Ако не е той и е омазана в малкия маркуч от филтърната кутия към въздуховода за свежия въздух който влиза в турбото може да се види вакуум помпата, ако и тя е наред и не се е разнитила, отиваш на повишено картерно налягане....

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Клапана за картерни газове ( или филтър както му викахме) го сменявах преди 25к км. Възможно ли е от запушен дпф да го прави?

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook