Друга настройка за смяна на предавките...
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Друга настройка за смяна на предавките...
Фейсови скоростни кутии , аз на преди фейса нямам тези проблеми . Гледам на хед ъп дисплея , който доста бързо опряснява скороста , и там 2ра > 3та - 32 км/х , 3та > 4та - 50 км/ч , 4та>5та - 64 км/ч , 5-6та - 88 кмч/. Пробвал съм с минимална газ тончо така ги сменя , като ако е леко нанадолнище може да включи 6та и на 86 км/ч . На ръчни не ми позволява да вкарвам на по-ниски скорости общо взето ръчните ми дават да превключвам на тази скорост на която превключва като и галя газта .. но по-ниска скорост не мога да постигна :0
ПП: моята сменя на 1600 оборота. Не намирам смисъл в сменяната на по - ниски обороти там колата реално ще падне под 1000 оборота , което е излишно натоварване на мотора. Виждал съм приятел , с ръчна скоростна , който сменя на 1300-1400 оборота и колата му пада под 1000 оборота и не е особенно приятно усещането , ама човека си мисли , че така му гори колата по-малко ...
ПП: моята сменя на 1600 оборота. Не намирам смисъл в сменяната на по - ниски обороти там колата реално ще падне под 1000 оборота , което е излишно натоварване на мотора. Виждал съм приятел , с ръчна скоростна , който сменя на 1300-1400 оборота и колата му пада под 1000 оборота и не е особенно приятно усещането , ама човека си мисли , че така му гори колата по-малко ...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Друга настройка за смяна на предавките...
CrazyElement написа:Фейсови скоростни кутии , аз на преди фейса нямам тези проблеми . Гледам на хед ъп дисплея , който доста бързо опряснява скороста , и там 2ра > 3та - 32 км/х , 3та > 4та - 50 км/ч , 4та>5та - 64 км/ч , 5-6та - 88 кмч/. Пробвал съм с минимална газ тончо така ги сменя , като ако е леко нанадолнище може да включи 6та и на 86 км/ч . На ръчни не ми позволява да вкарвам на по-ниски скорости общо взето ръчните ми дават да превключвам на тази скорост на която превключва като и галя газта .. но по-ниска скорост не мога да постигна :0
ПП: моята сменя на 1600 оборота. Не намирам смисъл в сменяната на по - ниски обороти там колата реално ще падне под 1000 оборота , което е излишно натоварване на мотора. Виждал съм приятел , с ръчна скоростна , който сменя на 1300-1400 оборота и колата му пада под 1000 оборота и не е особенно приятно усещането , ама човека си мисли , че така му гори колата по-малко ...
За какви проблеми говориш? Виж че ми сменя на 6 под 80 на D и не бъркай предавателните числа на ръчка и автомат - различни са
Изпратено от моят P00A с помощта на Tapatalk
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Друга настройка за смяна на предавките...
Добре извинявам се грешно се изразих , не ПРОБЛЕМИ , ами възможности за сменяне , преди фейса си сменя на заковани обороти или скорост съответно и това е . Вие успявате да сменяте на някакви доста ниски оборити , не знам дали не се дължи на това , че по каталог на фейса 530ката стига макс въртящия си момент 500 нМ на 1750 оборота , докато 535д преди фейса прави 560 нМ на 2000 , тука говорим за стокови коли , но доколкото знам аз тунинг на скоростната кутия не съм правил , така че , едвали екуто на колата знае колко нМ имам на 1700 оборота и кога да сменя . Просто е наистина интересно как фейсовите ск.кутии дават да се сменя на доста ниски обороти.
ПС: И разходометъра ти е малко висок за да кажем , че само си галил газта пак леко подаваш газ и въпреки това ти сменя преди 1500 оборота , странното е , че оборотите ти падат само до 1100 , абе няма какво да го умуваме, просто фейсовите скоростни кутии си сменят на по-ниски обороти, все пак са по-нови по-оптимизирани са.
ПС: моята никога не сменя под 1500 оборота , може да смени някъде около 1500 ако я пусна от някакво бруталното нанадолнище.
ПС: И разходометъра ти е малко висок за да кажем , че само си галил газта пак леко подаваш газ и въпреки това ти сменя преди 1500 оборота , странното е , че оборотите ти падат само до 1100 , абе няма какво да го умуваме, просто фейсовите скоростни кутии си сменят на по-ниски обороти, все пак са по-нови по-оптимизирани са.
ПС: моята никога не сменя под 1500 оборота , може да смени някъде около 1500 ако я пусна от някакво бруталното нанадолнище.
Re: Друга настройка за смяна на предавките...
ЕКУ-то винаги знае въртящият момент на двигателя и го казва и на кутията.
Пример: След ремам на какъвто и да е автомобил се усеща как в ниските обороти при подаване на определена газ, кутията не сменя на по-долна предавака, както е било преди ремапа.
Пример: След ремам на какъвто и да е автомобил се усеща как в ниските обороти при подаване на определена газ, кутията не сменя на по-долна предавака, както е било преди ремапа.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Друга настройка за смяна на предавките...
andy написа:ЕКУ-то винаги знае въртящият момент на двигателя и го казва и на кутията.
Пример: След ремам на какъвто и да е автомобил се усеща как в ниските обороти при подаване на определена газ, кутията не сменя на по-долна предавака, както е било преди ремапа.
Тя моята е толкова луда , че не иска да връща предавки ако ще и шипка да качвам ХАХА . Мисълта ми беше , че преди фейса не ти позволява да сменяш под 1500 оборота , максималната оптимизация която мога да и направя на ръчни е да смени на 1-2 милиметра след 1500 оборота, но както се вижда горе колегата с фейс лифта сменя под 1500.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: turbonetic