Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от KpuB4o » 11 Дек 2018, 21:14

Решийх да не рискувам и си взех AGM 95Ah Exide. Интересното е че след като го монтирах само часа се беше загубил, никакви други настройки и грешки нямаше. Само утре ще го регистрирам че забелязах че зарежда на 15V. Относно чертичките на оборотомера при мен на фейс изобщо не стават повече или по-малко. Най-вероятно изобщо не са свързани с температурата.


bokouser написа:
KpuB4o написа:Постоянно са си толкова колкото на снимката на колегата, а относно акумулатора моля помагайте.

Щом е без пари взимай, кодирай и след време ше пишеш как се представя.
За чертичките потвърждавам - говорите за различни коли, на фейслифта няма подвижни чертички.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bokouser » 12 Дек 2018, 11:45

KpuB4o написа:Реших да не рискувам и си взех AGM 95Ah Exide. Интересното е че след като го монтирах само часа се беше загубил, никакви други настройки и грешки нямаше. Само утре ще го регистрирам че забелязах че зарежда на 15V.

Като го регистрираш обърни внимание как (и дали) ще промени напрежението при зареждане, любопитно ми е. Няма ли да провериш дали има начин за кодировка на 95Ah, макар, че е малко вероятно?

KpuB4o написа:Относно чертичките на оборотомера при мен на фейс изобщо не стават повече или по-малко. Най-вероятно изобщо не са свързани с температурата.

Те не само не са свързани, ами са напълно неподвижни, просто са нарисувани както цифрите например.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от KpuB4o » 12 Дек 2018, 13:46

bokouser написа:
KpuB4o написа:Реших да не рискувам и си взех AGM 95Ah Exide. Интересното е че след като го монтирах само часа се беше загубил, никакви други настройки и грешки нямаше. Само утре ще го регистрирам че забелязах че зарежда на 15V.

Като го регистрираш обърни внимание как (и дали) ще промени напрежението при зареждане, любопитно ми е. Няма ли да провериш дали има начин за кодировка на 95Ah, макар, че е малко вероятно?

KpuB4o написа:Относно чертичките на оборотомера при мен на фейс изобщо не стават повече или по-малко. Най-вероятно изобщо не са свързани с температурата.

Те не само не са свързани, ами са напълно неподвижни, просто са нарисувани както цифрите например.



Днес го регистрирах първо в INPA, но ми е на немскин и за всеки случай го направих и в DIS. Само 4-5 км карах и все си седи на 14,9-15V, може би му трябва време за да се адаптира. Относно кодирането и регистрирането в DIS най-големия ампераж е 90Ah, това което ми направи впечатление като опции са че може регистриране, ако не се променя ампеража на акумулатора, втората опция е регистриране и променяне на ампеража и третата е регистриране и променяне от lead acid към AGM. Не видях опция от AGM към Lead acid така че не виждам как може да се сложи обикновен и да се кодира.

Явно стария (орогинален) акумулатор е бил с доста ниско напрежение, защото в почти всеки модул имах записани грешки най-вече за low voltage. Но оригиналния акумулатор си е сила, на 11v без товар палеше макар и трудно, днес го натиснах с товарна вилка и от 11v за 6 секудни падна под 9,5V

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 12 Дек 2018, 14:29

KpuB4o написа:
bokouser написа:
KpuB4o написа:Реших да не рискувам и си взех AGM 95Ah Exide. Интересното е че след като го монтирах само часа се беше загубил, никакви други настройки и грешки нямаше. Само утре ще го регистрирам че забелязах че зарежда на 15V.

Като го регистрираш обърни внимание как (и дали) ще промени напрежението при зареждане, любопитно ми е. Няма ли да провериш дали има начин за кодировка на 95Ah, макар, че е малко вероятно?

KpuB4o написа:Относно чертичките на оборотомера при мен на фейс изобщо не стават повече или по-малко. Най-вероятно изобщо не са свързани с температурата.

Те не само не са свързани, ами са напълно неподвижни, просто са нарисувани както цифрите например.



Днес го регистрирах първо в INPA, но ми е на немскин и за всеки случай го направих и в DIS. Само 4-5 км карах и все си седи на 14,9-15V, може би му трябва време за да се адаптира. Относно кодирането и регистрирането в DIS най-големия ампераж е 90Ah, това което ми направи впечатление като опции са че може регистриране, ако не се променя ампеража на акумулатора, втората опция е регистриране и променяне на ампеража и третата е регистриране и променяне от lead acid към AGM. Не видях опция от AGM към Lead acid така че не виждам как може да се сложи обикновен и да се кодира.

Явно стария (орогинален) акумулатор е бил с доста ниско напрежение, защото в почти всеки модул имах записани грешки най-вече за low voltage. Но оригиналния акумулатор си е сила, на 11v без товар палеше макар и трудно, днес го натиснах с товарна вилка и от 11v за 6 секудни падна под 9,5V
DIS и Е60, айде нЕма нужда ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 LCI & S1000RR K67

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от KpuB4o » 12 Дек 2018, 14:51

Какво имаш предвид ?

И някаква идея защо INPA като чета колата ми е на немски, други 2-3 коли съм закачал и са си на инглиш ?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 7.10.2018
Пол: Мъж
Детайли за колата: 530xd e61 2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ne6tosmisleno » 13 Дек 2018, 19:33

adaptive headlights failure e61


Здравейте колеги. От скоро съм собственик на е61 2009 530XD

Прочетох доста неща и вече научих доста за колата, но има едно нещо за което още не мога да намеря информация. Това е точно проблема с тази грешка "adaptive headlights failure". Копчето за фаровете седи на ауто и като запаля колата, ако е тъмно след първото завиване на фаровете излиза тази грешка и завиването на фаровете спира да работи. В този форум не намирам никаква информация, а в чуждестранните няма конкретни решения. Повечето са свързани с ремонт в оторизиран сервиз.

Много ще съм благодарен, ако някой може да ми каже къде да търся проблема, за да не се налага да разглабям цялата кол докато се уча.

Поздрави

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 14 Дек 2018, 10:53

KpuB4o написа:Какво имаш предвид ?

И някаква идея защо INPA като чета колата ми е на немски, други 2-3 коли съм закачал и са си на инглиш ?

ISTA-D е софтуера с който можеш да видиш нещата правилно.
Не че с ДИС няма да стане, ама защо да си го причиняваш, това има в предвид колегата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 9.02.2018
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: 330cd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от aksi50 » 14 Дек 2018, 12:16

Здравете , колата е 530хд и ми предстои смяна на съединител , може ли да ми кажете орентировъчна цена за всичко? Благодаря! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.12.2014
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kokera93 » 16 Дек 2018, 0:16

Пичове дайте съвет как да си направя да ми светят дългите (средните дълки(не би- ксекона) ползвам Carista но го няма като опция..( Колата е e60 2008 LCI )

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.12.2014
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kokera93 » 16 Дек 2018, 16:21

Как мога да разбера дали работят
bokouser написа:"Средните дълги" при LCI не са дълги, играят роля на Cornering lights.


Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530d LCI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bokouser » 16 Дек 2018, 16:27

kokera93 написа:Пичове дайте съвет как да си направя да ми светят дългите (средните дълки(не би- ксекона) ползвам Carista но го няма като опция..( Колата е e60 2008 LCI )

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk


"Средните дълги" при LCI не са дълги, играят роля на Cornering lights.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 1.07.2015
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: Carless
Мечтае да кара: Всичкото ///M

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от PolandBall » 17 Дек 2018, 3:07

Здравейте, от известно време имам теч на масло от мотора. Карах е в сервиз и ми казаха, че картера от отварян и после лепен(с червен силикон?). Кзаха ми, че маслото не капело от едно место, а от няколко. Тогава ми смениха филтъра на картерните газове и за известно време всичко беше ОК.

Въпроса ми е, ако сменя картера това дали би се оправило като проблем?

П.П. Подозирам, че от както се появи тоя проблем, като смачкам педала на газта, колата изпушва и "излита". Не съм сигурен дали са свързани двете неща.
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 17 Дек 2018, 18:51

aksi50 написа:Здравете , колата е 530хд и ми предстои смяна на съединител , може ли да ми кажете орентировъчна цена за всичко? Благодаря! :yes:

1400-1600лв. с маховика без него -800-900лв. от сметката всичко зависи от това за колко можеш да си вземеш частите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivopicha » 17 Дек 2018, 22:06

vld написа:
aksi50 написа:Здравете , колата е 530хд и ми предстои смяна на съединител , може ли да ми кажете орентировъчна цена за всичко? Благодаря! :yes:

1400-1600лв. с маховика без него -800-900лв. от сметката всичко зависи от това за колко можеш да си вземеш частите.

:shock: :shock: :shock: Баси, че то по- евтино идва поддържка на автоматична кутия.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 17.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от angeloww97 » 17 Дек 2018, 22:54

Здравейте хора ,искам да си променя цвета на кръгчетата ( ангелските очи ) на бмв Е60 2004 3.0 дизел. Колата ми в момента е с някакви жълто - оранжеви и много ме изнервя. Има ли начин да ги направя искрящо бели ,като лед или може би ксенона? Говоря само за малките тънки кръгове. Съжелявам ,за лошото обясняване...просто си закупих колата преди 2-3 седмици и вече започвам да си я привеждам в приличен вид както искам след като обслужа всичко друго. Благодаря!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook