Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги помагайте ,
Оставих колата 1 ден без течност за чистачки и като налях не иска да пръска...
Пръска на фаровете ама не иска да качва нагоре към капака? като пръскам няма течове под калника или подобно?
Нещо да се е запушило? със сигурност наливам течност която е до -25 .. и не мисля , че е замръзнала .. чувам и мотора как работи за пръскалките
ама неще да качи до горе да пръсне на прозореца? някакви идеи ? махах и директно маркуча мислех , че са се запушили пръскалките
ама и по маркуча не иска да качи .. ?
Оставих колата 1 ден без течност за чистачки и като налях не иска да пръска...
Пръска на фаровете ама не иска да качва нагоре към капака? като пръскам няма течове под калника или подобно?
Нещо да се е запушило? със сигурност наливам течност която е до -25 .. и не мисля , че е замръзнала .. чувам и мотора как работи за пръскалките
ама неще да качи до горе да пръсне на прозореца? някакви идеи ? махах и директно маркуча мислех , че са се запушили пръскалките
ама и по маркуча не иска да качи .. ?
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Най- вероятно по помпичката има нещо замръзнало. И на мен ми се е случвало с уж нискотемпературна течност да ми замръзне старата кола. Вкарай я в някой по топъл гараж за една нощ.Когато остане малко течност по кривките замръзва по- бързо и после се размразява по- бавно. На работа имаме един диспенсър за вода и тези дни замръзва студената вода. Топлата няма замръзване. После цял ден не може да се развмрази.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, пръскалките на фаровете на отделен бушон ли са, мога ли само тях да ги спра, ако да ориентирате ме кой бушона са ще съм благодарен.
Весели празници.
Весели празници.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Би трябвало да е бушон номер 2. Провери си къде ти пише Headlight cleaning system. Ако си е Е61 отзад на петата врата където ти стои триъгълника има схема.
Re: Бързи въпроси и отговори
Xenon светлини изискват миене на фаровете.За да пръска на предното стъкло казанчето за течност се пълни до горе .Не пръйте икономии на течност.Хааах.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
memorex написа:...За да пръска на предното стъкло казанчето за течност се пълни до горе...
Точно обратното. Действително, дизайна на казанчето е такъв, че помпите за фарове и предно стъкло са на различно ниво, но помпата за стъклото стои по-долу, и съответно течността при нея свършва последно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- xclusive
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 11.04.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F10 LCI 530XD
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
имам следния проблем с ключ на e60 2004:
Имам два ключа, с единия отключвам и паля без проблем, с другия само отключвам но дори не мога да дам на контакт, таблото не светва.
Втория ключ не е ползван може би повече от година.
Пробвах да сменя батерият, ефект липсваше - колата пак може да се отключи но не може да се запали.
Някой има ли идея какъв може да е проблема?
имам следния проблем с ключ на e60 2004:
Имам два ключа, с единия отключвам и паля без проблем, с другия само отключвам но дори не мога да дам на контакт, таблото не светва.
Втория ключ не е ползван може би повече от година.
Пробвах да сменя батерият, ефект липсваше - колата пак може да се отключи но не може да се запали.
Някой има ли идея какъв може да е проблема?
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Бързи въпроси и отговори
ivopicha написа:Най- вероятно по помпичката има нещо замръзнало. И на мен ми се е случвало с уж нискотемпературна течност да ми замръзне старата кола. Вкарай я в някой по топъл гараж за една нощ.Когато остане малко течност по кривките замръзва по- бързо и после се размразява по- бавно. На работа имаме един диспенсър за вода и тези дни замръзва студената вода. Топлата няма замръзване. После цял ден не може да се развмрази.
Колега не е това .. седеше в гараж.. след 20-30 секундно припомпване .. изплюва малко и се стича по капака ... съмнява ме да е помпата ..?
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,имам питане относно актуатора на турбото който е с ел.управление..колата е 2,5д 2005г.
На магистрално каране турбото умира след 3000 об. нищо не се случва ,нямам представа поради какви причини,но се слу4и на няколко пъти и след като загася и запаля се оправя до следващия път,така,че би трябвало да е от забил актуатор.Градско каране нямам такива проблеми,случвало се е само на автопилот на неопределен период,може да не се прояви с месеци или пък няколко пъти за седмица.
На ИНПА излиза грешка за актуатора и тъй като имам от друго турбо също от 2,5д ,мога ли просто да ги сменя за да видя дали проблема е от него?
Трябват ли някакви настройки ,при положение,че са еднакви?
Грешката е следната- 3F 57( 1272) manifold pressure actuator. Error code 3F 57 04 02 00 00 01 26 70 67 62 8F 5B 3E 63 9B 40 55 B2 50
Благодаря и весели празници !
На магистрално каране турбото умира след 3000 об. нищо не се случва ,нямам представа поради какви причини,но се слу4и на няколко пъти и след като загася и запаля се оправя до следващия път,така,че би трябвало да е от забил актуатор.Градско каране нямам такива проблеми,случвало се е само на автопилот на неопределен период,може да не се прояви с месеци или пък няколко пъти за седмица.
На ИНПА излиза грешка за актуатора и тъй като имам от друго турбо също от 2,5д ,мога ли просто да ги сменя за да видя дали проблема е от него?
Трябват ли някакви настройки ,при положение,че са еднакви?
Грешката е следната- 3F 57( 1272) manifold pressure actuator. Error code 3F 57 04 02 00 00 01 26 70 67 62 8F 5B 3E 63 9B 40 55 B2 50
Благодаря и весели празници !
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Бързи въпроси и отговори
bokouser написа:memorex написа:...За да пръска на предното стъкло казанчето за течност се пълни до горе...
Точно обратното. Действително, дизайна на казанчето е такъв, че помпите за фарове и предно стъкло са на различно ниво, но помпата за стъклото стои по-долу, и съответно течността при нея свършва последно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не става въпрос за пестене на течност, колата ми е цялостно фолирана, а пръскалките правят мазало на предния капак. Дали ще записва грешка ако махна бушона ?
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Мисля че това е една от супер излишните екстри.Омазва се цялата предница,а всъщност нищо не чисти.Като са изключение фаровете не пръскат.
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,имам питане относно актуатора на турбото който е с ел.управление..колата е 2,5д 2005г.
На магистрално каране турбото умира след 3000 об. нищо не се случва ,нямам представа поради какви причини,но се слу4и на няколко пъти и след като загася и запаля се оправя до следващия път,така,че би трябвало да е от забил актуатор.Градско каране нямам такива проблеми,случвало се е само на автопилот на неопределен период,може да не се прояви с месеци или пък няколко пъти за седмица.
На ИНПА излиза грешка за актуатора и тъй като имам от друго турбо също от 2,5д ,мога ли просто да ги сменя за да видя дали проблема е от него?
Трябват ли някакви настройки ,при положение,че са еднакви?
Грешката е следната- 3F 57( 1272) manifold pressure actuator. Error code 3F 57 04 02 00 00 01 26 70 67 62 8F 5B 3E 63 9B 40 55 B2 50
Благодаря и весели празници !
На магистрално каране турбото умира след 3000 об. нищо не се случва ,нямам представа поради какви причини,но се слу4и на няколко пъти и след като загася и запаля се оправя до следващия път,така,че би трябвало да е от забил актуатор.Градско каране нямам такива проблеми,случвало се е само на автопилот на неопределен период,може да не се прояви с месеци или пък няколко пъти за седмица.
На ИНПА излиза грешка за актуатора и тъй като имам от друго турбо също от 2,5д ,мога ли просто да ги сменя за да видя дали проблема е от него?
Трябват ли някакви настройки ,при положение,че са еднакви?
Грешката е следната- 3F 57( 1272) manifold pressure actuator. Error code 3F 57 04 02 00 00 01 26 70 67 62 8F 5B 3E 63 9B 40 55 B2 50
Благодаря и весели празници !
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Бързи въпроси и отговори
Наистина нищо не чистят тези пръскали, а на предната ми кола (Пасат) беше точно обратното - правеха ги като нови направо.Stuttgy написа:Мисля че това е една от супер излишните екстри.Омазва се цялата предница,а всъщност нищо не чисти.Като са изключение фаровете не пръскат.
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани