Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз също не виждам какъв цвят е,но съм поръчал Glysantin G48.hansov написа:Какъв е антифриза за 535д? Ме мога да различа цвят в казанчето.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
- Niko83
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 60
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, бих искал да ви попитам за смяна на антифриз.Колата е 525и карам 3 години с антифриза с който съм я докарал от Германия и понеже ми се струва че е вече много стар купих оригинален на БМВ и дестилирана вода за да промия системата и да го сменя.Във всички сервизи които ходих ми казаха, че няма да могат да източат повече от 4-5 литра, а другото ще си остане в системата и ако искам да я източа абсолютно цялата само в Дунев сервиз го предлагали с машина с високо налягане.Та въпроса ми е има ли начин да се източи почти цялата система без това в блока?
- ivokomandos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 5.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D 2004г.
- Мечтае да кара: M5
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, някой беше писал по темите, но не го намирам, от къде да си купя кръглите лепенки за стелките, който са хванати в пода, нещо около 2лв бройката ми се върти?
BMW E36 318 93;BMW E36 328i 97; BMW E60 530D 2004; HONDA HORNET CB600F 2008
- Stoqnn Georgiev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 21.11.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525D E60 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, наскоро смених ДПФ филтъра с нов такъв, но при рязко подаване на газ отново излиза малко пушек. Казаха ми, че е така защото в ауспуха са останали сажди, понеже предишния филтър се скапа тотално. Възможно ли е да е от това или е друг проблема ?
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
Stoqnn Georgiev написа:Здравейте, наскоро смених ДПФ филтъра с нов такъв, но при рязко подаване на газ отново излиза малко пушек. Казаха ми, че е така защото в ауспуха са останали сажди, понеже предишния филтър се скапа тотално. Възможно ли е да е от това или е друг проблема ?
Предполагам си купил алтернативен филтър.
Когато купих, моето E61 LCI се оказа, че е със сменен ДПФ, който не е оригинален а алтернативен.
При рязко подаване на газ и мойта пропушваше.
След като я разглобих и сравних този, който е в колата и такъв оригинален, нямаха нищо общо.
Питата е по малка с няколко см.
Отделно видимо отворите на самата пита са по големи и различни.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Stoqnn Georgiev написа:Здравейте, наскоро смених ДПФ филтъра с нов такъв, но при рязко подаване на газ отново излиза малко пушек. Казаха ми, че е така защото в ауспуха са останали сажди, понеже предишния филтър се скапа тотално. Възможно ли е да е от това или е друг проблема ?
Колега а какъв ДПФ си взел и от къде?
Не трябва изобщо да пуши колата, при никакви обстоятелства.
Можело е при демонтажа и монтажа да свалиш генерацията и да у идариш една парострука, нямаше да има никакви сажди после.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, някакъв начин да се разбере, колко е стар даден дпф някой да знае?
- Stoqnn Georgiev
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 21.11.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525D E60 LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами да алтернативен е, но е около 2000лв.
Последна промяна Stoqnn Georgiev на 29 Ное 2018, 12:00, променена общо 1 път
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Колкото и остатъчни сажди да има - обикновено полепват по генерацията и само най-горнитя слой може да се отлепи и издуха. Колко км си минал след смяната на този ДПФ?
Като покараш след смяната на филтъра 100-200км - си измий хубаво накрайника на генерацията да стане беличък и проследи дали ще се цапа пак с чернилка. Ако се цапа - най-вероятно филтъра не е баш същият като оригиналния.
П.П. Дори без ДПФ (тоест генерацията трябва да е пълна със сажди) като измия само крайната част на ауспуха (до колкото може) едва след 50-60-70, понякога и 100км пак започва да почернява пак. Та на кола с ДПФ трябва да си е сълза винаги.
Като покараш след смяната на филтъра 100-200км - си измий хубаво накрайника на генерацията да стане беличък и проследи дали ще се цапа пак с чернилка. Ако се цапа - най-вероятно филтъра не е баш същият като оригиналния.
П.П. Дори без ДПФ (тоест генерацията трябва да е пълна със сажди) като измия само крайната част на ауспуха (до колкото може) едва след 50-60-70, понякога и 100км пак започва да почернява пак. Та на кола с ДПФ трябва да си е сълза винаги.
Последна промяна drago9205 на 11 Окт 2018, 14:38, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Suhara написа:Здравейте, някакъв начин да се разбере, колко е стар даден дпф някой да знае?
С диагностика се вижда в какво състояние е и колко живот му остава според сервизния интервал който има, за различните мотори е различен.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Stoqnn Georgiev написа:Ами да алтернативен е, но е около 2000лв. Майсторът ми каза, че е абсолютно същия. Освен да пробвам на магистралата да я продухам.
2000лв е стабилна сума колега, а от къде е купен и каква марка е?
В смисъл в М комплект 33 има ДПФ за 630лв., в аутокели също има някакъв за пак такива пари, в ибей има оригинални рециклирани ДПФ-и за по 400-500евро.
Та в тоя ред на мисли 2000лв. трябва да е някъв хубав...
Просто трябва да измиеш генерацията и после да видиш дали пак ще я цапа, ако цапа обратно при майстора и му държиш сметка защо е така положението и да оправя нещата.
Re: Бързи въпроси и отговори
E61 525d 197 k.c. според диагностиката дава ash 2 демек почти нов, но колата е на 255к км, налягането е в нормалните граници и си регенирира нормално. Как да разбера, колко е стар?
Колата я купих директно от германия на 244к км.
Колата я купих директно от германия на 244к км.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Suhara написа:E61 525d 197 k.c. според диагностиката дава ash 2 демек почти нов, но колата е на 255к км, налягането е в нормалните граници и си регенирира нормално. Как да разбера, колко е стар?
Колата я купих директно от германия на 244к км.
ASH 2 e много малко, това означава, че точно преди да я купиш някой го е сменил и е ресетнал сервизния интервал (или само второто).
Просто го следи, гледай какво обратно налягане държи и през колко време регенерира.
Като цяло ако караш повечко извън града няма да има проблем да изкара още 100 000км. дори да не е сменен.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте!
Имам два ключа към колата, но само с единият може да се отключва дистанционно. С втория само ръчно, но колата се пали и с двата.
От какво може да е проблема? Батерия?
Колата е със Старт/Стоп, 2006 г.
Имам два ключа към колата, но само с единият може да се отключва дистанционно. С втория само ръчно, но колата се пали и с двата.
От какво може да е проблема? Батерия?
Колата е със Старт/Стоп, 2006 г.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Monky написа:Здравейте!
Имам два ключа към колата, но само с единият може да се отключва дистанционно. С втория само ръчно, но колата се пали и с двата.
От какво може да е проблема? Батерия?
Колата е със Старт/Стоп, 2006 г.
Може да е батерия, но малко вероятно. Случвало ми се е след дълго време неизползване на ключ да ми падне батерия, но на таблото ми се появи долната икона и след каране известно време с ключа, батерията се зареди.
Иначе скоро имах подобен на твоя случай с единия ключ, без да ми излезе въпросната иконка, все пак се надявах да е батерия, но не беше. Отворих го, премерих батерията и си беше здрава. Оказа се един чип в ключа, смени ми го Орлин от форума и ключа си тръгна.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани