вибрации, тресене двигател само при гасене
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: вибрации, тресене двигател
Без дпф съм (гърнета надолу, Евро3).
ЕГР-а отново го гледах уикенда. Да не кажа, че е като нов. На празен ход го гледам, пружинката се движи плавно.
Когато се подава повече газ (1300-1500) се движи в по-голям диапазон, подобно като в този клип.
ЕГР-а отново го гледах уикенда. Да не кажа, че е като нов. На празен ход го гледам, пружинката се движи плавно.
Когато се подава повече газ (1300-1500) се движи в по-голям диапазон, подобно като в този клип.
- qnnis
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 4.07.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530i
- Мечтае да кара: G30 M550i
Re: вибрации, тресене двигател
Здравей, колега! Аз бих опитал с подмяна на софтуера на ДДЕ.
Re: вибрации, тресене двигател
Какво общо има подмяната на софтуера, в по-новата версия се гаси по-леко колата ли ?
Нещо има с тези вакуми, клапани, регулатори и всичко свързано с тях и не знам къде
да отида, за да си реша проблема вече.
На моменти се гаси доста леко и приятно, друг път тресе много.
Нещо има с тези вакуми, клапани, регулатори и всичко свързано с тях и не знам къде
да отида, за да си реша проблема вече.
На моменти се гаси доста леко и приятно, друг път тресе много.
Re: вибрации, тресене двигател
При положение че нямам дросел какво друго да погледна, дайте съвет моля?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: вибрации, тресене двигател
nikolae написа:При положение че нямам дросел какво друго да погледна, дайте съвет моля?
Тампоните на мотора.
Те също са с вакумно управление, може някой маркуч да се е сцепил.
Re: вибрации, тресене двигател
Тампоните на мотора са сменени. Така се бяха сплескали, определено или нямаше вакум или беше нарушен.
Възможно ли е някъде да нямам (където трябва да имам) вакум и от там да идва проблема ?
Ще търся някой майстор да ги провери всичките - има ли, държи ли и т.н.
Възможно ли е някъде да нямам (където трябва да имам) вакум и от там да идва проблема ?
Ще търся някой майстор да ги провери всичките - има ли, държи ли и т.н.
Re: вибрации, тресене двигател
Проблема си го имам, но да питам.
Възможно ли е съответствието на вихровите клапи да играе роля ?
Възможно ли е съответствието на вихровите клапи да играе роля ?
- sawion
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: вибрации, тресене двигател
Колега при мен не работеше клапана който управлява вакума към тампоните на мотора. Намира се под колектора заедно с клапана управляващ ЕГР и този управляващ вихровите клапи. Това което направих е извадих вакумната линия идваща от левия тампон на мотора от клапана и я сложих в клапана управляващ вихровите клапи. Вибрациите се успокоиха осезателно, което ми подсказа , че клапанчето на тампоните не работи. За сега месец карам така и всичко е ок, но ще го поръчам като дойде време да свалям колектора за някоя манипулация по мотора.
Re: вибрации, тресене двигател
Аз вибрации нямам. Вътре е доста спокойно, тихо, не се клатя :-)
Само при гасене го има този ефект.
Само при гасене го има този ефект.
Re: вибрации, тресене двигател само при гасене
Вчера отрихме какъв е проблема. На по-новите мотори, когато се загася се чува едно смукване.
Мисля, че точно тези дросели правят това нещо - спират въздуха и мотора се гаси меко.
Запуших входа на егр-а с една пластмаса точно преди гасенето
и колата се загаси като бензинова, без въобще да се разтресе.
Сега въпроса е мога ли от друга кола (вероятно по-нова) да сложа такава клапа и компютъра да я управлява - което също
не знам как ще стане - кодиране, флашване на компа или клапа с някакво реле и таймери ?
Моля за съвет, Благодаря !
Мисля, че точно тези дросели правят това нещо - спират въздуха и мотора се гаси меко.
Запуших входа на егр-а с една пластмаса точно преди гасенето
и колата се загаси като бензинова, без въобще да се разтресе.
Сега въпроса е мога ли от друга кола (вероятно по-нова) да сложа такава клапа и компютъра да я управлява - което също
не знам как ще стане - кодиране, флашване на компа или клапа с някакво реле и таймери ?
Моля за съвет, Благодаря !
- firetux
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше AS71
Re: вибрации, тресене двигател само при гасене
Може да сложиш EGR с дроселова клапа от по-новия мотор, просто EGR-а е по-къс. Ето тук поляка обяснява къде и как я е свързал в кутията на ЕКУ-то: http://e46forum.pl/instalacja-podlaczenie-klapy-gaszacej-m47-136km-11933
Има доста такива модове : https://www.youtube.com/watch?v=vXWIwQBIt-o
Има доста такива модове : https://www.youtube.com/watch?v=vXWIwQBIt-o
- firetux
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше AS71
Re: вибрации, тресене двигател само при гасене
ЕКУ-то няма да управлява точно клапата, той взима от там подходящото напрежение за отваряне и затваряне на клапата когато се подаде контакт и като се гаси мотора. Първо виж каква е нормалната позиция на клапата, тогава прецени какво напрежение ти трябва на контакт и при shut down. Той просто го е взел от кутията на еку-то, понеже е най-близо и лесно.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани