Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- MiroslavM
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 8.05.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 3.0D
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте скоро ще купувам Е60 3.0Д до около 12,000лева
бих искал да помоля за съвети и препоръки като ходя да гледам колата какво точно да гледам къде са и слабите места имали често срещани дефекти.Как е от към вървеж,поддръжка и разход.
Всяка информация ще ми е от полза
благодаря предварително
бих искал да помоля за съвети и препоръки като ходя да гледам колата какво точно да гледам къде са и слабите места имали често срещани дефекти.Как е от към вървеж,поддръжка и разход.
Всяка информация ще ми е от полза
благодаря предварително
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бързи въпроси и отговори
MiroslavM написа:Здравейте скоро ще купувам Е60 3.0Д до около 12,000лева
бих искал да помоля за съвети и препоръки като ходя да гледам колата какво точно да гледам къде са и слабите места имали често срещани дефекти.Как е от към вървеж,поддръжка и разход.
Всяка информация ще ми е от полза
благодаря предварително
Колега първо може да пуснеш ВИН кода на колата има колеги, които могат да ти дадат доста подробна информация. От към вървеж ми зависи .... за някои е достатъчно за други е слабичко... разход от 7-8л до 11-12 (поне при мен е така). За всичко останало добър сервиз за преглед/диагностика преди покупка.
Re: Бързи въпроси и отговори
Exclusive89 написа:MiroslavM написа:Здравейте скоро ще купувам Е60 3.0Д до около 12,000лева
бих искал да помоля за съвети и препоръки като ходя да гледам колата какво точно да гледам къде са и слабите места имали често срещани дефекти.Как е от към вървеж,поддръжка и разход.
Всяка информация ще ми е от полза
благодаря предварително
Колега първо може да пуснеш ВИН кода на колата има колеги, които могат да ти дадат доста подробна информация. От към вървеж ми зависи .... за някои е достатъчно за други е слабичко... разход от 7-8л до 11-12 (поне при мен е така). За всичко останало добър сервиз за преглед/диагностика преди покупка.
Интересно, но разход 7.3-7.5 предимно извънградско ми дава 3.0 XD - при задното трябва да е по-малко. Вече градското ми е 13-14... Върви много (за 10 годишна кола)... както се вижда и по разхода. Не я щадя откъм ускорение.
Иначе по темата - добър майстор, който да ти каже нещата както са. Дори и те няма как да видят всичко, но поне ще имаш повече информация. Опита ми с грешките от диагностиката показва, че обикновено не е най-евтината възможна причина - предвиди си повече от това, което ти каже майстора.
Лично аз ти препоръчвам да си приготвиш и още известна сума пари за:
- Смяна на вериги и прилежащите им елементи - 2000 лева в добър сервиз с качествени части. Може и по-малко, но си е на твой риск. Много мнения изчетох, но сменяйки моите на 230к по километраж (за които имам съмнение, че е мърдан с 50-60к) се оказа тъкмо на време - доста износени, но не пред скъсване вече.
- Смяна на масло скоростна кутия и диференциал, спирачна и хидравлична течност - 600 лева с течности, както си е по документи. Доста мнение за това как не трябвало смяна понеже се водели доживотни, но никой не казва, че се приема очаквания им живот да е около 200-250к километра...
- Смяна на масло на двигател и филтри или т.нар. обслужване - 400 лева с бмв/кастрол масло и хубави филтри. Не вярвай като ти каже някой, че ги е сменил преди 2-3к километри. Предвиди го и си ги смени в твой си сервиз.
Аз имах и доста други разходи, но не е задължително да имаш проблеми с тези неща (не включвам нещата специфични за XD), но за да се ориентираш колко може да излезе поддръжката ако искаш всичко да е "перфектно":
- Смяна акумулатор - 400 лева
- Смяна демпферна шайба - 700 лева
- Ремонт ДВД - 400 лева + 350 за подмяна в последствие (за жалост при ремонта нямаше опция още да се смени само ДВД-то и трябваше целия модул и за това така...)
- Смяна на реле подгревни свещи - 200 лева
Имай предвид, че тези модели обикновено са с рънфлат гуми и без резервна гума (още 200-250 лева за втора употреба патерица). Силно препоръчвам ако е такъв случая да си предвидиш да ги смениш с нормални. От тея рънфлати освен заварки и изправяне на джанти, както и кофти возене друго не съм видял.
- galin_ivanov1222
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.09.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530d
- Мечтае да кара: BMW M5 E60/61
Re: Бързи въпроси и отговори
gpakoH написа:galin_ivanov1222 написа:themoldestone написа:galin_ivanov1222 написа:Здравейте колеги!
От 3 месеца съм собственик на е61 530д автоматик. За този период 2 пъти ми пада акумулатора по неясни за мен причини. Като говорих с предишния собственик ми каза да не я зареждам догоре с нафта, защото тогава падал акумулатора но и тои не знаел защо, а е била негова 5 години. Първия път като ми се случи наистина я бях напълнил догоре, но днес като установих, че ми е паднал не съм я зареждал много от първия път винаги я зареждам за една и съща съма като ми светне лампата. Въпроса ми е дали имате някаква идея, защо ми дърпа тока? Забравих да спомена, че и акумулатора е нов!
Благодаря предварително
Хубаво е да я напълниш догоре и да й направиш диагностика, за да се види дали горивната помпа или сензора за следене нивото на горивото не дават грешка. Само гадая, но ако някое от тях е дефектирало, може да предизвиква висока консумация на енергия през нощта. Ако на диагностика не излезе нищо, може пак на пълен резервоар да я заключиш като само щракнеш палчето на багажника без физически да затваряш капака, след което да провериш каква е консумацията и дали всички модули заспиват.
Благодаря за съвета колега Ще пробвам само да имам малко свободно време.
Като го пускате на диагностиката проверете за всеки случай дали е настроен правилно капацитета на акумулатора. Може просто "умната" клейма да не го зарежда докрай.
Колега странното е, че го прави много рядко за 40 дена я го направи 1 път я не A винаги има нафта в нея На диагностика я гледа един познат и каза, че давала грешка резервоар.... и само толкова
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
galin_ivanov1222 написа:gpakoH написа:galin_ivanov1222 написа:themoldestone написа:galin_ivanov1222 написа:Здравейте колеги!
От 3 месеца съм собственик на е61 530д автоматик. За този период 2 пъти ми пада акумулатора по неясни за мен причини. Като говорих с предишния собственик ми каза да не я зареждам догоре с нафта, защото тогава падал акумулатора но и тои не знаел защо, а е била негова 5 години. Първия път като ми се случи наистина я бях напълнил догоре, но днес като установих, че ми е паднал не съм я зареждал много от първия път винаги я зареждам за една и съща съма като ми светне лампата. Въпроса ми е дали имате някаква идея, защо ми дърпа тока? Забравих да спомена, че и акумулатора е нов!
Благодаря предварително
Хубаво е да я напълниш догоре и да й направиш диагностика, за да се види дали горивната помпа или сензора за следене нивото на горивото не дават грешка. Само гадая, но ако някое от тях е дефектирало, може да предизвиква висока консумация на енергия през нощта. Ако на диагностика не излезе нищо, може пак на пълен резервоар да я заключиш като само щракнеш палчето на багажника без физически да затваряш капака, след което да провериш каква е консумацията и дали всички модули заспиват.
Благодаря за съвета колега Ще пробвам само да имам малко свободно време.
Като го пускате на диагностиката проверете за всеки случай дали е настроен правилно капацитета на акумулатора. Може просто "умната" клейма да не го зарежда докрай.
Колега странното е, че го прави много рядко за 40 дена я го направи 1 път я не A винаги има нафта в нея На диагностика я гледа един познат и каза, че давала грешка резервоар.... и само толкова
Колега с теб си говорихме на събора, казах ти да си регистрираш акумолатора, щом е сменен това е необходимо за да се зарежда правилно.
Второто което трябва да направиш е да извадиш поплавъците и помпата от резервоара и да видиш дали няма някакво окъсяване, което силно ме съмнява, но знае ли човек...
Можеш да измериш съпротивлението което дават поплавъците при различните положения.
Можеш и да ги откачаш едно по едно звената докато разбереш в кое точно е проблема.
- galin_ivanov1222
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 7.09.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530d
- Мечтае да кара: BMW M5 E60/61
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:galin_ivanov1222 написа:gpakoH написа:galin_ivanov1222 написа:themoldestone написа:galin_ivanov1222 написа:Здравейте колеги!
От 3 месеца съм собственик на е61 530д автоматик. За този период 2 пъти ми пада акумулатора по неясни за мен причини. Като говорих с предишния собственик ми каза да не я зареждам догоре с нафта, защото тогава падал акумулатора но и тои не знаел защо, а е била негова 5 години. Първия път като ми се случи наистина я бях напълнил догоре, но днес като установих, че ми е паднал не съм я зареждал много от първия път винаги я зареждам за една и съща съма като ми светне лампата. Въпроса ми е дали имате някаква идея, защо ми дърпа тока? Забравих да спомена, че и акумулатора е нов!
Благодаря предварително
Хубаво е да я напълниш догоре и да й направиш диагностика, за да се види дали горивната помпа или сензора за следене нивото на горивото не дават грешка. Само гадая, но ако някое от тях е дефектирало, може да предизвиква висока консумация на енергия през нощта. Ако на диагностика не излезе нищо, може пак на пълен резервоар да я заключиш като само щракнеш палчето на багажника без физически да затваряш капака, след което да провериш каква е консумацията и дали всички модули заспиват.
Благодаря за съвета колега Ще пробвам само да имам малко свободно време.
Като го пускате на диагностиката проверете за всеки случай дали е настроен правилно капацитета на акумулатора. Може просто "умната" клейма да не го зарежда докрай.
Колега странното е, че го прави много рядко за 40 дена я го направи 1 път я не A винаги има нафта в нея На диагностика я гледа един познат и каза, че давала грешка резервоар.... и само толкова
Колега с теб си говорихме на събора, казах ти да си регистрираш акумолатора, щом е сменен това е необходимо за да се зарежда правилно.
Второто което трябва да направиш е да извадиш поплавъците и помпата от резервоара и да видиш дали няма някакво окъсяване, което силно ме съмнява, но знае ли човек...
Можеш да измериш съпротивлението което дават поплавъците при различните положения.
Можеш и да ги откачаш едно по едно звената докато разбереш в кое точно е проблема.
Да планувал съм го за събота и неделя, че не остана време надявам се да е нещо просто и да го оправя, че си ме дразни...
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
DoesNot написа:Има ли Е60/61 без навигация или е базова
Няма, има вариант бизнес и професинал, като първата е с по малък екран.
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Не е така, и двете се доплащат. Базовата петица има просто дисплей за радиото, климатика и комуникацията.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Бързи въпроси и отговори
ИМА вариант без навигация. Винаги има дисплей, но не винаги има навигация (била тя Business или Professional). Същото е и при Е70.
Ето как изглежда iDrive менюто на Е60/Е70 без навигация:
Ето как изглежда iDrive менюто на Е60/Е70 без навигация:
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бързи въпроси и отговори
stocky написа:ИМА вариант без навигация. Винаги има дисплей, но не винаги има навигация (била тя Business или Professional). Същото е и при Е70.
Ето как изглежда iDrive менюто на Е60/Е70 без навигация:
Колегите май имаха в предвид с дисплей или без. Иначе и F сериите има без Нави, а само с дисплей
- antonpau
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 27.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: димяща проходима катафалка
- Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd
Re: Бързи въпроси и отговори
Е, дисплей има винаги (тоест не е като при Е90, където таблото е различно). Иначе дори на 7-ците (F01) навито не е серийно.. големи скръндзи са тия швабета
- rzamen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2008
- Местоположение: София, ул.Струга 22
- Кара: Е61
- Мечтае да кара: X5M
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, съвет за CCC модул... смяна с втора употреба или рециклиране, кое е по добре?
https://sunnyblind.com/%D0%BF%D1%80%D0% ... %80%D0%B8/
https://sunnyblind.com/%D0%BF%D1%80%D0% ... %80%D0%B8/
Последна промяна rzamen на 29 Юли 2017, 12:33, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
rzamen написа:Колеги, съвет за CCC модул... смяна с втора употреба или рециклиране, кое е по добре?
Смяна с CIC
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани