Проблем с климатика
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kokakabana
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 12.11.2007
Проблем с климатика
Направо на въпроса ако някой разполага с повреден компресор на климатика трябва ми съединителя на шайбата отпред естествено срещу заплащане
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Проблем с климатика
И на мен нещо такова май ще ми трябва. ( ако говорим за едно и също разбира се )
Набива ми грешка Compressor Clutch, а това е явно онази шайба, която е с намотките вътре, които създават магнитното поле и "щраква" компресора. ( според майсторите )
Тук ги правят тия неща, но не знам колко ще е надеждно.
Набива ми грешка Compressor Clutch, а това е явно онази шайба, която е с намотките вътре, които създават магнитното поле и "щраква" компресора. ( според майсторите )
Тук ги правят тия неща, но не знам колко ще е надеждно.
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с климатика
Защо си мисля, че компресора на Е60 не е с магнитен съединител.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с климатика
badsharki написа:Защо си мисля, че компресора на Е60 не е с магнитен съединител.
Правилно мислиш
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Проблем с климатика
Така , при мен разглобиха въпросната шайба и намотките си бяха наред - всичко е точно. Имало някакви диоди, единият от които нещо е правил мизерии, но се оказа, че и от него не е. Пък нека няма такова нещо.
Набиваше грешка 9C6A, което след бърз преглед в мрежата се оказа загуба на маса към компресора. И воала. Преди тази грешка обаче, изписваше "Compressor Clutch" при четенето на грешки в климатика. След оправянето на диода изчезна и се появи тази. 9C6A
Тук е описана въпросната грешка
Набиваше грешка 9C6A, което след бърз преглед в мрежата се оказа загуба на маса към компресора. И воала. Преди тази грешка обаче, изписваше "Compressor Clutch" при четенето на грешки в климатика. След оправянето на диода изчезна и се появи тази. 9C6A
Тук е описана въпросната грешка
- Javorov1103
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 5.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: e30
Re: Проблем с климатика
snooperchi написа:Така , при мен разглобиха въпросната шайба и намотките си бяха наред - всичко е точно. Имало някакви диоди, единият от които нещо е правил мизерии, но се оказа, че и от него не е. Пък нека няма такова нещо.
Набиваше грешка 9C6A, което след бърз преглед в мрежата се оказа загуба на маса към компресора. И воала. Преди тази грешка обаче, изписваше "Compressor Clutch" при четенето на грешки в климатика. След оправянето на диода изчезна и се появи тази. 9C6A
Тук е описана въпросната грешка
Здравей, малко е стара темата, но ако получа отговор ще съм много щастлив.
И на мен ми набива тази грешка (9C6A), сменихме магнитния съединител, но пак не тръгва компресора. Майстора ми мисли, че на новия магнитен съединител съпротивлението е по-голямо и затова не тръгва. Дали с BMW диагностика може да се променим исканото съпротивление?
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: Проблем с климатика
Според мен просто да пробва с един кабел от компресора към някое яко желязо за маса и вижте дали щраква. Защото при мен провериха всичко. Смъкват компресора, връзват го към тока... на операционната маса бачка, а на колата не?! И гледаме ей така ...
Слагат го на колата, пускаме един кабел от него към някое яко желязо по колата... и щрак - тръгва. Принципно, по-горе съм дал линк към едно обяснение от бмв, за проблеми при Е60/61 свързани с тази грешка и си го дават маса. Така че пробвайте, според мен няма да изгубите нищо.
Слагат го на колата, пускаме един кабел от него към някое яко желязо по колата... и щрак - тръгва. Принципно, по-горе съм дал линк към едно обяснение от бмв, за проблеми при Е60/61 свързани с тази грешка и си го дават маса. Така че пробвайте, според мен няма да изгубите нищо.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани