Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
Отключвам колата, дърпам лостчето за светлинен клаксон и си светкат ксеноните. При отключването ксеноните не са включени, не светят.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
lazomilev написа:Ако фаровете са изключени, светкавицата е от халогените, защото ксенонът няма как да се сключи и изключи толков бързо.
Има има как да се включи и точно така си се включва - дори при изключени фарове светкавицата е на ксенона и при мен.
На твоята кола ли светкавицата е на халогените? И кои халогени имаш предвид - за мъгла или корнеринг илюминейшън)?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Вихровите клапи махат ли се на фейса '07 530
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет, днес получих следния проблем. Става въпрос за Е60 530d 218hp 2005.
Случи се след като измих колата.
След запалване волана беше твърд, тежък все едно а и вероятно, e без серво.(не съм сигурен но мисля че съм с хидравлика а не електрическо усилване).
Като изгасих колата, светна аларма за акумулатор. Запалих отново и спрях климатика, волана олекна както е нормално. при повторно включване на климатика волана се втърди отново. Замириса на изгоряла гума.
Случи се след като измих колата.
След запалване волана беше твърд, тежък все едно а и вероятно, e без серво.(не съм сигурен но мисля че съм с хидравлика а не електрическо усилване).
Като изгасих колата, светна аларма за акумулатор. Запалих отново и спрях климатика, волана олекна както е нормално. при повторно включване на климатика волана се втърди отново. Замириса на изгоряла гума.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Няма точна директива на кой модел се махат клапи. Устройството на всички е идентично и като се разбият и протекат ти решаваш какво да правиш, много хора умишлено не ги махат.
Иначе официалния ремонт на разбити клапи е смяна колектор - около 1500лв без работа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Иначе официалния ремонт на разбити клапи е смяна колектор - около 1500лв без работа.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Я.Велинов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 30.09.2006
- Местоположение: София
- Кара: E61 530d , E39 Touring
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, един бърз въпрос - има ли разлика в гредата под предната броня, между обикновена и М Пакет кола?
Re: Бързи въпроси и отговори
kayl написа:Привет, днес получих следния проблем. Става въпрос за Е60 530d 218hp 2005.
Случи се след като измих колата.
След запалване волана беше твърд, тежък все едно а и вероятно, e без серво.(не съм сигурен но мисля че съм с хидравлика а не електрическо усилване).
Като изгасих колата, светна аларма за акумулатор. Запалих отново и спрях климатика, волана олекна както е нормално. при повторно включване на климатика волана се втърди отново. Замириса на изгоряла гума.
Демпферна шайба се оказа. Целия ремонт около 1100лв. с всичките свързани със смяната консумативи.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12757
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
kayl написа:Привет, днес получих следния проблем. Става въпрос за Е60 530d 218hp 2005.
Случи се след като измих колата.
След запалване волана беше твърд, тежък все едно а и вероятно, e без серво.(не съм сигурен но мисля че съм с хидравлика а не електрическо усилване).
Като изгасих колата, светна аларма за акумулатор. Запалих отново и спрях климатика, волана олекна както е нормално. при повторно включване на климатика волана се втърди отново. Замириса на изгоряла гума.
Демпферната шайба ти е превъртяла.
Сменявай с нова.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте ! Със какъв продукт ще мога да залича малките бели точки от предния капак(наранено от камъчета по път) или да се насоча към детайлинг, че и съм със една леко дълбока черта на вратата
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бързи въпроси и отговори
Боядисване
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги,не можах да намера тема за бушоните!И реших да попитам тук кой номер е бушона за компресора за окачването на БМВ е61?
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Бързи въпроси и отговори
TyxJIa написа:Колеги,не можах да намера тема за бушоните!И реших да попитам тук кой номер е бушона за компресора за окачването на БМВ е61?
Последна промяна mitiwww на 24 Сеп 2018, 21:25, променена общо 1 път
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Бързи въпроси и отговори
mitiwww написа:TyxJIa написа:Колеги,не можах да намера тема за бушоните!И реших да попитам тук кой номер е бушона за компресора за окачването на БМВ е61?
Бушони
ASS, DSC 1,25
Активно регулиране на ширината на облегалката, 31
Активно регулиране на ширината на облегалката, ri 33
Активна седалка, наляво 31
Активна седалка, дясно 33
Активно кормилно управление 17
Airbag 29
Въздушен вентилатор 3
Климатик-автоматичен 30
Климатик - основно 26
CD чейнджър 38
Централно заключване, лявата предна врата 10
Централно заключване, предна дясна врата 12
Централна заключваща система 11,27
Круиз контрол 28
диагноза 29
Дизел-горещ нагревател 2
Динамично устройство 32
Вентилатор на двигателя 9
Управление на двигателя 8
Система за почистване на предните фарове 18, 27
Отопляема седалка. Наляво 31
Отопляема седалка, дясно 33
Отопляем волан 28
рог 28
Запалване I стартерни електроника 7, 15
Независим нагревател 20
Инструментален клъстер 13
Вътрешни светлини 11, 27
Осветление 5, 6, 19
навигация 35
радио 34
Регулиране на седалката, наляво 14
Регулиране на седалката, правилно 21
Втора въздушна помпа 2
Телефон 37
Асансьор на прозорци. шофьор 10, 11
Повдигач, предна пътническа 11, 12
Прозорецът отзад, от страната на шофьора 11, 22
отваряне на прозореца отзад, от страната на пътника 11, 24
Чистачки 11, 16, 27
ASS, DSC 66, 68
Активен круиз контрол 84
Адаптивна светлина на главата 70
Въздушен усилвател 77
Алармена система 51
AutomatiC-dip mirro 63
Автоматична трансмисия 86, 89
Запалка 61, 82
Контролен дисплей 64
контрольор 64
Текущо наблюдение 52, 57, 60
Горивна помпа 50
Откривател на гаражни врати 63
Отопляемо задно стъкло 58
Слушалки 65
Head-Up-дисплей 65
Вентилатор за багажното отделение 89
Панорамен люк 83
PDC 69
Радио усилвател 80
Сензор за дъжд 55
Загряване на задната седалка 54, 62
Сателитно радио (SOARS) 67
Разпознаване на заета седалка 68
SMG 63, 86, 89
Коригиране на колоната на кормилото 88
Телефон 52, 60
Ремарке за прикачване 73, 74
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Имам следният проблем: монтирам вече втори вид лед ангелски очи на модела преди фейса. И двата пъти се повтаря едно и също, работят 15 секунди и спират, и двата пъти ми дава грешка за изгорели но дори след изключване на чека от лайт модула нищо не се променя. И така мисля, че проблема е в.моя телевизор, но къде да го търся, ако сменя лайт модула с фейсов ще се решили и хрочие?
- sssssl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi
- Детайли за колата: в очакване на Волво ЕХ30, 428 к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
При фейса, за да ти свети прилично , а и да няма грешка, са необходими поне 1.5А ток на лед крушката. Мери се много лесно и с най-прост мултицет.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани