Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 25 Авг 2018, 17:16

Съветвам те първо да я покараш (като пристигне) с термостата, който си е в колата и да наблюдаваш какви стойности ти показва (от скритото меню) при различни режими - извънградско, градско, градско с висене по светофари и климатик.

Ако ти държи температура под 100 градуса, няма особен смисъл да взимаш модифициран термостат. Ето колегата, който си смени термостата на скоро (BimeroS62), казва, че си му държи около 90-95 градуса в града с оригиналния.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dentamed » 26 Авг 2018, 6:40

колеги да питам за едно е70 n62b48 на колко е препоръчително да се сменят веригите.Имат ли те проблеми с веригите, успокоителите,оптегачите.
Няма симптоми засега.Тихо и равномерно работи.Да не е и тука като при дизелите n57,m57 няма нищо и от раз се къса.
Гледам веригите са доста по-усилени.С 4 ламели на всяко звено гледам е веригата.Което е доста по-здраво но все пак.Парен каша духа.Прилича ми на нещо подобно на двуредовите вериги на мерцедесите.Има ли случаи на скъсани вериги?

Иначе за термостатите аз имам дългогодишно наблюдение на други бмв-та.
Имам 2 е46 и тъй като и двете работят на 105 градуса реших да им сменя термостатите.Защото и при тях при тази висока температура гумичките на клапъните се опичат и започва да гори масло.Другите гарнитури също се втвърдяват и започва да тече масло.Единия двигател е n42b20 другия m47b18

термостатите са сменени преди 9 години на m47b19 и 8 години на n42b20.
Направих го по следния начин.Махнах патроните на термостатите и с лека стругарска намеса донагласихме леглата.Сложих патрони от дизелови бмв-та.Те отварят на 92 градуса.Най-високата температура която съм виждал за 8 години е 96 градуса.
n42b20 го карам аз и вече му навих 250 000 само аз.Резултата е,че не гори масло и не тече от никъде.
Баща ми нави на m47b19 около 200 000 за 9 години и също няма горене на масло.При него има едно много леко омасляване около масления филтър.
:ok:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 8.12.2013
Пол: Мъж

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от alexkk » 11 Сеп 2018, 19:24

Здравейте!

От известно време гледам една обява - https://www.cars.bg/offer/c2621232 . Колата за мен е мега красива, бялото съчетано с този салон и дърво е най-добрата комбинация. Беше пусната доста отдавна и цената беше 23к май. Някой знае ли нещо за нея? Пиша тук, тъй като със сигурност сте по-запознати и заинтересовани. Чух се с момчето, каза че е сменявал гарнитурите на капаците и маслото. Каза, че има външни забележки и вътре, но иначе била ОК. Рейката течала малко, но не било нещо наложително, ако е с актив драйв, по-скъп ли е рециклажа и въобще възможен ли е? Много ще се радвам за всякакво мнение, а ако някой има време и желание можем да направим един оглед :) Поздрави!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 13 Сеп 2018, 7:30

alexkk написа:Здравейте!

От известно време гледам една обява - https://www.cars.bg/offer/c2621232 . Колата за мен е мега красива, бялото съчетано с този салон и дърво е най-добрата комбинация. Беше пусната доста отдавна и цената беше 23к май. Някой знае ли нещо за нея? Пиша тук, тъй като със сигурност сте по-запознати и заинтересовани. Чух се с момчето, каза че е сменявал гарнитурите на капаците и маслото. Каза, че има външни забележки и вътре, но иначе била ОК. Рейката течала малко, но не било нещо наложително, ако е с актив драйв, по-скъп ли е рециклажа и въобще възможен ли е? Много ще се радвам за всякакво мнение, а ако някой има време и желание можем да направим един оглед :) Поздрави!

Аз лично бих избягвал колите внесени от американска земя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.09.2014
Пол: Мъж

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от 0000A6 » 17 Сеп 2018, 21:46

dir2cas написа:Съветвам те първо да я покараш (като пристигне) с термостата, който си е в колата и да наблюдаваш какви стойности ти показва (от скритото меню) при различни режими - извънградско, градско, градско с висене по светофари и климатик.

Ако ти държи температура под 100 градуса, няма особен смисъл да взимаш модифициран термостат. Ето колегата, който си смени термостата на скоро (BimeroS62), казва, че си му държи около 90-95 градуса в града с оригиналния.


Така, както колегата ме посъветва покарах колата и засичах.... Ето и резюмето. В градски условия си държи 105 градуса, без значение от задръствания или не... Извън града колата пада на моменти и на 89 градуса.... Понякога на 92-96 градуса.... Но основно е 102 градуса. Тези промени се дължат взависимост от това дали давам газ или съм закрепил на една скорост..... Аз по принцип повече от 120-130 км. не вдигам. Ходих на едно място, където ремонтират само БМВ-та и повдигнах въпроса за термостат и ми казаха да не го пипам.... Но на мен ми се иска да го сменя с такъв на 88 градуса. Ако взема такъв за дизелов, който отваря на 88 градуса, но е малко по-различен по форма от настоящия ще мога ли да го поставя без проблем или да поръчвам от "моднатите" или да ме насочите някъде, където да отида.
Другото което искам да сменя е двете ламбда сонди, които са след колекторите преди катализаторите, защото ми дават грешка. Ще съм благодарен и тук за мнение, като марка мисля да сложа Бош да не експериментирам с друга марка освен, ако вие не ме насочите към нещо. Грешката ми е bank 1 и bank 2. Дайте предложение и това къде да отида и да оправя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 19 Сеп 2018, 17:46

0000A6 написа:
dir2cas написа:Съветвам те първо да я покараш (като пристигне) с термостата, който си е в колата и да наблюдаваш какви стойности ти показва (от скритото меню) при различни режими - извънградско, градско, градско с висене по светофари и климатик.

Ако ти държи температура под 100 градуса, няма особен смисъл да взимаш модифициран термостат. Ето колегата, който си смени термостата на скоро (BimeroS62), казва, че си му държи около 90-95 градуса в града с оригиналния.


Така, както колегата ме посъветва покарах колата и засичах.... Ето и резюмето. В градски условия си държи 105 градуса, без значение от задръствания или не... Извън града колата пада на моменти и на 89 градуса.... Понякога на 92-96 градуса.... Но основно е 102 градуса. Тези промени се дължат взависимост от това дали давам газ или съм закрепил на една скорост..... Аз по принцип повече от 120-130 км. не вдигам. Ходих на едно място, където ремонтират само БМВ-та и повдигнах въпроса за термостат и ми казаха да не го пипам.... Но на мен ми се иска да го сменя с такъв на 88 градуса. Ако взема такъв за дизелов, който отваря на 88 градуса, но е малко по-различен по форма от настоящия ще мога ли да го поставя без проблем или да поръчвам от "моднатите" или да ме насочите някъде, където да отида.
Другото което искам да сменя е двете ламбда сонди, които са след колекторите преди катализаторите, защото ми дават грешка. Ще съм благодарен и тук за мнение, като марка мисля да сложа Бош да не експериментирам с друга марка освен, ако вие не ме насочите към нещо. Грешката ми е bank 1 и bank 2. Дайте предложение и това къде да отида и да оправя.

Това със смяната на патрона на термостата не знам как може да стане, колега беше писал нещо по въпроса, вероятно трябва стругарска намеса. Избора за смяната си е твой, това което си описал е нормалното поведение на температурата със заводския термостат. Имай предвид, че ако сложиш (нагодиш) такъв на 88 е много вероятно DME да ти набива грешки. Това което последно пращаха американците е 93C, освен ако изрично не искаш 90C.

Ламбдите - ако оригиналните са бош (не знам какви са точно, не съм ги свалял до сега), слагай такива, с тях не си прави експерименти.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 15.07.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 550i 2007, G12 750Li
Мечтае да кара: M5

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от ///BAMZE » 20 Сеп 2018, 20:20

alexkk написа:Здравейте!

От известно време гледам една обява - https://www.cars.bg/offer/c2621232 . Колата за мен е мега красива, бялото съчетано с този салон и дърво е най-добрата комбинация. Беше пусната доста отдавна и цената беше 23к май. Някой знае ли нещо за нея? Пиша тук, тъй като със сигурност сте по-запознати и заинтересовани. Чух се с момчето, каза че е сменявал гарнитурите на капаците и маслото. Каза, че има външни забележки и вътре, но иначе била ОК. Рейката течала малко, но не било нещо наложително, ако е с актив драйв, по-скъп ли е рециклажа и въобще възможен ли е? Много ще се радвам за всякакво мнение, а ако някой има време и желание можем да направим един оглед :) Поздрави!


Колега, тая кола от киолметър си личи, че има нещо гнило.. първо, за 10 дена и свали 6000лв от цената ( първоначално беше 24000лв.) Второ, дори и пасажерската седалка е ненормално смачкана за 240 000км... Има луфтове при фаровете и бронята, личи си, че са пребоядисвани и двете брони. Трето, това е Спорт пакет, а не пълен М-пакет.. няма М волан и черен таван, прагове и т.н.. а само оптика и окачване. Колата е с dynamic drive и активна рейка... когато активната рейка ти протече, такова нещо като ,, нещо дребно" - няма :D Цифрите са сериозни... Като цяло самата цена трябва да ти говори, че нещо не е както трябва.. Хубава и поддържана 550i фейс, с М пакет и много екстир под 26-7000лв няма. Даже са по-към 30 :D Като цяло в България са изключителна рядкост.. и лично аз не бих си купил кола от тук, особено нов внос.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dentamed » 20 Окт 2018, 17:28

здр колеги.Аз като значително нов собственик на v8 се сблъсках с един проблем.Става въпрос за е70 с 4.8и 2008г.
Проблема е теч от капака на едната верига(шофьорската страна).Тече масло и се стича надолу.Гарнитурите на капаците на главите са абсолютно сухи.Теча е на два сантиметра по-надолу от мястото където се срещат двете гарнитури.Незнам дали може да се смени само гарнитурата на капака на веригата без да се сваля тази на капака на главата.Другото което си мисля е да обезмасля хубаво мястото и да намажа отвън със силикон.Поне се вижда само едно място от където тече.Другата част от капака е суха.Забърсвам с кърпа и след малко се появява капка точно от мястото което описах.Мисля,че там няма голямо налягане.Дайте идеи.Теча дразни защото цапа гаража.Масло не доливам.Значи не гори и теча не е чак толкова голям.Под колата всички други агрегати са сухи.Но това масло си намира път и отгоре се стича по двигателя и капе от дупката на кората за филтъра.Като се избърше всичко това се вижда,че другаде течове няма.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 19.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ги наред...
Мечтае да кара: луноход
Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от grandvizitor » 21 Окт 2018, 21:15

Може да се сменят само гарнитурите на капаците на веригите. Аз лично си смених и гарнитурите на капаците на клапаните профилактично.
Мога да ти кажа и майстор в София ако ти трябва, при който аз го направих и съм супер доволен, ама на лично, че модераторите са много чувствителни на тема реклама.. :censored: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dentamed » 21 Окт 2018, 21:53

ок мерси предварително колега

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 15.07.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 550i 2007, G12 750Li
Мечтае да кара: M5

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от ///BAMZE » 25 Окт 2018, 1:23

Здравейте, колеги! От 2 дни съм с 550i фейслифт. Наблюдавам температурата постоянно и забелязах, че в града държи 88-94 градуса, а извънградско пада до 70-73 при постоянна скорост от 120-130км/ч. Като карам по-бързо се вдига над 80. Парно има, но още не е -15 навън все пак.. Според мен термостата ми е прецакан и е постоянно отворен, но след като има парно и температурите не са 105-110 градуса.. мога ли да си карам така? :D Може ли да навреди по някакъв начин на двигателя? Да го оставя ли така или да си поръчам модифициран термостат на 93 градуса? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 29 Окт 2018, 10:31

///BAMZE написа:Здравейте, колеги! От 2 дни съм с 550i фейслифт. Наблюдавам температурата постоянно и забелязах, че в града държи 88-94 градуса, а извънградско пада до 70-73 при постоянна скорост от 120-130км/ч. Като карам по-бързо се вдига над 80. Парно има, но още не е -15 навън все пак.. Според мен термостата ми е прецакан и е постоянно отворен, но след като има парно и температурите не са 105-110 градуса.. мога ли да си карам така? :D Може ли да навреди по някакъв начин на двигателя? Да го оставя ли така или да си поръчам модифициран термостат на 93 градуса? :)

Първо - честито, много безгрижни и безаварийни километри ти желая! От доста време чакам някой колега да се сдобие с такава и се надявам да се похвалиш на живо следващия път.

Ако термостата е спекъл трябва да ти запише грешка, провери с диагностика DME.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2018
Пол: Мъж
Кара: 550i e60

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от BimeroS62 » 07 Ное 2018, 11:50

Здравейте момци,не бях писал от доста време и има с какво да се похваля :mhihi: !Колата е с изцяло нов сетъп от към ходова и колесна част!Сложих окачване на Maxpeedingrods,24 степенни на твърдост,регулиране на ребаунда,естествено се регулира и на височина!Окачването е от типа унибал!Първо да започна с возията,мииии определено е далеч от дискомфорта,отпред е на макс мека(което в никакъв случай,не я прави мека,на ръба е от понянието твърдо),отзад 8 ниво на твърдост,което като усещане по-скоро е като стегнато!Ребаунда е средно ниво,демек височината сме я настройвали от самото тяло на амортесьора,не от гайките!Отпред пуснахме максималния възможен камбър за колата,отзад е заводския!Колата мина и на 18-ки JR 11 10.5j на et 0 ,с чисто нови полусликове Westleak 265/35/18!Стигнахме до поведението,за да не влизам в подробности,ще го обясня така....КОЛАТА СТАНА МНОГО СЕРИОЗНА,МНООГООООООО :bowdown: поведението в съвкупност с рейката прави колата толкова стабилна и директна,че направо плаши(спрямо теглото и размерите си)!Другото подобрение е последния ъпдейт на софтуера на кутията,и там нещата станаха много сериозни,колата на ръчен режим вече превключва адски бързо и на усещане е в пъти по-бързо от ръчна кутия,което си доказах след няколко старта с кола с ръчна кутия!Сложих и въздухозаборници за интейка,взех ги от Зендера,и са с доста по-голям размер от оригиналния,ефекта е постоянен приток на студен въздух,и може би по добра горивна смес,но колата още не е мерена за да дам някакви точни данни!Сложих от двете страни,защото след като преправих самия отвор за интейка видях,че има сервизен и за другата страна,от там + е,че вкарвам хладен въздух към целия моторен отсек,което не е лошо,като знаем как греят!Ще преправям генерацията в задната и част,и мисля,че ще ви пръсна панаира от към красота и идея :mhihi: :mhihi: :mhihi: !Това е засега ето и снимки.... https://drive.google.com/folderview?id= ... oLUeBweoO5

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 15.07.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 550i 2007, G12 750Li
Мечтае да кара: M5

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от ///BAMZE » 12 Ное 2018, 20:07

Колеги, някой би ли ми помогнал с поръчката на този термостат? В България не мога да намеря такъв... а не знам от къде и как да си поръчам. :( Намерих инфо само в един Американски сайт, но предпочитам да го поръчам някъде от Европа.. предполагам, че в Англия или Германия може да се намери в ebay или някъде... :|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от ddinobot » 14 Ное 2018, 18:14

Здравейте, някой да знае нещо повече за този автомобил - https://www.cars.bg/offer/c1961506 , точно това което търся е като конфигурация, но може би някой от вас знае допълнителна информация. Благодаря предварително :D
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook