Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, група. Честита нова година и много здраве на всички желая. По същество.
Решил съм да си купя е60 . В момента карам е46 дизел фейслифт. Оказа се сполучлива, 6 години я карам , само една демферна шайба съм сменил. По ходова част, двигател нищо не е пипано и няма нужда да се пипа на този етап(мнение на сервиз). Та, искам да си купя е60, заделил съм, мисля, достатъчно пари. въпросът ми е бензин или дизел. Четох, че бензиновите са без грешка, без правене на каквото и да било и прочее, за окачването няма да говорим (Бомба). Моля ви за мнения колебая се между 520i или в най-краен случай 530d, отново воден от интернет. Благодаря Ви предварително!
Решил съм да си купя е60 . В момента карам е46 дизел фейслифт. Оказа се сполучлива, 6 години я карам , само една демферна шайба съм сменил. По ходова част, двигател нищо не е пипано и няма нужда да се пипа на този етап(мнение на сервиз). Та, искам да си купя е60, заделил съм, мисля, достатъчно пари. въпросът ми е бензин или дизел. Четох, че бензиновите са без грешка, без правене на каквото и да било и прочее, за окачването няма да говорим (Бомба). Моля ви за мнения колебая се между 520i или в най-краен случай 530d, отново воден от интернет. Благодаря Ви предварително!
- Vladkopenev1
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 28.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Едното няма нищо общо с другото, първо се насочи към даден двигател, спрямо това за какво ще я ползваш. Успех!
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Ще трябва да сменям дюза и разбира се не ми се дават 500 лв. за нова и се чудя от къде мога да намеря сигурна втора ръка или къде се рециклират , ако изобщо се рециклират? Модела е Е60 530 231 кс., мисля, че е с пиезо-дюзи.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте , от известно време ми се въртят едни въпроси из главата и реших да питам тук направо. Тъй като знам че повечето дизелови мотори примерно от VAG групата могат да се прават ъпгрейди на двигателите като се слагат дюзи , турбини и кулери от по голям двигател , интересуваме при БМВ могат ли да се правят същите неща , тоес какво може да се замени на 520д мотор , примерно от 530д или 535д? и какъв ще е ефекта , ако някой го е правил да сподели!!!
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Бързи въпроси и отговори
todorSTY написа:Здравейте. Ще трябва да сменям дюза и разбира се не ми се дават 500 лв. за нова и се чудя от къде мога да намеря сигурна втора ръка или къде се рециклират , ако изобщо се рециклират? Модела е Е60 530 231 кс., мисля, че е с пиезо-дюзи.
Звучи невероятно, но пробвай може да ти е продадът:
Номенклатурен номер : 13537546245
Описание : ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) : 41.68 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Иначе в Ауто Бавария, пак не е 500лв, но е нямат налична:
Номенклатурен номер: 13537546245
Описание: INJECTION VA
Количество: 0
Рабатна група: C
Единична цена (с ДДС): 267.6 лв.
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Бързи въпроси и отговори
Това, което ми пишеш само ме радва. Проверих при човека, от който си взимам принципно части и той ми каза 410 лв. плюс 118 лева капаро, което се връщало ако одобрят старата дюза, тоест ако не я плс 118 лв. Затова и писах около 500 лв. Тези цени реални ли са и как да проверя, ако са реални ще взема нова разбира се
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами звънни им или иди на място, според мен на място е най добре.todorSTY написа:Това, което ми пишеш само ме радва. Проверих при човека, от който си взимам принципно части и той ми каза 410 лв. плюс 118 лева капаро, което се връщало ако одобрят старата дюза, тоест ако не я плс 118 лв. Затова и писах около 500 лв. Тези цени реални ли са и как да проверя, ако са реални ще взема нова разбира се
Иначе че са реални реални са, въпроса е кога са актуализирани последно.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Бързи въпроси и отговори
За инфо - питах директно в сервиза на Bosch, тези дюзи не се рециклират, няма пуснат ремонтен комплект. Понеделник ще звъня в Бавария ауто и Дару кар да проверя цените и ще пиша.
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Бързи въпроси и отговори
todorSTY написа:За инфо - питах директно в сервиза на Bosch, тези дюзи не се рециклират, няма пуснат ремонтен комплект. Понеделник ще звъня в Бавария ауто и Дару кар да проверя цените и ще пиша.
Колега подвел съм те. Тези които съм пуснал са бензинови. Най-добре си провери по вин серийния номер на твоите дюзи в realoem:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/select
И после може да се ориентираш за цената в сайтовете на представителствата. За моята кола навсякъде цената е същата.
http://darucar.bg/proverka-na-nalichnost
https://shop.autobavaria.bg/bmw-parts.html
https://bmw-mcar.bg/parts/
Re: Бързи въпроси и отговори
Има ли някаква съществена разлика в периферията между Е9Х 325Д и фейслифт модела 525Д с М57 197 к.с.?
Примерно при Е9Х е без пеперуди, с чугунен колектор и серийно с ел.рейка. Така ли е и при Е60 LCI?
Примерно при Е9Х е без пеперуди, с чугунен колектор и серийно с ел.рейка. Така ли е и при Е60 LCI?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
При е60 Ел рейката не върви в комплект с мотора, даже на шест цилиндрова освен серво троник и активна рейка друга не излиза като опция. Да ме поправят колегите ако греша. Иначе чугунен колектор има и при 525д и при 530д фейслифт, а пеперуди няма само при 525д.exc написа:Има ли някаква съществена разлика в периферията между Е9Х 325Д и фейслифт модела 525Д с М57 197 к.с.?
Примерно при Е9Х е без пеперуди, с чугунен колектор и серийно с ел.рейка. Така ли е и при Е60 LCI?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря.
А каква всъщност е разликата между сервотроника и активната рейка? Защото си мисля, че на практика е едно и също.
А каква всъщност е разликата между сервотроника и активната рейка? Защото си мисля, че на практика е едно и също.
Re: Бързи въпроси и отговори
Aктивната рейка е с планетарен редуктор, поради което позволява ел. мотора да се намесва в управлението без ти да разбереш при поднасяне.
Re: Бързи въпроси и отговори
здравейте колеги наскоро си взех бмв е60 3.0 дизел 218 коня , въпроса ми е на всички ли им гори този автомобил градско 14-15 или да ходя да търся проблема. този разход го дава на спокойно каране ..
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Зависи от градското от джантите, от нафтата, от това дали е автомат или с ръчна кутия. Като цяло ако е все студена може и толкова да харчи.zdravchev написа:здравейте колеги наскоро си взех бмв е60 3.0 дизел 218 коня , въпроса ми е на всички ли им гори този автомобил градско 14-15 или да ходя да търся проблема. този разход го дава на спокойно каране ..
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани