Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Бързи въпроси и отговори
Решийх да не рискувам и си взех AGM 95Ah Exide. Интересното е че след като го монтирах само часа се беше загубил, никакви други настройки и грешки нямаше. Само утре ще го регистрирам че забелязах че зарежда на 15V. Относно чертичките на оборотомера при мен на фейс изобщо не стават повече или по-малко. Най-вероятно изобщо не са свързани с температурата.
bokouser написа:KpuB4o написа:Постоянно са си толкова колкото на снимката на колегата, а относно акумулатора моля помагайте.
Щом е без пари взимай, кодирай и след време ше пишеш как се представя.
За чертичките потвърждавам - говорите за различни коли, на фейслифта няма подвижни чертички.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
KpuB4o написа:Реших да не рискувам и си взех AGM 95Ah Exide. Интересното е че след като го монтирах само часа се беше загубил, никакви други настройки и грешки нямаше. Само утре ще го регистрирам че забелязах че зарежда на 15V.
Като го регистрираш обърни внимание как (и дали) ще промени напрежението при зареждане, любопитно ми е. Няма ли да провериш дали има начин за кодировка на 95Ah, макар, че е малко вероятно?
KpuB4o написа:Относно чертичките на оборотомера при мен на фейс изобщо не стават повече или по-малко. Най-вероятно изобщо не са свързани с температурата.
Те не само не са свързани, ами са напълно неподвижни, просто са нарисувани както цифрите например.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Бързи въпроси и отговори
bokouser написа:KpuB4o написа:Реших да не рискувам и си взех AGM 95Ah Exide. Интересното е че след като го монтирах само часа се беше загубил, никакви други настройки и грешки нямаше. Само утре ще го регистрирам че забелязах че зарежда на 15V.
Като го регистрираш обърни внимание как (и дали) ще промени напрежението при зареждане, любопитно ми е. Няма ли да провериш дали има начин за кодировка на 95Ah, макар, че е малко вероятно?KpuB4o написа:Относно чертичките на оборотомера при мен на фейс изобщо не стават повече или по-малко. Най-вероятно изобщо не са свързани с температурата.
Те не само не са свързани, ами са напълно неподвижни, просто са нарисувани както цифрите например.
Днес го регистрирах първо в INPA, но ми е на немскин и за всеки случай го направих и в DIS. Само 4-5 км карах и все си седи на 14,9-15V, може би му трябва време за да се адаптира. Относно кодирането и регистрирането в DIS най-големия ампераж е 90Ah, това което ми направи впечатление като опции са че може регистриране, ако не се променя ампеража на акумулатора, втората опция е регистриране и променяне на ампеража и третата е регистриране и променяне от lead acid към AGM. Не видях опция от AGM към Lead acid така че не виждам как може да се сложи обикновен и да се кодира.
Явно стария (орогинален) акумулатор е бил с доста ниско напрежение, защото в почти всеки модул имах записани грешки най-вече за low voltage. Но оригиналния акумулатор си е сила, на 11v без товар палеше макар и трудно, днес го натиснах с товарна вилка и от 11v за 6 секудни падна под 9,5V
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
DIS и Е60, айде нЕма нуждаKpuB4o написа:bokouser написа:KpuB4o написа:Реших да не рискувам и си взех AGM 95Ah Exide. Интересното е че след като го монтирах само часа се беше загубил, никакви други настройки и грешки нямаше. Само утре ще го регистрирам че забелязах че зарежда на 15V.
Като го регистрираш обърни внимание как (и дали) ще промени напрежението при зареждане, любопитно ми е. Няма ли да провериш дали има начин за кодировка на 95Ah, макар, че е малко вероятно?KpuB4o написа:Относно чертичките на оборотомера при мен на фейс изобщо не стават повече или по-малко. Най-вероятно изобщо не са свързани с температурата.
Те не само не са свързани, ами са напълно неподвижни, просто са нарисувани както цифрите например.
Днес го регистрирах първо в INPA, но ми е на немскин и за всеки случай го направих и в DIS. Само 4-5 км карах и все си седи на 14,9-15V, може би му трябва време за да се адаптира. Относно кодирането и регистрирането в DIS най-големия ампераж е 90Ah, това което ми направи впечатление като опции са че може регистриране, ако не се променя ампеража на акумулатора, втората опция е регистриране и променяне на ампеража и третата е регистриране и променяне от lead acid към AGM. Не видях опция от AGM към Lead acid така че не виждам как може да се сложи обикновен и да се кодира.
Явно стария (орогинален) акумулатор е бил с доста ниско напрежение, защото в почти всеки модул имах записани грешки най-вече за low voltage. Но оригиналния акумулатор си е сила, на 11v без товар палеше макар и трудно, днес го натиснах с товарна вилка и от 11v за 6 секудни падна под 9,5V
Sent from my iPhone using Tapatalk
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: Бързи въпроси и отговори
Какво имаш предвид ?
И някаква идея защо INPA като чета колата ми е на немски, други 2-3 коли съм закачал и са си на инглиш ?
И някаква идея защо INPA като чета колата ми е на немски, други 2-3 коли съм закачал и са си на инглиш ?
- Ne6tosmisleno
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
adaptive headlights failure e61
Здравейте колеги. От скоро съм собственик на е61 2009 530XD
Прочетох доста неща и вече научих доста за колата, но има едно нещо за което още не мога да намеря информация. Това е точно проблема с тази грешка "adaptive headlights failure". Копчето за фаровете седи на ауто и като запаля колата, ако е тъмно след първото завиване на фаровете излиза тази грешка и завиването на фаровете спира да работи. В този форум не намирам никаква информация, а в чуждестранните няма конкретни решения. Повечето са свързани с ремонт в оторизиран сервиз.
Много ще съм благодарен, ако някой може да ми каже къде да търся проблема, за да не се налага да разглабям цялата кол докато се уча.
Поздрави
Здравейте колеги. От скоро съм собственик на е61 2009 530XD
Прочетох доста неща и вече научих доста за колата, но има едно нещо за което още не мога да намеря информация. Това е точно проблема с тази грешка "adaptive headlights failure". Копчето за фаровете седи на ауто и като запаля колата, ако е тъмно след първото завиване на фаровете излиза тази грешка и завиването на фаровете спира да работи. В този форум не намирам никаква информация, а в чуждестранните няма конкретни решения. Повечето са свързани с ремонт в оторизиран сервиз.
Много ще съм благодарен, ако някой може да ми каже къде да търся проблема, за да не се налага да разглабям цялата кол докато се уча.
Поздрави
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
KpuB4o написа:Какво имаш предвид ?
И някаква идея защо INPA като чета колата ми е на немски, други 2-3 коли съм закачал и са си на инглиш ?
ISTA-D е софтуера с който можеш да видиш нещата правилно.
Не че с ДИС няма да стане, ама защо да си го причиняваш, това има в предвид колегата.
- aksi50
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 9.02.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 330cd
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравете , колата е 530хд и ми предстои смяна на съединител , може ли да ми кажете орентировъчна цена за всичко? Благодаря!
Re: Бързи въпроси и отговори
Пичове дайте съвет как да си направя да ми светят дългите (средните дълки(не би- ксекона) ползвам Carista но го няма като опция..( Колата е e60 2008 LCI )
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Как мога да разбера дали работят
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
bokouser написа:"Средните дълги" при LCI не са дълги, играят роля на Cornering lights.
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
kokera93 написа:Пичове дайте съвет как да си направя да ми светят дългите (средните дълки(не би- ксекона) ползвам Carista но го няма като опция..( Колата е e60 2008 LCI )
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
"Средните дълги" при LCI не са дълги, играят роля на Cornering lights.
- PolandBall
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, от известно време имам теч на масло от мотора. Карах е в сервиз и ми казаха, че картера от отварян и после лепен(с червен силикон?). Кзаха ми, че маслото не капело от едно место, а от няколко. Тогава ми смениха филтъра на картерните газове и за известно време всичко беше ОК.
Въпроса ми е, ако сменя картера това дали би се оправило като проблем?
П.П. Подозирам, че от както се появи тоя проблем, като смачкам педала на газта, колата изпушва и "излита". Не съм сигурен дали са свързани двете неща.
Въпроса ми е, ако сменя картера това дали би се оправило като проблем?
П.П. Подозирам, че от както се появи тоя проблем, като смачкам педала на газта, колата изпушва и "излита". Не съм сигурен дали са свързани двете неща.
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
aksi50 написа:Здравете , колата е 530хд и ми предстои смяна на съединител , може ли да ми кажете орентировъчна цена за всичко? Благодаря!
1400-1600лв. с маховика без него -800-900лв. от сметката всичко зависи от това за колко можеш да си вземеш частите.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:aksi50 написа:Здравете , колата е 530хд и ми предстои смяна на съединител , може ли да ми кажете орентировъчна цена за всичко? Благодаря!
1400-1600лв. с маховика без него -800-900лв. от сметката всичко зависи от това за колко можеш да си вземеш частите.
Баси, че то по- евтино идва поддържка на автоматична кутия.
- angeloww97
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17.12.2018
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте хора ,искам да си променя цвета на кръгчетата ( ангелските очи ) на бмв Е60 2004 3.0 дизел. Колата ми в момента е с някакви жълто - оранжеви и много ме изнервя. Има ли начин да ги направя искрящо бели ,като лед или може би ксенона? Говоря само за малките тънки кръгове. Съжелявам ,за лошото обясняване...просто си закупих колата преди 2-3 седмици и вече започвам да си я привеждам в приличен вид както искам след като обслужа всичко друго. Благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани