535D 272к.с. vs . 535 286D к.с.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- WucciaN
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 8.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 318 TDS
- Мечтае да кара: Plovdivskoto E36 deto ne preli4a na E36
535D 272к.с. vs . 535 286D к.с.
Здравейте колеги. Може би темата не е за тук, но не знам иначе за къде е . Дилемата е следната. Е60, 535d каква е точно разликата между 272 и 286 к.с. Това което знам е, че 272 к.с е с команреалските дюзи и харчи малко повече (колко точно повече Вие ще кажете). А 286 к.с с пиезо-кристалните който от тяхна страна не се ремонтират (което не е толкова страшно всъщност понеже нова не е толкова скъпа).Както знам и , че скоростите на 286к.с. за по бързи и по-здрави.
Какви са по съществени разлики от двата двигателя ?
Благодаря .
Какви са по съществени разлики от двата двигателя ?
Благодаря .
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: 535D 272к.с. vs . 535 286D к.с.
Колега двигателите сами по себе си са еднакви , както ти си казал дюзите са различни в полза на фейс лифта , ск.кутия е с много по-красив лост(визуално) , държи на много повече нютони до 1100 , а старата до 700 , сменя много по-бързо и има опция да си намериш такава и с пера на волана. Доколкото съм запознат също така и турбините са различни. Вътре CCC модула е много по-нов и няма да ти гръмне след 1-2 години , фаровете и стоповете са по-хубави. Общо взето няма с какво старата версия да е по-добре от новата . Лично аз като купувах моята исках фейс лифт , но преди 4 години цените им бяха много по-скъпи от преди фейса и се задовилих със старата .
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани