Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте ! Някой слагал ли е въздуховоди на неоригинална мкова броня ? Ако да, как? Проблема при мен е че ъгъла е прекалено голям.Или трябват да се махнат вътрешния въздуховод който е нитован и има клапан който се регулира чрез електроника ? Защото ако се махне ще пасне перфектно.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
crusherr1 написа:Здравейте ! Някой слагал ли е въздуховоди на неоригинална мкова броня ? Ако да, как? Проблема при мен е че ъгъла е прекалено голям.Или трябват да се махнат вътрешния въздуховод който е нитован и има клапан който се регулира чрез електроника ? Защото ако се махне ще пасне перфектно.
Колега за М броня въздуховодите са различни и няма клапи. Вземи си такива и няма да има проблем, или преправи твоите.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Бързи въпроси и отговори
Днес ходих на реглаж (Е61) тъй като колата дърпаше на дясно. След реглажа отново дърпа, но по-притеснителното е, че предните гуми са на различно разстояние от калника - едната е с 1 см по-миско. Отзад също (но това беше и преди така). Направи ми впечатление, че при реглажа променяха ъгъла и от горната част на предните амортисьори и сега са и двата с 1-5мм не центрирани болтове.
Това нормално ли е? Ако да, къде да търся проблема с дърпането на дясно?
Това нормално ли е? Ако да, къде да търся проблема с дърпането на дясно?
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1677
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Много хора го сменяват.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1677
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
Dextuar написа:Много хора го сменяват.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Поръчах го мисля около 100 лв е ,чакам го да пристигне и да го сменя.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:crusherr1 написа:Здравейте ! Някой слагал ли е въздуховоди на неоригинална мкова броня ? Ако да, как? Проблема при мен е че ъгъла е прекалено голям.Или трябват да се махнат вътрешния въздуховод който е нитован и има клапан който се регулира чрез електроника ? Защото ако се махне ще пасне перфектно.
Колега за М броня въздуховодите са различни и няма клапи. Вземи си такива и няма да има проблем, или преправи твоите.
Извинявам се, грешката е моя м-техник е бронята
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Бързи въпроси и отговори
На някой отлепвала ли му се е металната маска на M отпочиващия "педал" и ако да, с какво я е лепил? Иска ми се да я залепя както е било фабрично, с прозрачна двойнолепяща лента, но тази която ми изглежда подходяща на 3M е цифра...
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, в края ноември единят заден датчик на парктроника спря да работи.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.
Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна
Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...
Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?
На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.
Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна
Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...
Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?
На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
datchko написа:Здравейте, в края ноември единят заден датчик на парктроника спря да работи.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.
Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна
Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...
Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?
На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.
Почваш от датчиците, когато работят трябва да пукат. Ако всички работят и някой прекъсва тръгваш по кабелите с мултицет и виждаш къде е прекъснат. За предна броня ли става въпрос?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
BorislavB написа:datchko написа:Здравейте, в края ноември единят заден датчик на парктроника спря да работи.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.
Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна
Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...
Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?
На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.
Почваш от датчиците, когато работят трябва да пукат. Ако всички работят и някой прекъсва тръгваш по кабелите с мултицет и виждаш къде е прекъснат. За предна броня ли става въпрос?
Задна м-пакет-ова. Иначе точно по този метод хванах кой не работи.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
datchko написа:BorislavB написа:datchko написа:Здравейте, в края ноември единят заден датчик на парктроника спря да работи.
Илизаше ми грешка на екрана, както и копчето за парктроника мига постоянно.
Видях кой е конкретният датчик и реших да изчакам да се затопли времето, защото така и така трябва да асе сваля бронята, поне да не мръзна
Това добре, но като се затопли от време на време проработва и цялата система си работи нормално, докато не се наложи пак да се ползва и пак няма никой...
Та въпросът ми е - конкретният датчик ли е виновен, кабелите до него ли са окислели, модул ли е?
На диагностика излиза грешка, но само когато системата не работи, когато реши да работи, нямам грешка.
Почваш от датчиците, когато работят трябва да пукат. Ако всички работят и някой прекъсва тръгваш по кабелите с мултицет и виждаш къде е прекъснат. За предна броня ли става въпрос?
Задна м-пакет-ова. Иначе точно по този метод хванах кой не работи.
Ами с мултицет и почваш да ги мериш един по един през разстояние най-често на някоя гъвка са пречупени. Аз правих само,че на преден десен.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Бързи въпроси и отговори
До колегите от Враца: Къде ще ми препоръчате да отида за диагностика, защото започна да смесва нафтата с маслото. Предполагам, че е от дюза или дюзи, но искам да съм сигурен. Колата е Е61 525Д
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, е61 3д ако има значение, как мога да проверя дали егр е изключен софтуерно, с истата като го гледам стои винаги на 5% независимо колко газ давам?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани