Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Бързи въпроси и отговори
BorislavB написа:520D с 177к.с. с лек чип хем по приятна за каране, хем няма да товариш много мотора с някакъв зверски тунинг. Вече от данъци,застраховки и т.н. е ясно,че е по-евтино. Ако съм на теб бих търсил от Германия от последните модели 2009г. вече зависи и от бюджета.
Успех!
Точно от Германия си търся, защото имам хора там, които им знаят далаверите на собствениците и автокъщите. Благодаря !
Re: Бързи въпроси и отговори
crusherr1 написа:Спрял съм се на 2.0д защото до колкото знам разхода е нисък, частите са на приемливи цени, данъци, застраховки и т.н. са по-евтини и не ми е важно дали бяга много, защото не съм от състезател и колата ще ми е ежедневна и ще се кара всеки ден, а и гледам само ръчки, че тия автомати не са ми по вкуса. Както казах трудно се намират 2.0д след фейса с черен кожен салон на приемлива цена
Колега, е60 с 2.0д с ръчки предполага много базова комплектовка когато е купувана в общия случай и шанса да намериш такава кола с повечко екстри е изключително малка. Казвам го, защото бях абсолютно на твоята позиция когато търсех е60 - исках 2.0д с ръчни скорости и точно като теб писах по форума за съвети и т.н. И съветите на колегите бяха същите - мотора не е само слаб (което очевидно на теб не ти е проблем), той е неприятно слаб. Колите са много осакатени около екстри и в комбинация с изискването на ръчни скорости, прави избора почти нулев. По-големия двигател обаче, ще е доволно вървежен, ще ти харчи пренебрежимо повече от 2.0д и поддръжката му може да е по-ниска отново пренебрежимо (дори теоретично). За сметка на това ще получиш по-комфортна мощност, възможност за повече екстри в колата и най-вече - по-голям избор при намирането на кола.
Горното е само мое мнение и го пиша само защото бях точно като теб и съм минал по този път, когато търсех такава кола в началото (все пак малко са хората, които търсят такъв автомобил с ръчни скорости) Успех!
Re: Бързи въпроси и отговори
crusherr1 написа:Не, не знаех, но основния ми проблем е че трудно мога да си намеря 520д след фейса със нещата, които изисквам да има е60 откъм екстри, а иначе технически проблеми винаги ще има, но щом човек си има кешовица няма да му е проблем, стига проблема да е от тези, които са поправими
520 не върви като 530 - истина, но те съветвам да пробваш една такава кола и да си прецениш дали ти липсва мощност.
Относно скоростната кутия - не знам какъв опит имаш с автоматите на БМВ, но след автоматите от 2007-ма в БМВ аз никога не бих предпочел ръчка, особено на 5-та серия.
Специално за 520-ките: има 3 варианта
- преди фейслифт мотор 163 коня - до 2006
- фейслифт с мотор 163 коня - края на 2006 - началото на 2008 (стария мотор и стария автомат, не с джойстика)
- фейслифт с мотор 177 коня - мисля, че пак края на 2006 излизат (новия мотор, при който веригата е отзад и трябва да се смени превантивно, новата скоростна кутия, по-икономичен)
Не знам какви екстри търсиш, но кожен салон в 5-та серия не е кой знае каква екстра. Не би трябвало да е рядкост
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
От 2 години карам 530Д е61 2004г. Не съм имал никакви проблеми,но от 2-3 месеца ми се случва следното нещо: След кратко шофиране се появява миризма на бакелит и дим който излиза някъде от под въздушния филтър. Когато усетя че се размирише,спирам и изчаквам малко миризмата и дима да изчезнат след което тръгвам и няма никакви проблеми до края на шофирането. Това нещо ми се е случвало 3 пъти за три месеца.Няма нито грешки ,нито проблем с вървенето.
Предварително се извинявам за лаишкото обяснение. Ако може някой да помогне със съвет ще съм благодарен.
От 2 години карам 530Д е61 2004г. Не съм имал никакви проблеми,но от 2-3 месеца ми се случва следното нещо: След кратко шофиране се появява миризма на бакелит и дим който излиза някъде от под въздушния филтър. Когато усетя че се размирише,спирам и изчаквам малко миризмата и дима да изчезнат след което тръгвам и няма никакви проблеми до края на шофирането. Това нещо ми се е случвало 3 пъти за три месеца.Няма нито грешки ,нито проблем с вървенето.
Предварително се извинявам за лаишкото обяснение. Ако може някой да помогне със съвет ще съм благодарен.
- patzimir
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, къде се намира и кой е номерът на предпазителя на запалката?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бързи въпроси и отговори
amadin написа:Здравейте,
От 2 години карам 530Д е61 2004г. Не съм имал никакви проблеми,но от 2-3 месеца ми се случва следното нещо: След кратко шофиране се появява миризма на бакелит и дим който излиза някъде от под въздушния филтър. Когато усетя че се размирише,спирам и изчаквам малко миризмата и дима да изчезнат след което тръгвам и няма никакви проблеми до края на шофирането. Това нещо ми се е случвало 3 пъти за три месеца.Няма нито грешки ,нито проблем с вървенето.
Предварително се извинявам за лаишкото обяснение. Ако може някой да помогне със съвет ще съм благодарен.
Не е зле да го види някой специалист, че да не се запалиш следващия път
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Бързи въпроси и отговори
При едно Е90 капеше масло върху колектора при преминаване през легнал полицай и точно това бяха симптомите (миризма и дим), огледай за нещо подобно.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Бързи въпроси и отговори
amadin написа:Здравейте,
От 2 години карам 530Д е61 2004г. Не съм имал никакви проблеми,но от 2-3 месеца ми се случва следното нещо: След кратко шофиране се появява миризма на бакелит и дим който излиза някъде от под въздушния филтър. Когато усетя че се размирише,спирам и изчаквам малко миризмата и дима да изчезнат след което тръгвам и няма никакви проблеми до края на шофирането. Това нещо ми се е случвало 3 пъти за три месеца.Няма нито грешки ,нито проблем с вървенето.
Предварително се извинявам за лаишкото обяснение. Ако може някой да помогне със съвет ще съм благодарен.
Провери дали не ти е спукан изпускателния колектор (има писано как да разбереш в цяла тема), или както колегите горе са ти писали ...не капе масло върху него.
Но ако мирише на бакелит ... виж да не ти нагарят някакви кабели. Провери кутията при двигателя, ако трябва и модулите зад жабката.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Бързи въпроси и отговори
Автомобил, който заводски има:
S609 Navigation system, Professional
S620 Voice control
S640 Preparation f tel.installation universal
S672 CD changer for 6 CDs
S676 HiFi speaker system
Означава ли, че има цялото нужно окабеляване + микрофон(и) за retrofit на
SA 644 Mobile phone preparation with Bluetooth interface
Значи ли че има прекарана оптика нужна за Mulf2 и Mulf2High?
Става въпрос за кола pre-face.
S609 Navigation system, Professional
S620 Voice control
S640 Preparation f tel.installation universal
S672 CD changer for 6 CDs
S676 HiFi speaker system
Означава ли, че има цялото нужно окабеляване + микрофон(и) за retrofit на
SA 644 Mobile phone preparation with Bluetooth interface
Значи ли че има прекарана оптика нужна за Mulf2 и Mulf2High?
Става въпрос за кола pre-face.
Re: Бързи въпроси и отговори
Това какво е, същността на турбината, т.е. сваля се турбината,
маха се всичко от вътре и се слага това тяло ?
маха се всичко от вътре и се слага това тяло ?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolae написа:Това какво е, същността на турбината, т.е. сваля се турбината,
маха се всичко от вътре и се слага това тяло ?
Това е средната част на турбото.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
- PolandBall
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, от 2 дена наблюдавам някакво леко капене на масло под колата и днес сутринта е закарах да е погледнат от къде идва. Казаха ми че, трябвало някакъв филтър около кулера(или аз поне така разбрах) за картерни газове(или нещо такова) да се смени защото не бил сменян и бил много зацапан та затова дърпал масло и също така да се свали турбината да се види дали нямало луфт?! Може ли някой да даде информация какъв е тоя филтър и каква е тая процедура с турбината?!
Само искам да отбележа че, не съм усетил някакви проблеми в турбината от сорта на виене когато е на свободна скорост.
Само искам да отбележа че, не съм усетил някакви проблеми в турбината от сорта на виене когато е на свободна скорост.
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:nikolae написа:Това какво е, същността на турбината, т.е. сваля се турбината,
маха се всичко от вътре и се слага това тяло ?
Това е средната част на турбото.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Не разбирам много много. Това ако се подмени, какво остава още от "оригиналната" турбина ?
- balkanski_1991
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.
Взехме,че сменихме обикновените 4 колонки с 2 буфера под седалките на е60,защото моите бяха "къпани" от дъжд + градушка преди няколко години. Така я купихме колата и не знаехме,а буферите бяха като вестник..... Та сменихме ги,човека каза,че са обикновените буфери,но друг ми казва,че са лоджик 7 буфери,но аз не съм запознат кой как изглежда и ЦЦЦ-то нямало мощност да ги захрани и МОГЛО да изгори. Сега в края на тази идната седмица ще ги отворим с другото момче да ги погледне и да каже,че той е по-запознат.
Дайте съвет какво да правя - да ги сменям ли с обикновените и след това да ги продам лоджика или да си сложа един усилвател,който да захранва буферите?
Взехме,че сменихме обикновените 4 колонки с 2 буфера под седалките на е60,защото моите бяха "къпани" от дъжд + градушка преди няколко години. Така я купихме колата и не знаехме,а буферите бяха като вестник..... Та сменихме ги,човека каза,че са обикновените буфери,но друг ми казва,че са лоджик 7 буфери,но аз не съм запознат кой как изглежда и ЦЦЦ-то нямало мощност да ги захрани и МОГЛО да изгори. Сега в края на тази идната седмица ще ги отворим с другото момче да ги погледне и да каже,че той е по-запознат.
Дайте съвет какво да правя - да ги сменям ли с обикновените и след това да ги продам лоджика или да си сложа един усилвател,който да захранва буферите?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани