Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 24.02.2015
Местоположение: Brussels/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
Мечтае да кара: F82 ///M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Exclusive89 » 18 Дек 2018, 14:19

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Nikkie » 20 Дек 2018, 23:48

Колеги помагайте ,

Оставих колата 1 ден без течност за чистачки и като налях не иска да пръска...
Пръска на фаровете ама не иска да качва нагоре към капака? като пръскам няма течове под калника или подобно?
Нещо да се е запушило? със сигурност наливам течност която е до -25 .. и не мисля , че е замръзнала .. чувам и мотора как работи за пръскалките
ама неще да качи до горе да пръсне на прозореца? някакви идеи ? махах и директно маркуча мислех , че са се запушили пръскалките
ама и по маркуча не иска да качи .. ? :roll: :banghead: :banghead: :ranting:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivopicha » 21 Дек 2018, 17:28

Най- вероятно по помпичката има нещо замръзнало. И на мен ми се е случвало с уж нискотемпературна течност да ми замръзне старата кола. Вкарай я в някой по топъл гараж за една нощ.Когато остане малко течност по кривките замръзва по- бързо и после се размразява по- бавно. На работа имаме един диспенсър за вода и тези дни замръзва студената вода. Топлата няма замръзване. После цял ден не може да се развмрази.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от KpuB4o » 22 Дек 2018, 13:06

Колеги, пръскалките на фаровете на отделен бушон ли са, мога ли само тях да ги спра, ако да ориентирате ме кой бушона са ще съм благодарен.

Весели празници.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivopicha » 22 Дек 2018, 16:20

Би трябвало да е бушон номер 2. Провери си къде ти пише Headlight cleaning system. Ако си е Е61 отзад на петата врата където ти стои триъгълника има схема.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от memorex » 22 Дек 2018, 22:49

Xenon светлини изискват миене на фаровете.За да пръска на предното стъкло казанчето за течност се пълни до горе .Не пръйте икономии на течност.Хааах.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bokouser » 23 Дек 2018, 0:01

memorex написа:...За да пръска на предното стъкло казанчето за течност се пълни до горе...

Точно обратното. Действително, дизайна на казанчето е такъв, че помпите за фарове и предно стъкло са на различно ниво, но помпата за стъклото стои по-долу, и съответно течността при нея свършва последно.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от memorex » 23 Дек 2018, 0:16

Помисли ли защо съм дал такъв отговор?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.04.2013
Пол: Мъж
Кара: F10 LCI 530XD

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от xclusive » 23 Дек 2018, 7:13

Здравейте,
имам следния проблем с ключ на e60 2004:

Имам два ключа, с единия отключвам и паля без проблем, с другия само отключвам но дори не мога да дам на контакт, таблото не светва.
Втория ключ не е ползван може би повече от година.
Пробвах да сменя батерият, ефект липсваше - колата пак може да се отключи но не може да се запали.

Някой има ли идея какъв може да е проблема?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 3.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: като тъпанар ... Е61 530D
Детайли за колата: Параход

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Nikkie » 23 Дек 2018, 11:16

ivopicha написа:Най- вероятно по помпичката има нещо замръзнало. И на мен ми се е случвало с уж нискотемпературна течност да ми замръзне старата кола. Вкарай я в някой по топъл гараж за една нощ.Когато остане малко течност по кривките замръзва по- бързо и после се размразява по- бавно. На работа имаме един диспенсър за вода и тези дни замръзва студената вода. Топлата няма замръзване. После цял ден не може да се развмрази.


Колега не е това .. седеше в гараж.. след 20-30 секундно припомпване .. изплюва малко и се стича по капака ... съмнява ме да е помпата ..?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djerityyy » 23 Дек 2018, 21:17

Здравейте,имам питане относно актуатора на турбото който е с ел.управление..колата е 2,5д 2005г.
На магистрално каране турбото умира след 3000 об. нищо не се случва ,нямам представа поради какви причини,но се слу4и на няколко пъти и след като загася и запаля се оправя до следващия път,така,че би трябвало да е от забил актуатор.Градско каране нямам такива проблеми,случвало се е само на автопилот на неопределен период,може да не се прояви с месеци или пък няколко пъти за седмица.
На ИНПА излиза грешка за актуатора и тъй като имам от друго турбо също от 2,5д ,мога ли просто да ги сменя за да видя дали проблема е от него?
Трябват ли някакви настройки ,при положение,че са еднакви?
Грешката е следната- 3F 57( 1272) manifold pressure actuator. Error code 3F 57 04 02 00 00 01 26 70 67 62 8F 5B 3E 63 9B 40 55 B2 50
Благодаря и весели празници !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от KpuB4o » 23 Дек 2018, 23:40

bokouser написа:
memorex написа:...За да пръска на предното стъкло казанчето за течност се пълни до горе...

Точно обратното. Действително, дизайна на казанчето е такъв, че помпите за фарове и предно стъкло са на различно ниво, но помпата за стъклото стои по-долу, и съответно течността при нея свършва последно.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Не става въпрос за пестене на течност, колата ми е цялостно фолирана, а пръскалките правят мазало на предния капак. Дали ще записва грешка ако махна бушона ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 5.12.2016
Местоположение: Deutschland
Кара: e61 535d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Stuttgy » 23 Дек 2018, 23:45

Мисля че това е една от супер излишните екстри.Омазва се цялата предница,а всъщност нищо не чисти.Като са изключение фаровете не пръскат.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djerityyy » 24 Дек 2018, 0:04

Здравейте,имам питане относно актуатора на турбото който е с ел.управление..колата е 2,5д 2005г.
На магистрално каране турбото умира след 3000 об. нищо не се случва ,нямам представа поради какви причини,но се слу4и на няколко пъти и след като загася и запаля се оправя до следващия път,така,че би трябвало да е от забил актуатор.Градско каране нямам такива проблеми,случвало се е само на автопилот на неопределен период,може да не се прояви с месеци или пък няколко пъти за седмица.
На ИНПА излиза грешка за актуатора и тъй като имам от друго турбо също от 2,5д ,мога ли просто да ги сменя за да видя дали проблема е от него?
Трябват ли някакви настройки ,при положение,че са еднакви?
Грешката е следната- 3F 57( 1272) manifold pressure actuator. Error code 3F 57 04 02 00 00 01 26 70 67 62 8F 5B 3E 63 9B 40 55 B2 50
Благодаря и весели празници !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от brabusbg » 24 Дек 2018, 8:33

Stuttgy написа:Мисля че това е една от супер излишните екстри.Омазва се цялата предница,а всъщност нищо не чисти.Като са изключение фаровете не пръскат.

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Наистина нищо не чистят тези пръскали, а на предната ми кола (Пасат) беше точно обратното - правеха ги като нови направо.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook