Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
HOMEP OCEM написа:Здравейте,
от скоро съм собственик на е60 2009г. 530хд 235к.с.
та въпроса ми е относно прословутите вихрови клапи (пеперудки) - трябва ли да се махат или не?
доста теми изчетох из форума и много разнопосочни мнения, в случая за коли след фейслифта.
Фейс префейс все тая, ако колата няма история в която пише че преди година-две и под 50к км. колектора е сменен в БМВ по добре да се ориентираш към махане.
- plamen_318
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.01.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
- Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
Нямам представа не са качвани никъде.А ако може да ми кажете какви са разликите между тези дюзи
https://www.autopower.bg/%D0%B8%D0%BD%D ... 4c504.html ако ми се наложи да я сменям
https://www.autopower.bg/%D0%B8%D0%BD%D ... 4c504.html ако ми се наложи да я сменям
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте , колеги! мотора е 3д 231 к.с.
Когато купих колата даваше грешка за неработещо управление на турбото и колата беше мудна около 1600-1800 об.
След смяна на моторчето на управлението, махане на ДПФ, пеперудки и агр и софтуерно нещата се подобриха на 95%
Сега много рядко през 10-дни пак го има това леко забиване или по-точно бавно реагиране на газта около 1700-2000об.
След 2000об все едно получава ритник. Това, което забелязвам е, че като е студена го няма това забиване.
Няма грешки на диагностика.
Някакви мнения?
Когато купих колата даваше грешка за неработещо управление на турбото и колата беше мудна около 1600-1800 об.
След смяна на моторчето на управлението, махане на ДПФ, пеперудки и агр и софтуерно нещата се подобриха на 95%
Сега много рядко през 10-дни пак го има това леко забиване или по-точно бавно реагиране на газта около 1700-2000об.
След 2000об все едно получава ритник. Това, което забелязвам е, че като е студена го няма това забиване.
Няма грешки на диагностика.
Някакви мнения?
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
За смяна на променлива геометрия си.klintan66 написа:Здравейте , колеги! мотора е 3д 231 к.с.
Когато купих колата даваше грешка за неработещо управление на турбото и колата беше мудна около 1600-1800 об.
След смяна на моторчето на управлението, махане на ДПФ, пеперудки и агр и софтуерно нещата се подобриха на 95%
Сега много рядко през 10-дни пак го има това леко забиване или по-точно бавно реагиране на газта около 1700-2000об.
След 2000об все едно получава ритник. Това, което забелязвам е, че като е студена го няма това забиване.
Няма грешки на диагностика.
Някакви мнения?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря!
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- tweety88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.06.2018
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60
- Детайли за колата: 530d 2008 г. 235 к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
HOMEP OCEM написа:Здравейте,
от скоро съм собственик на е60 2009г. 530хд 235к.с.
та въпроса ми е относно прословутите вихрови клапи (пеперудки) - трябва ли да се махат или не?
доста теми изчетох из форума и много разнопосочни мнения, в случая за коли след фейслифта.
Аз съм със същият двигател и ги махнах миналата година.
След демонтажа видяхме, че не са в особено лошо състояние (даже добро), но за да не се занимавам повече ги разкарах.
Ако останат трябва да се проверяват през определено време/км
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, при работещ климатик в жегите по стъклото ми се появяват малки участъци с контенз от външната страна на стъклото, точно над дупките на въздуховода на таблото. Други проблеми нямам, климатика си охлажда ок и нямам забележки отвътре. Редно е да спомена, че почти целия поток на въздуха съм го направил да е през духалките на стъклото. Тези, които духат в тялото са напълно спрени, а на краката - са на 1-2 чертички. Просто не обичам да бие в мен студеното.
Някой с подобно нещо? Нормално ли е или проблем? По спомен това го забелязах и миналото лято, но за по-преди не се е появявало или нямам спомен за това....
Някой с подобно нещо? Нормално ли е или проблем? По спомен това го забелязах и миналото лято, но за по-преди не се е появявало или нямам спомен за това....
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бързи въпроси и отговори
Екстра е
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги интересува ме кората под мотора на Е61 535д преди фейса дали има разлика при кола с и без м брони ? По онлайн магазините не описват да има разминаване, а по телефона казват друго ...
Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
goppe написа:Колеги, при работещ климатик в жегите по стъклото ми се появяват малки участъци с контенз от външната страна на стъклото, точно над дупките на въздуховода на таблото. Други проблеми нямам, климатика си охлажда ок и нямам забележки отвътре. Редно е да спомена, че почти целия поток на въздуха съм го направил да е през духалките на стъклото. Тези, които духат в тялото са напълно спрени, а на краката - са на 1-2 чертички. Просто не обичам да бие в мен студеното.
Някой с подобно нещо? Нормално ли е или проблем? По спомен това го забелязах и миналото лято, но за по-преди не се е появявало или нямам спомен за това....
Нормално е. И при мен е така просто самия прозорец започва да замръзва един вид от външната страна, когато струята студен въздух е силна, а слънцето не толкова, че да успее да го нормализира. Затова си пускам леко на краката или намалям вентилатора/градусите.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- plamen_318
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.01.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 E30 M5 F90
- Детайли за колата: e46 320ci 2001
e46 320d 1999
e30 318 coupe 1987
e60 535d lci 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
Колата върви но когато подам цялата газ понякога забива.В сервиза също казаха че има грешка за дпф и немогат да я изтрият защото дпф филтъра е свършил възможно ли е вс това от дпф филтъра благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бързи въпроси и отговори
plamen_318 написа:... възможно ли е вс това от дпф филтъра благодаря
Да.
- DonMakaveli96
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 1.04.2019
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте!
Колата е 530d E61 231к.с.
Забелязах, че като запаля колата и компресора на климатроника е включен, малкият ремък вързан към демфера и компресора започва да свири за около 5-10 сек (когато колата не е работила примерно цяла нощ, междинни паления из града не показват този симптом).
Погледнах отпред и видях следното, ролката на компресора спира да се върти за 5-10 сек, после пак тръгва и всичко си работи по нормалния ред цял ден.
Въпросът ми е следния, ако сменя само магнитния съединител, или самата шайба на компресора, ще се оправи ли проблема?
Благодаря предварително!
Колата е 530d E61 231к.с.
Забелязах, че като запаля колата и компресора на климатроника е включен, малкият ремък вързан към демфера и компресора започва да свири за около 5-10 сек (когато колата не е работила примерно цяла нощ, междинни паления из града не показват този симптом).
Погледнах отпред и видях следното, ролката на компресора спира да се върти за 5-10 сек, после пак тръгва и всичко си работи по нормалния ред цял ден.
Въпросът ми е следния, ако сменя само магнитния съединител, или самата шайба на компресора, ще се оправи ли проблема?
Благодаря предварително!
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Бързи въпроси и отговори
DonMakaveli96 написа:Здравейте!
Колата е 530d E61 231к.с.
Забелязах, че като запаля колата и компресора на климатроника е включен, малкият ремък вързан към демфера и компресора започва да свири за около 5-10 сек (когато колата не е работила примерно цяла нощ, междинни паления из града не показват този симптом).
Погледнах отпред и видях следното, ролката на компресора спира да се върти за 5-10 сек, после пак тръгва и всичко си работи по нормалния ред цял ден.
Въпросът ми е следния, ако сменя само магнитния съединител, или самата шайба на компресора, ще се оправи ли проблема?
Благодаря предварително!
Пробвай със смяна на ремъка.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
plamen_318 написа:Здравейте моля информация за тези грешки.
Колата върви но когато подам цялата газ понякога забива.В сервиза също казаха че има грешка за дпф и немогат да я изтрият защото дпф филтъра е свършил възможно ли е вс това от дпф филтъра благодаря
452 е информационно съобщение за ДПФ-а, относно пробега който е преминал, появява се на 180 000км. и седи там докато не се смени филтъра.
Въпреки, че живота на филтъра е 250 000. Не е проблема в това съобщения.
Относно останалите грешки не ми се търси да ги беше пуснал на английски да ги бистрим.....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани