Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Бързи въпроси и отговори
Много благодаря. А от къде мога да си купя такава кутийка?
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз си купих от Amazon.de,8 евро някъде беше.
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
И внимавай каква батерия купуваш, за да не даваш пари два пъти! В никакъв случай не вземай батерия с жълта окантовка, като тази, каквото и да ти разправят ключарите:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- PolandBall
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега, на скоро минах през тая процедура с рязането на кутията....по-добре си купи една нова и мести платката там. Колкото до батерията....отиди при някой автоключар ако мислиш, че сам няма да можеш да се справиш с подмяната(ако там е проблема).
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
Някаква идея за какво е това копче (малкото с лампичката)?
Не мисля, че е фабрично, защото не съм виждал подобно на друго E6*.
Питах стария собственик (италиянеца) по фейса, но не ми отговори.
Странното е, че когато го натискам on/off нищо не се случва, или поне нищо видимо
BMW E61 LCI 00"
Не мисля, че е фабрично, защото не съм виждал подобно на друго E6*.
Питах стария собственик (италиянеца) по фейса, но не ми отговори.
Странното е, че когато го натискам on/off нищо не се случва, или поне нищо видимо
BMW E61 LCI 00"
- tweety88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.06.2018
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60
- Детайли за колата: 530d 2008 г. 235 к.с.
Re: Бързи въпроси и отговори
Има батерия и се сменя доста лесно - има единствено едно капаче което се сваля. Не е необходимо развиване на винтчета или нещо подобно.
Ето снимка за повече инфо:
Ето снимка за повече инфо:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Искам да купя огледала с функция за прибиране, по възможност и затъмняване, но мога и без него. Четох, че според годините и оборудването на колата, този ретрофит варира от почти невъзможен до елементарен. Колата е LCI 10/2007 с комфортен салон с памет. Вътрешното огледало се затъмнява, външните не се. Имам подсветка и подгряване на външните огледала. Не ми се и иска да добавя опция пък да изгубя сега съществуващите. Някой минал ли е по този път?
- aksi50
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 9.02.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: 330cd
Re: Бързи въпроси и отговори
sssssl написа:При 4х4 най-важното е 4те гуми да са еднакви.
А дали ще имам проблем с раздатката?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
k1netik написа:Искам да купя огледала с функция за прибиране, по възможност и затъмняване, но мога и без него. Четох, че според годините и оборудването на колата, този ретрофит варира от почти невъзможен до елементарен. Колата е LCI 10/2007 с комфортен салон с памет. Вътрешното огледало се затъмнява, външните не се. Имам подсветка и подгряване на външните огледала. Не ми се и иска да добавя опция пък да изгубя сега съществуващите. Някой минал ли е по този път?
Колега на фейслифта огледатала със прибиране и затъмняване+подгряване имат три кабела на буксата.
плюс минус и LIN комуникация.
Като монтираш такива огледала, трябва да се кодира колата да знае че ги има и всичко ще заработи.
Огледалата се управляват от GW модула, той има казва кога какво да правят.
Единствено инсталацията на панела с бутоните незнам дали отговаря на коли без бутон за прибиране.
Но и да го няма, може да се кодира да ти се прибират огледалата от ключа и готово.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
tweety88 написа:Има батерия и се сменя доста лесно - има единствено едно капаче което се сваля. Не е необходимо развиване на винтчета или нещо подобно.
Ето снимка за повече инфо:
Това важи само за ключовете за коли с кейлесс, за обикновенните трябва да се разлепи ключа и батерията е запоена вътре, но тя пък е литиево йонна и се зарежда докато караш с ключа.
На практика шанса да се изтощи е нищожен
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:k1netik написа:Искам да купя огледала с функция за прибиране, по възможност и затъмняване, но мога и без него. Четох, че според годините и оборудването на колата, този ретрофит варира от почти невъзможен до елементарен. Колата е LCI 10/2007 с комфортен салон с памет. Вътрешното огледало се затъмнява, външните не се. Имам подсветка и подгряване на външните огледала. Не ми се и иска да добавя опция пък да изгубя сега съществуващите. Някой минал ли е по този път?
Колега на фейслифта огледатала със прибиране и затъмняване+подгряване имат три кабела на буксата.
плюс минус и LIN комуникация.
Като монтираш такива огледала, трябва да се кодира колата да знае че ги има и всичко ще заработи.
Огледалата се управляват от GW модула, той има казва кога какво да правят.
Единствено инсталацията на панела с бутоните незнам дали отговаря на коли без бутон за прибиране.
Но и да го няма, може да се кодира да ти се прибират огледалата от ключа и готово.
Има вероятност да трябва и да се прокара един кабел за затъмняването
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:tweety88 написа:Има батерия и се сменя доста лесно - има единствено едно капаче което се сваля. Не е необходимо развиване на винтчета или нещо подобно.
Ето снимка за повече инфо:
Това важи само за ключовете за коли с кейлесс, за обикновенните трябва да се разлепи ключа и батерията е запоена вътре, но тя пък е литиево йонна и се зарежда докато караш с ключа.
На практика шанса да се изтощи е нищожен
Батерията наистина се зарежда, докато ключът е в слота т. е. тя е акумулаторна и да се изтощи наистина е почти невъзможно при нормална експлоатация. Само че, както всеки акумулатор и тя си има живот и колкото и да е дълъг, той все някога свършва и тогава батерията не се зарежда, дори и ключът постоянно да седи в слота на таблото. В този случай решението е само едно - смяна!
- PolandBall
- младши ентусиаст
- Мнения: 282
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, одеве както си карах започна да се чува един звук като почукване/цъкане отзад докато подавам газ и съответно като намалям. Колкото повече газ подавам в движение толкова по-бързо почуква/цъка. Питах и в една група във фейсбук и едно момче каза висящ лагер....някой може ли да даде съвет дали е висящ лагер или нещо друго?
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам фабрична аларма, но слагана допълнително в Италия. От скоро започна да ми излиза следната грешка:
9D12 - Internal battery discharged
и явно се отнася до батериите в сирената на алармата.
Свалих батериите, на тях пише 3V, премерих ги и двете показаха 3,4V което май не значи, че са заминали. Викам си, айде за всеки случай ще ги сменя, но не мога да намеря правилните батерии. Батериите са литиеви , на тях има номер - CR17335, но не виждам отбелязан капацитет. Под този номер намирам батерии с различен капацитет от 500mAh до 1800mAh.
Някой има ли идея какви батерии трябва да се сложат в тази сирвна?
9D12 - Internal battery discharged
и явно се отнася до батериите в сирената на алармата.
Свалих батериите, на тях пише 3V, премерих ги и двете показаха 3,4V което май не значи, че са заминали. Викам си, айде за всеки случай ще ги сменя, но не мога да намеря правилните батерии. Батериите са литиеви , на тях има номер - CR17335, но не виждам отбелязан капацитет. Под този номер намирам батерии с различен капацитет от 500mAh до 1800mAh.
Някой има ли идея какви батерии трябва да се сложат в тази сирвна?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз смених плаваща втулка, но се чуваше само гадно скърцане като от жигули.. без такова почукване, но всичко е възможно при колегата може да е по-напреднал 'стадий'
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани