Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 23 Юни 2019, 8:52

HOMEP OCEM написа:Здравейте,
от скоро съм собственик на е60 2009г. 530хд 235к.с.
та въпроса ми е относно прословутите вихрови клапи (пеперудки) - трябва ли да се махат или не?
доста теми изчетох из форума и много разнопосочни мнения, в случая за коли след фейслифта.

Фейс префейс все тая, ако колата няма история в която пише че преди година-две и под 50к км. колектора е сменен в БМВ по добре да се ориентираш към махане.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.01.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от plamen_318 » 23 Юни 2019, 13:03

Нямам представа не са качвани никъде.А ако може да ми кажете какви са разликите между тези дюзи
https://www.autopower.bg/%D0%B8%D0%BD%D ... 4c504.html ако ми се наложи да я сменям

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от klintan66 » 23 Юни 2019, 17:54

Здравейте , колеги! мотора е 3д 231 к.с.
Когато купих колата даваше грешка за неработещо управление на турбото и колата беше мудна около 1600-1800 об.
След смяна на моторчето на управлението, махане на ДПФ, пеперудки и агр и софтуерно нещата се подобриха на 95%

Сега много рядко през 10-дни пак го има това леко забиване или по-точно бавно реагиране на газта около 1700-2000об.
След 2000об все едно получава ритник. Това, което забелязвам е, че като е студена го няма това забиване.
Няма грешки на диагностика.
Някакви мнения?
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 23 Юни 2019, 19:11

klintan66 написа:Здравейте , колеги! мотора е 3д 231 к.с.
Когато купих колата даваше грешка за неработещо управление на турбото и колата беше мудна около 1600-1800 об.
След смяна на моторчето на управлението, махане на ДПФ, пеперудки и агр и софтуерно нещата се подобриха на 95%

Сега много рядко през 10-дни пак го има това леко забиване или по-точно бавно реагиране на газта около 1700-2000об.
След 2000об все едно получава ритник. Това, което забелязвам е, че като е студена го няма това забиване.
Няма грешки на диагностика.
Някакви мнения?
За смяна на променлива геометрия си.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от klintan66 » 23 Юни 2019, 20:42

Благодаря!
:yes: :bchug:
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 4.06.2018
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60
Детайли за колата: 530d 2008 г. 235 к.с.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от tweety88 » 24 Юни 2019, 18:11

HOMEP OCEM написа:Здравейте,
от скоро съм собственик на е60 2009г. 530хд 235к.с.
та въпроса ми е относно прословутите вихрови клапи (пеперудки) - трябва ли да се махат или не?
доста теми изчетох из форума и много разнопосочни мнения, в случая за коли след фейслифта.


Аз съм със същият двигател и ги махнах миналата година.
След демонтажа видяхме, че не са в особено лошо състояние (даже добро), но за да не се занимавам повече ги разкарах.
Ако останат трябва да се проверяват през определено време/км

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от goppe » 27 Юни 2019, 14:21

Колеги, при работещ климатик в жегите по стъклото ми се появяват малки участъци с контенз от външната страна на стъклото, точно над дупките на въздуховода на таблото. Други проблеми нямам, климатика си охлажда ок и нямам забележки отвътре. Редно е да спомена, че почти целия поток на въздуха съм го направил да е през духалките на стъклото. Тези, които духат в тялото са напълно спрени, а на краката - са на 1-2 чертички. Просто не обичам да бие в мен студеното.

Някой с подобно нещо? Нормално ли е или проблем? По спомен това го забелязах и миналото лято, но за по-преди не се е появявало или нямам спомен за това....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от adovet » 27 Юни 2019, 14:26

Екстра е

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 2.03.2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от latrel » 27 Юни 2019, 19:13

Колеги интересува ме кората под мотора на Е61 535д преди фейса дали има разлика при кола с и без м брони ? По онлайн магазините не описват да има разминаване, а по телефона казват друго ...

Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BorislavB » 27 Юни 2019, 20:08

goppe написа:Колеги, при работещ климатик в жегите по стъклото ми се появяват малки участъци с контенз от външната страна на стъклото, точно над дупките на въздуховода на таблото. Други проблеми нямам, климатика си охлажда ок и нямам забележки отвътре. Редно е да спомена, че почти целия поток на въздуха съм го направил да е през духалките на стъклото. Тези, които духат в тялото са напълно спрени, а на краката - са на 1-2 чертички. Просто не обичам да бие в мен студеното.

Някой с подобно нещо? Нормално ли е или проблем? По спомен това го забелязах и миналото лято, но за по-преди не се е появявало или нямам спомен за това....



Нормално е. И при мен е така просто самия прозорец започва да замръзва един вид от външната страна, когато струята студен въздух е силна, а слънцето не толкова, че да успее да го нормализира. Затова си пускам леко на краката или намалям вентилатора/градусите.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 5.01.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от plamen_318 » 27 Юни 2019, 20:51

Screenshot_20190627-204727_Gallery.jpg
Здравейте моля информация за тези грешки.
Колата върви но когато подам цялата газ понякога забива.В сервиза също казаха че има грешка за дпф и немогат да я изтрият защото дпф филтъра е свършил възможно ли е вс това от дпф филтъра благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ненко Вранков » 28 Юни 2019, 8:39

plamen_318 написа:... възможно ли е вс това от дпф филтъра благодаря

Да.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 1.04.2019

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от DonMakaveli96 » 28 Юни 2019, 18:21

Здравейте!
Колата е 530d E61 231к.с.

Забелязах, че като запаля колата и компресора на климатроника е включен, малкият ремък вързан към демфера и компресора започва да свири за около 5-10 сек (когато колата не е работила примерно цяла нощ, междинни паления из града не показват този симптом).

Погледнах отпред и видях следното, ролката на компресора спира да се върти за 5-10 сек, после пак тръгва и всичко си работи по нормалния ред цял ден.
Въпросът ми е следния, ако сменя само магнитния съединител, или самата шайба на компресора, ще се оправи ли проблема?

Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от klintan66 » 29 Юни 2019, 15:57

DonMakaveli96 написа:Здравейте!
Колата е 530d E61 231к.с.

Забелязах, че като запаля колата и компресора на климатроника е включен, малкият ремък вързан към демфера и компресора започва да свири за около 5-10 сек (когато колата не е работила примерно цяла нощ, междинни паления из града не показват този симптом).

Погледнах отпред и видях следното, ролката на компресора спира да се върти за 5-10 сек, после пак тръгва и всичко си работи по нормалния ред цял ден.
Въпросът ми е следния, ако сменя само магнитния съединител, или самата шайба на компресора, ще се оправи ли проблема?

Благодаря предварително!


Пробвай със смяна на ремъка.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 29 Юни 2019, 20:20

plamen_318 написа:
Screenshot_20190627-204727_Gallery.jpg
Здравейте моля информация за тези грешки.
Колата върви но когато подам цялата газ понякога забива.В сервиза също казаха че има грешка за дпф и немогат да я изтрият защото дпф филтъра е свършил възможно ли е вс това от дпф филтъра благодаря

452 е информационно съобщение за ДПФ-а, относно пробега който е преминал, появява се на 180 000км. и седи там докато не се смени филтъра.
Въпреки, че живота на филтъра е 250 000. Не е проблема в това съобщения.
Относно останалите грешки не ми се търси да ги беше пуснал на английски да ги бистрим.....
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook