Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от crusherr1 » 13 Апр 2020, 17:17

Здравейте ! Някой слагал ли е въздуховоди на неоригинална мкова броня ? Ако да, как? Проблема при мен е че ъгъла е прекалено голям.Или трябват да се махнат вътрешния въздуховод който е нитован и има клапан който се регулира чрез електроника ? Защото ако се махне ще пасне перфектно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Monky » 16 Апр 2020, 8:56

Може ли малко помощ за Е61?

viewtopic.php?f=116&t=240323&start=180

Пускам тук за повече видимост.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 16 Апр 2020, 9:32

crusherr1 написа:Здравейте ! Някой слагал ли е въздуховоди на неоригинална мкова броня ? Ако да, как? Проблема при мен е че ъгъла е прекалено голям.Или трябват да се махнат вътрешния въздуховод който е нитован и има клапан който се регулира чрез електроника ? Защото ако се махне ще пасне перфектно.

Колега за М броня въздуховодите са различни и няма клапи. Вземи си такива и няма да има проблем, или преправи твоите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 5.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ейшейсе и едно
Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
Детайли за колата: За тез пари Е39.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Monky » 16 Апр 2020, 19:59

Днес ходих на реглаж (Е61) тъй като колата дърпаше на дясно. След реглажа отново дърпа, но по-притеснителното е, че предните гуми са на различно разстояние от калника - едната е с 1 см по-миско. Отзад също (но това беше и преди така). Направи ми впечатление, че при реглажа променяха ъгъла и от горната част на предните амортисьори и сега са и двата с 1-5мм не центрирани болтове.
Това нормално ли е? Ако да, къде да търся проблема с дърпането на дясно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1677
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Biogame » 17 Апр 2020, 10:31

Някой да е сменял въпросния AUC сензор че ми излиза като грешка?
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2020, 10:54

Много хора го сменяват.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1677
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Biogame » 18 Апр 2020, 11:31

Dextuar написа:Много хора го сменяват.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Поръчах го мисля около 100 лв е ,чакам го да пристигне и да го сменя.
:driving: :dunno: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 25.04.2017
Пол: Мъж
Кара: e60 530D LCI
Мечтае да кара: М5 F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от crusherr1 » 20 Апр 2020, 13:12

vld написа:
crusherr1 написа:Здравейте ! Някой слагал ли е въздуховоди на неоригинална мкова броня ? Ако да, как? Проблема при мен е че ъгъла е прекалено голям.Или трябват да се махнат вътрешния въздуховод който е нитован и има клапан който се регулира чрез електроника ? Защото ако се махне ще пасне перфектно.

Колега за М броня въздуховодите са различни и няма клапи. Вземи си такива и няма да има проблем, или преправи твоите.

Извинявам се, грешката е моя м-техник е бронята

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mu6a4 » 22 Апр 2020, 17:30

На някой отлепвала ли му се е металната маска на M отпочиващия "педал" и ако да, с какво я е лепил? Иска ми се да я залепя както е било фабрично, с прозрачна двойнолепяща лента, но тази която ми изглежда подходяща на 3M е цифра... :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от datchko » 23 Апр 2020, 14:07

Здравейте, в края ноември единят заден датчик на парктроника спря да работи.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.

Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна :mhihi:

Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...

Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?

На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BorislavB » 23 Апр 2020, 14:57

datchko написа:Здравейте, в края ноември единят заден датчик на парктроника спря да работи.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.

Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна :mhihi:

Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...

Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?

На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.


Почваш от датчиците, когато работят трябва да пукат. Ако всички работят и някой прекъсва тръгваш по кабелите с мултицет и виждаш къде е прекъснат. За предна броня ли става въпрос?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от datchko » 23 Апр 2020, 15:03

BorislavB написа:
datchko написа:Здравейте, в края ноември единят заден датчик на парктроника спря да работи.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.

Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна :mhihi:

Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...

Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?

На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.


Почваш от датчиците, когато работят трябва да пукат. Ако всички работят и някой прекъсва тръгваш по кабелите с мултицет и виждаш къде е прекъснат. За предна броня ли става въпрос?


Задна м-пакет-ова. Иначе точно по този метод хванах кой не работи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от BorislavB » 24 Апр 2020, 3:12

datchko написа:
BorislavB написа:
datchko написа:Здравейте, в края ноември единят заден датчик на парктроника спря да работи.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.

Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна :mhihi:

Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...

Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?

На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.


Почваш от датчиците, когато работят трябва да пукат. Ако всички работят и някой прекъсва тръгваш по кабелите с мултицет и виждаш къде е прекъснат. За предна броня ли става въпрос?


Задна м-пакет-ова. Иначе точно по този метод хванах кой не работи.


Ами с мултицет и почваш да ги мериш един по един през разстояние най-често на някоя гъвка са пречупени. Аз правих само,че на преден десен.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 3.12.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от PolYank » 25 Апр 2020, 12:31

До колегите от Враца: Къде ще ми препоръчате да отида за диагностика, защото започна да смесва нафтата с маслото. Предполагам, че е от дюза или дюзи, но искам да съм сигурен. Колата е Е61 525Д

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 646
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivanski_2 » 29 Апр 2020, 8:00

Здравейте, е61 3д ако има значение, как мога да проверя дали егр е изключен софтуерно, с истата като го гледам стои винаги на 5% независимо колко газ давам?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook