Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от crusherr1 » 27 Май 2017, 1:15

BorislavB написа:520D с 177к.с. с лек чип хем по приятна за каране, хем няма да товариш много мотора с някакъв зверски тунинг. Вече от данъци,застраховки и т.н. е ясно,че е по-евтино. Ако съм на теб бих търсил от Германия от последните модели 2009г. вече зависи и от бюджета.

Успех!


Точно от Германия си търся, защото имам хора там, които им знаят далаверите на собствениците и автокъщите. Благодаря !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от goppe » 29 Май 2017, 9:28

crusherr1 написа:Спрял съм се на 2.0д защото до колкото знам разхода е нисък, частите са на приемливи цени, данъци, застраховки и т.н. са по-евтини и не ми е важно дали бяга много, защото не съм от състезател и колата ще ми е ежедневна и ще се кара всеки ден, а и гледам само ръчки, че тия автомати не са ми по вкуса. Както казах трудно се намират 2.0д след фейса с черен кожен салон на приемлива цена


Колега, е60 с 2.0д с ръчки предполага много базова комплектовка когато е купувана в общия случай и шанса да намериш такава кола с повечко екстри е изключително малка. Казвам го, защото бях абсолютно на твоята позиция когато търсех е60 - исках 2.0д с ръчни скорости и точно като теб писах по форума за съвети и т.н. И съветите на колегите бяха същите - мотора не е само слаб (което очевидно на теб не ти е проблем), той е неприятно слаб. Колите са много осакатени около екстри и в комбинация с изискването на ръчни скорости, прави избора почти нулев. По-големия двигател обаче, ще е доволно вървежен, ще ти харчи пренебрежимо повече от 2.0д и поддръжката му може да е по-ниска отново пренебрежимо (дори теоретично). За сметка на това ще получиш по-комфортна мощност, възможност за повече екстри в колата и най-вече - по-голям избор при намирането на кола.

Горното е само мое мнение и го пиша само защото бях точно като теб и съм минал по този път, когато търсех такава кола в началото (все пак малко са хората, които търсят такъв автомобил с ръчни скорости) :yes: Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Indiana » 30 Май 2017, 7:20

crusherr1 написа:Не, не знаех, но основния ми проблем е че трудно мога да си намеря 520д след фейса със нещата, които изисквам да има е60 откъм екстри, а иначе технически проблеми винаги ще има, но щом човек си има кешовица няма да му е проблем, стига проблема да е от тези, които са поправими :)


520 не върви като 530 - истина, но те съветвам да пробваш една такава кола и да си прецениш дали ти липсва мощност.

Относно скоростната кутия - не знам какъв опит имаш с автоматите на БМВ, но след автоматите от 2007-ма в БМВ аз никога не бих предпочел ръчка, особено на 5-та серия.

Специално за 520-ките: има 3 варианта
- преди фейслифт мотор 163 коня - до 2006
- фейслифт с мотор 163 коня - края на 2006 - началото на 2008 (стария мотор и стария автомат, не с джойстика)
- фейслифт с мотор 177 коня - мисля, че пак края на 2006 излизат (новия мотор, при който веригата е отзад и трябва да се смени превантивно, новата скоростна кутия, по-икономичен)

Не знам какви екстри търсиш, но кожен салон в 5-та серия не е кой знае каква екстра. Не би трябвало да е рядкост

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.12.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от amadin » 30 Май 2017, 14:31

Здравейте,
От 2 години карам 530Д е61 2004г. Не съм имал никакви проблеми,но от 2-3 месеца ми се случва следното нещо: След кратко шофиране се появява миризма на бакелит и дим който излиза някъде от под въздушния филтър. Когато усетя че се размирише,спирам и изчаквам малко миризмата и дима да изчезнат след което тръгвам и няма никакви проблеми до края на шофирането. Това нещо ми се е случвало 3 пъти за три месеца.Няма нито грешки ,нито проблем с вървенето.
Предварително се извинявам за лаишкото обяснение. Ако може някой да помогне със съвет ще съм благодарен.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от patzimir » 30 Май 2017, 15:52

Колеги, къде се намира и кой е номерът на предпазителя на запалката? :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от adovet » 30 Май 2017, 15:56

amadin написа:Здравейте,
От 2 години карам 530Д е61 2004г. Не съм имал никакви проблеми,но от 2-3 месеца ми се случва следното нещо: След кратко шофиране се появява миризма на бакелит и дим който излиза някъде от под въздушния филтър. Когато усетя че се размирише,спирам и изчаквам малко миризмата и дима да изчезнат след което тръгвам и няма никакви проблеми до края на шофирането. Това нещо ми се е случвало 3 пъти за три месеца.Няма нито грешки ,нито проблем с вървенето.
Предварително се извинявам за лаишкото обяснение. Ако може някой да помогне със съвет ще съм благодарен.

Не е зле да го види някой специалист, че да не се запалиш следващия път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от stocky » 31 Май 2017, 9:31

При едно Е90 капеше масло върху колектора при преминаване през легнал полицай и точно това бяха симптомите (миризма и дим), огледай за нещо подобно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от B.Stoimenov » 31 Май 2017, 11:06

amadin написа:Здравейте,
От 2 години карам 530Д е61 2004г. Не съм имал никакви проблеми,но от 2-3 месеца ми се случва следното нещо: След кратко шофиране се появява миризма на бакелит и дим който излиза някъде от под въздушния филтър. Когато усетя че се размирише,спирам и изчаквам малко миризмата и дима да изчезнат след което тръгвам и няма никакви проблеми до края на шофирането. Това нещо ми се е случвало 3 пъти за три месеца.Няма нито грешки ,нито проблем с вървенето.
Предварително се извинявам за лаишкото обяснение. Ако може някой да помогне със съвет ще съм благодарен.


Провери дали не ти е спукан изпускателния колектор (има писано как да разбереш в цяла тема), или както колегите горе са ти писали ...не капе масло върху него.
Но ако мирише на бакелит ... виж да не ти нагарят някакви кабели. Провери кутията при двигателя, ако трябва и модулите зад жабката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dir2cas » 01 Юни 2017, 9:18

Автомобил, който заводски има:
S609 Navigation system, Professional
S620 Voice control
S640 Preparation f tel.installation universal
S672 CD changer for 6 CDs
S676 HiFi speaker system

Означава ли, че има цялото нужно окабеляване + микрофон(и) за retrofit на
SA 644 Mobile phone preparation with Bluetooth interface

Значи ли че има прекарана оптика нужна за Mulf2 и Mulf2High?
Става въпрос за кола pre-face.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolae » 02 Юни 2017, 21:13

Това какво е, същността на турбината, т.е. сваля се турбината,
маха се всичко от вътре и се слага това тяло ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 03 Юни 2017, 9:50

nikolae написа:Това какво е, същността на турбината, т.е. сваля се турбината,
маха се всичко от вътре и се слага това тяло ?

Това е средната част на турбото.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 1.07.2015
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: Carless
Мечтае да кара: Всичкото ///M

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от PolandBall » 03 Юни 2017, 12:57

Здравейте, от 2 дена наблюдавам някакво леко капене на масло под колата и днес сутринта е закарах да е погледнат от къде идва. Казаха ми че, трябвало някакъв филтър около кулера(или аз поне така разбрах) за картерни газове(или нещо такова) да се смени защото не бил сменян и бил много зацапан та затова дърпал масло и също така да се свали турбината да се види дали нямало луфт?! Може ли някой да даде информация какъв е тоя филтър и каква е тая процедура с турбината?!

Само искам да отбележа че, не съм усетил някакви проблеми в турбината от сорта на виене когато е на свободна скорост.
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolae » 03 Юни 2017, 20:18

vld написа:
nikolae написа:Това какво е, същността на турбината, т.е. сваля се турбината,
маха се всичко от вътре и се слага това тяло ?

Това е средната част на турбото.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk


Не разбирам много много. Това ако се подмени, какво остава още от "оригиналната" турбина ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nuHokuo » 03 Юни 2017, 21:38

Имате ли предства как седят нещата с "таралежа" на контактният ключ?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 3.01.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от balkanski_1991 » 04 Юни 2017, 7:56

Здравейте.
Взехме,че сменихме обикновените 4 колонки с 2 буфера под седалките на е60,защото моите бяха "къпани" от дъжд + градушка преди няколко години. Така я купихме колата и не знаехме,а буферите бяха като вестник..... Та сменихме ги,човека каза,че са обикновените буфери,но друг ми казва,че са лоджик 7 буфери,но аз не съм запознат кой как изглежда и ЦЦЦ-то нямало мощност да ги захрани и МОГЛО да изгори. Сега в края на тази идната седмица ще ги отворим с другото момче да ги погледне и да каже,че той е по-запознат.
Дайте съвет какво да правя - да ги сменям ли с обикновените и след това да ги продам лоджика или да си сложа един усилвател,който да захранва буферите?

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook