Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F01
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW F01 740xD M Sport

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от bir40o0 » 26 Юли 2017, 15:54

S.Simov написа:
Se7ven написа:Така както описаш симптомите ми звучи като ванос. От време на време не ти ли светва лампата на мотора за кратко? Заслушай се отпред на главите дали оттам идва този шум.

Колега и аз го имам този проблем..Като я запаля и е студена следователно държи по високи обороти се чува всеедно стърже нещо..На 600 оборота го няма този шум..Чува се само като и дам лекичко и при тръгване към 800-1300 най-изразено.Мисля,че се чува от дясната глава.Чек не ми свети.Какво по ванос-а може да е ?Почистване или смяна? :dunno:

Ангренажите на колите гледали ли сте ги?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 28.04.2016
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от S.Simov » 30 Юли 2017, 8:50

bir40o0 написа:
S.Simov написа:
Se7ven написа:Така както описаш симптомите ми звучи като ванос. От време на време не ти ли светва лампата на мотора за кратко? Заслушай се отпред на главите дали оттам идва този шум.

Колега и аз го имам този проблем..Като я запаля и е студена следователно държи по високи обороти се чува всеедно стърже нещо..На 600 оборота го няма този шум..Чува се само като и дам лекичко и при тръгване към 800-1300 най-изразено.Мисля,че се чува от дясната глава.Чек не ми свети.Какво по ванос-а може да е ?Почистване или смяна? :dunno:

Ангренажите на колите гледали ли сте ги?

Не съм колега понеже я взех преди няма и 7к км а предишния собственик каза,че ги е сменял скоро..Попринцип не вярвам много на такива неща,но се вижда,че капака там е отварян.Но мисля да ги погледна.Даже в Добрич има едни момчета,който главно се занимават с БМВ-та и скоро имам път натам сигурно при тях ще отида.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F01
Мечтае да кара: F80
Детайли за колата: BMW F01 740xD M Sport

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от bir40o0 » 30 Юли 2017, 9:31

S.Simov написа:
bir40o0 написа:
S.Simov написа:
Se7ven написа:Така както описаш симптомите ми звучи като ванос. От време на време не ти ли светва лампата на мотора за кратко? Заслушай се отпред на главите дали оттам идва този шум.

Колега и аз го имам този проблем..Като я запаля и е студена следователно държи по високи обороти се чува всеедно стърже нещо..На 600 оборота го няма този шум..Чува се само като и дам лекичко и при тръгване към 800-1300 най-изразено.Мисля,че се чува от дясната глава.Чек не ми свети.Какво по ванос-а може да е ?Почистване или смяна? :dunno:

Ангренажите на колите гледали ли сте ги?

Не съм колега понеже я взех преди няма и 7к км а предишния собственик каза,че ги е сменял скоро..Попринцип не вярвам много на такива неща,но се вижда,че капака там е отварян.Но мисля да ги погледна.Даже в Добрич има едни момчета,който главно се занимават с БМВ-та и скоро имам път натам сигурно при тях ще отида.

Ще ти свършат работа, момчетата са адаки кадърни и много точни, ако ти трябва помощ с града или нещо деуго свиркай на ЛС :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 28.04.2016
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от S.Simov » 30 Юли 2017, 19:31

bir40o0 написа:
S.Simov написа:
bir40o0 написа:
S.Simov написа:
Se7ven написа:Така както описаш симптомите ми звучи като ванос. От време на време не ти ли светва лампата на мотора за кратко? Заслушай се отпред на главите дали оттам идва този шум.

Колега и аз го имам този проблем..Като я запаля и е студена следователно държи по високи обороти се чува всеедно стърже нещо..На 600 оборота го няма този шум..Чува се само като и дам лекичко и при тръгване към 800-1300 най-изразено.Мисля,че се чува от дясната глава.Чек не ми свети.Какво по ванос-а може да е ?Почистване или смяна? :dunno:

Ангренажите на колите гледали ли сте ги?

Не съм колега понеже я взех преди няма и 7к км а предишния собственик каза,че ги е сменял скоро..Попринцип не вярвам много на такива неща,но се вижда,че капака там е отварян.Но мисля да ги погледна.Даже в Добрич има едни момчета,който главно се занимават с БМВ-та и скоро имам път натам сигурно при тях ще отида.

Ще ти свършат работа, момчетата са адаки кадърни и много точни, ако ти трябва помощ с града или нещо деуго свиркай на ЛС :)

Благодаря колега..Като идвам задължително ще се обадя. :yes:
Последна промяна S.Simov на 22 Авг 2017, 10:13, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 28.04.2016
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от S.Simov » 22 Авг 2017, 10:09

Колеги имам странен проблем с колата E60 545 при първото палене за деня (Когато е напълно студена) пали без проблем,но докато я изчаквам да загрее около 20-30 секунди след паленето започва леко да мени оборотите и понякога започва да прекъсва много почти гасне след което рязко си подава газ.Прави го рядко и винаги ако я оставя да работи сама докато загрее ако запаля и тръгна след около 15-20 секунди няма такива проблеми.Забелязах също,че това се случва почти винаги когато и сложа 95 на 100 октана не го е правила.Вчера го направи пак само,че доста взе да мени оборотите и заби грешки след което светна чека и продължи да прекъсва.Изгасих я запалих и чека изчезна и си работеше нормално.Прави го само когато я оставя да работи сама докато загрее. :dunno:
Прочетох грешките,който заби с "INSTA".
21015433_1470386823004622_2131399776_n.jpg

Според мен имам някъде запушване по горивната система..Не съм сменял още горивния филтър.Другото което мога да направя е да пробвам да сменя местата на всички свещи,който мисля че са ОК.И да видя дали ще смени номерата на цилиндрите. :confused:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.09.2009
Кара: 2008 BMW 550i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от afterdarq » 22 Авг 2017, 10:17

S.Simov написа:Колеги имам странен проблем с колата E60 545 при първото палене за деня (Когато е напълно студена) пали без проблем,но докато я изчаквам да загрее около 20-30 секунди след паленето започва леко да мени оборотите и понякога започва да прекъсва много почти гасне след което рязко си подава газ.Прави го рядко и винаги ако я оставя да работи сама докато загрее ако запаля и тръгна след около 15-20 секунди няма такива проблеми.Забелязах също,че това се случва почти винаги когато и сложа 95 на 100 октана не го е правила.Вчера го направи пак само,че доста взе да мени оборотите и заби грешки след което светна чека и продължи да прекъсва.Изгасих я запалих и чека изчезна и си работеше нормално.Прави го само когато я оставя да работи сама докато загрее. :dunno:
Прочетох грешките,който заби с "INSTA".
21015433_1470386823004622_2131399776_n.jpg

Според мен имам някъде запушване по горивната система..Не съм сменял още горивния филтър.Другото което мога да направя е да пробвам да сменя местата на всички свещи,който мисля че са ОК.И да видя дали ще смени номерата на цилиндрите. :confused:
При мен е така, като не я карам 2-3 дни примерно докато загрее 10 секунди тресе и и играят оборотите, но няма грешки и после като загрее е ок. Мислех дали не е дросела мръсен, ама беше чист. Може да са свещи или дебитомер или нещо по горивната както ти казваш.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 28.04.2016
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от S.Simov » 22 Авг 2017, 10:21

afterdarq написа:
S.Simov написа:Колеги имам странен проблем с колата E60 545 при първото палене за деня (Когато е напълно студена) пали без проблем,но докато я изчаквам да загрее около 20-30 секунди след паленето започва леко да мени оборотите и понякога започва да прекъсва много почти гасне след което рязко си подава газ.Прави го рядко и винаги ако я оставя да работи сама докато загрее ако запаля и тръгна след около 15-20 секунди няма такива проблеми.Забелязах също,че това се случва почти винаги когато и сложа 95 на 100 октана не го е правила.Вчера го направи пак само,че доста взе да мени оборотите и заби грешки след което светна чека и продължи да прекъсва.Изгасих я запалих и чека изчезна и си работеше нормално.Прави го само когато я оставя да работи сама докато загрее. :dunno:
Прочетох грешките,който заби с "INSTA".
21015433_1470386823004622_2131399776_n.jpg

Според мен имам някъде запушване по горивната система..Не съм сменял още горивния филтър.Другото което мога да направя е да пробвам да сменя местата на всички свещи,който мисля че са ОК.И да видя дали ще смени номерата на цилиндрите. :confused:
При мен е така, като не я карам 2-3 дни примерно докато загрее 10 секунди тресе и и играят оборотите, но няма грешки и после като загрее е ок. Мислех дали не е дросела мръсен, ама беше чист. Може да са свещи или дебитомер или нещо по горивната както ти казваш.

Колега и при мен е така,но когато съм с 100 октана тресе малко и без грешки.Но сложа ли 95 се влошава и започва да прекъсва толкова,че чак колата усеща проблема и забива грешките..

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.09.2009
Кара: 2008 BMW 550i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от afterdarq » 22 Авг 2017, 10:47

S.Simov написа:
afterdarq написа:
S.Simov написа:Колеги имам странен проблем с колата E60 545 при първото палене за деня (Когато е напълно студена) пали без проблем,но докато я изчаквам да загрее около 20-30 секунди след паленето започва леко да мени оборотите и понякога започва да прекъсва много почти гасне след което рязко си подава газ.Прави го рядко и винаги ако я оставя да работи сама докато загрее ако запаля и тръгна след около 15-20 секунди няма такива проблеми.Забелязах също,че това се случва почти винаги когато и сложа 95 на 100 октана не го е правила.Вчера го направи пак само,че доста взе да мени оборотите и заби грешки след което светна чека и продължи да прекъсва.Изгасих я запалих и чека изчезна и си работеше нормално.Прави го само когато я оставя да работи сама докато загрее. :dunno:
Прочетох грешките,който заби с "INSTA".
21015433_1470386823004622_2131399776_n.jpg

Според мен имам някъде запушване по горивната система..Не съм сменял още горивния филтър.Другото което мога да направя е да пробвам да сменя местата на всички свещи,който мисля че са ОК.И да видя дали ще смени номерата на цилиндрите. :confused:
При мен е така, като не я карам 2-3 дни примерно докато загрее 10 секунди тресе и и играят оборотите, но няма грешки и после като загрее е ок. Мислех дали не е дросела мръсен, ама беше чист. Може да са свещи или дебитомер или нещо по горивната както ти казваш.

Колега и при мен е така,но когато съм с 100 октана тресе малко и без грешки.Но сложа ли 95 се влошава и започва да прекъсва толкова,че чак колата усеща проблема и забива грешките..
Аз бих пробвал размяна на свещите първо, че може би е по-лесно

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.09.2009
Кара: 2008 BMW 550i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от afterdarq » 31 Авг 2017, 10:29

S.Simov написа:
afterdarq написа:
S.Simov написа:Колеги имам странен проблем с колата E60 545 при първото палене за деня (Когато е напълно студена) пали без проблем,но докато я изчаквам да загрее около 20-30 секунди след паленето започва леко да мени оборотите и понякога започва да прекъсва много почти гасне след което рязко си подава газ.Прави го рядко и винаги ако я оставя да работи сама докато загрее ако запаля и тръгна след около 15-20 секунди няма такива проблеми.Забелязах също,че това се случва почти винаги когато и сложа 95 на 100 октана не го е правила.Вчера го направи пак само,че доста взе да мени оборотите и заби грешки след което светна чека и продължи да прекъсва.Изгасих я запалих и чека изчезна и си работеше нормално.Прави го само когато я оставя да работи сама докато загрее. :dunno:
Прочетох грешките,който заби с "INSTA".
21015433_1470386823004622_2131399776_n.jpg

Според мен имам някъде запушване по горивната система..Не съм сменял още горивния филтър.Другото което мога да направя е да пробвам да сменя местата на всички свещи,който мисля че са ОК.И да видя дали ще смени номерата на цилиндрите. :confused:
При мен е така, като не я карам 2-3 дни примерно докато загрее 10 секунди тресе и и играят оборотите, но няма грешки и после като загрее е ок. Мислех дали не е дросела мръсен, ама беше чист. Може да са свещи или дебитомер или нещо по горивната както ти казваш.

Колега и при мен е така,но когато съм с 100 октана тресе малко и без грешки.Но сложа ли 95 се влошава и започва да прекъсва толкова,че чак колата усеща проблема и забива грешките..


Колега, успя ли да решиш проблема?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 28.04.2016
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от S.Simov » 09 Сеп 2017, 10:41

afterdarq написа:
S.Simov написа:
afterdarq написа:
S.Simov написа:Колеги имам странен проблем с колата E60 545 при първото палене за деня (Когато е напълно студена) пали без проблем,но докато я изчаквам да загрее около 20-30 секунди след паленето започва леко да мени оборотите и понякога започва да прекъсва много почти гасне след което рязко си подава газ.Прави го рядко и винаги ако я оставя да работи сама докато загрее ако запаля и тръгна след около 15-20 секунди няма такива проблеми.Забелязах също,че това се случва почти винаги когато и сложа 95 на 100 октана не го е правила.Вчера го направи пак само,че доста взе да мени оборотите и заби грешки след което светна чека и продължи да прекъсва.Изгасих я запалих и чека изчезна и си работеше нормално.Прави го само когато я оставя да работи сама докато загрее. :dunno:
Прочетох грешките,който заби с "INSTA".
21015433_1470386823004622_2131399776_n.jpg

Според мен имам някъде запушване по горивната система..Не съм сменял още горивния филтър.Другото което мога да направя е да пробвам да сменя местата на всички свещи,който мисля че са ОК.И да видя дали ще смени номерата на цилиндрите. :confused:
При мен е така, като не я карам 2-3 дни примерно докато загрее 10 секунди тресе и и играят оборотите, но няма грешки и после като загрее е ок. Мислех дали не е дросела мръсен, ама беше чист. Може да са свещи или дебитомер или нещо по горивната както ти казваш.

Колега и при мен е така,но когато съм с 100 октана тресе малко и без грешки.Но сложа ли 95 се влошава и започва да прекъсва толкова,че чак колата усеща проблема и забива грешките..


Колега, успя ли да решиш проблема?


Разменил съм свещите и от тогава не ми е забивал грешката нарочно и сипвам 95 и я оставям да загрява сама.Има леко играене на оборотите обаче не ми е забивало грешка все още. :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 14.09.2017
Пол: Мъж
Кара: 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от Dragolev » 14 Сеп 2017, 17:24

Моята пък при студен старт дава грешка : Engie oil pressure.
Това трае около 3 сек и изчезва.Сменил съм датчик за налягане на маслото и самото масло 5в30 хадо 5в30 бмв
5в30 castrol. Със всички масла го има този проблем.
545i

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 14 Сеп 2017, 22:52

Dragolev написа:Моята пък при студен старт дава грешка : Engie oil pressure.
Това трае около 3 сек и изчезва.Сменил съм датчик за налягане на маслото и самото масло 5в30 хадо 5в30 бмв
5в30 castrol. Със всички масла го има този проблем.
545i

Имаш ли някакво видимо омасляване или теч на масло? Предполагам това съобщение ти се изписва на дисплея, но е добре да се проверят/провери конкретната грешка/и с диагностика.

Само като насока, може да погледнеш това видео, въпреки че при теб грешката се забелязва само на студен старт.

И само да добавя, че си сменил доста марки масла, но не си сменил най-важното - вискозитета. N62 е препоръчително да се кара с 5w40.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 14.09.2017
Пол: Мъж
Кара: 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от Dragolev » 15 Сеп 2017, 8:44

Няма течове всички гарнитури са сменени и детските и болести са оправени.
Първата смяна на масло беше с някакво английско GRANVILLE 5w40 пак правеше същия проблем,
но както казах не винаги.
На диагносика нищо не излиза...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от Nickola » 18 Дек 2017, 20:32

Здравейте колеги!
Въпросът ми е за нормалната работна температура на N62TU. В началото на темата пише, че трябва да е 105-110 °С. Днес по повод на един проблем с парното карах със сервизното меню и показваше 103-105 °С. Външната температура бе около 3°С, парното се включи на около 52°С и бе настроено на 22°С.
Та въпроса е: нормални ли са според вас тия 103-105°С или трябва да е повече?

Благодаря!


Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 19 Дек 2017, 12:42

Nickola написа:Здравейте колеги!
Въпросът ми е за нормалната работна температура на N62TU. В началото на темата пише, че трябва да е 105-110 °С. Днес по повод на един проблем с парното карах със сервизното меню и показваше 103-105 °С. Външната температура бе около 3°С, парното се включи на около 52°С и бе настроено на 22°С.
Та въпроса е: нормални ли са според вас тия 103-105°С или трябва да е повече?

Благодаря!
Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk

Привет, нормални са до толкова, че такава е заложената заводска работна температура на N62, друг е въпросът колко е здравословна температура от 100+ градуса въобще.

Около 110 градуса може да достигне температурата, когато си в градски трафик/задръстване и колата почти не се движи. Външната температура също оказва някакво влияние, в момента е студено. Със заводския термостат, моята съм я виждал лятото по светофарите да стига до 107-108, но не повече. Твоите показания са напълно нормални за заводския термостат и охл. система. Даже колкото по-ниски стойности виждаш, по-скоро се радвай :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook