Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Моето лично мнение е, че освен хубаво масло друго не ти е нужно Сипвай си 5w40 и си свиркай.
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Имам доста познати със силни Бмв-та и задължително сипват и Фюлерина,и всичките са с много добри впечатления,ще сгреша ли ако го сипя!?
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Такааа от днес 550-ката е със stage 3 Race софтуер на кутията!За моята кола ИЗОБЩО не се предлага stage 1,което обезмисли stage 2 и така впечатленията ми след 50км със софтуера.....колата е коренно различна и това при положение,че остават около 50-60км адаптиране на кутията и още по-добро поведение от нейна страна!На D колата стана много интересна...усеща се като ръчка,много е приятно,на S стана доста по-нервозна,но интересното дойде при ръчния режим,там нещата са много сериозни и определено + спортния режим колата стана много сериозна!Превключването по желание на колата е вече в историята,без значение дали е за вдигане или сваляне на скорост....чуват се вече прекъсвачи и от място колата ОПРЕДЕЛЕНО е много силна(както и от летящ).....много много съм доволен като цяло от софтуера,но определено ръчния режим е ЧЕРЕШКАТА НА ТОРТАТА ! Колата на D тръгва от D2(втора)на S от S1(първа),при връщане на D(остава на D1),но си тръгва попринцип от втора(предполагам защото е най-силния бензинов мотор преди М5 и не се налага да тръгва от 1-ва)!Сега очаквам да видя разхода....там ми е интересно,при възможно най-спокойното каране в града какъв постоянен разход ще даде!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Тръгването от 2-ра е в следствие на traffic jam recognition функцията на софтуера, а не че колата ти е толкова силна. И 520-ката би реагирала така. Когато нямаш чести спирания и тръгвания, си тръгва от 1-ва.
Интересно ми е, като си със старата кутия, работи ли ти показването на текущата предавка в спорт режим (S1, S1,...). Коя година е колата? Бях останал с впечатление, че този проблем е при всички не-фейсови табла.
Интересно ми е, като си със старата кутия, работи ли ти показването на текущата предавка в спорт режим (S1, S1,...). Коя година е колата? Бях останал с впечатление, че този проблем е при всички не-фейсови табла.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Работи при колегата, въпреки че при всички коли от преди фейса е изключено по дефаулт. Въпреки това му го активирах за пробата през къстъмизайшън модула и за радост всичко тръгна. Отдавам го и на това, че е със старт-стоп бутона.
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
dir2cas написа:Тръгването от 2-ра е в следствие на traffic jam recognition функцията на софтуера, а не че колата ти е толкова силна. И 520-ката би реагирала така. Когато нямаш чести спирания и тръгвания, си тръгва от 1-ва.
Интересно ми е, като си със старата кутия, работи ли ти показването на текущата предавка в спорт режим (S1, S1,...). Коя година е колата? Бях останал с впечатление, че този проблем е при всички не-фейсови табла.
Аз нямах предвид само моята кола,а ВСИЧКИ 550-ки!И да всичко работи!Вчера дори тествах ръчния на по сериозно изпитание срещу 159 2.4JTDM 350к.с на 750нМ .... кутията се държа безупречно,резултата беше УНИКАЛЕН!Страхотен е софтуера,промени колата изцяло!
- torpedo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.04.2018
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535d xDrive
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Колеги гледах една 550ка и ми направи впечетление, че при топъл, работещ двигател, когато извадиш щеката за маслото има лек вакум. Също така като доближиш ухо до двигателя се чува сякаш нещо засмуква въздух. Някой да е срещал нещо подобно? Дали е голям проблем?
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
torpedo написа:Колеги гледах една 550ка и ми направи впечетление, че при топъл, работещ двигател, когато извадиш щеката за маслото има лек вакум. Също така като доближиш ухо до двигателя се чува сякаш нещо засмуква въздух. Някой да е срещал нещо подобно? Дали е голям проблем?
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Принципно е симптом за CCV мембраните, особено ако се чува свирукане отстрани под пластмасовите кори, където се намират. Струват 70-80лв бройката (2бр са) - оригинални БМВ, сменяват се много лесно.
Но това с вакуума почвам да си мисля, че е нормално. При мен също го има. Като проверявах проблема с чека заради бедната смес на празен ход (преди 2 стр. в темата съм писал за това), си мислих, че колата смуче паразитно въздух. Тогава именно проверих CCV мембраните - напълно здрави се оказаха. Направих и пробата със спрей (в случая такъв за чистене на спирачки - brake cleaner, струва 5лв) - пръска се под капака около и върху мотора и се следи дали ще се вдигнат оборотите. Ако има паразитно засмукване след дебитомера - моторът би трябвало да се изфорсира леко все едно му подаваш от педала на газта. Интересно, че и там нищо не се усети при мен.
Освен brake cleaner, колегите споделиха, че става и със спрей за чистена/запалване на карбуратори и подобни.
- torpedo
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.04.2018
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535d xDrive
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Значи колега казваш е нормално да има вакум, като махнеш щеката за маслото.. Четох в 5series и там питат, но нямаше много смислени отговори, нещо за емисиите било уж..
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
dir2cas написа:torpedo написа:Колеги гледах една 550ка и ми направи впечетление, че при топъл, работещ двигател, когато извадиш щеката за маслото има лек вакум. Също така като доближиш ухо до двигателя се чува сякаш нещо засмуква въздух. Някой да е срещал нещо подобно? Дали е голям проблем?
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Принципно е симптом за CCV мембраните, особено ако се чува свирукане отстрани под пластмасовите кори, където се намират. Струват 70-80лв бройката (2бр са) - оригинални БМВ, сменяват се много лесно.
Но това с вакуума почвам да си мисля, че е нормално. При мен също го има. Като проверявах проблема с чека заради бедната смес на празен ход (преди 2 стр. в темата съм писал за това), си мислих, че колата смуче паразитно въздух. Тогава именно проверих CCV мембраните - напълно здрави се оказаха. Направих и пробата със спрей (в случая такъв за чистене на спирачки - brake cleaner, струва 5лв) - пръска се под капака около и върху мотора и се следи дали ще се вдигнат оборотите. Ако има паразитно засмукване след дебитомера - моторът би трябвало да се изфорсира леко все едно му подаваш от педала на газта. Интересно, че и там нищо не се усети при мен.
Освен brake cleaner, колегите споделиха, че става и със спрей за чистена/запалване на карбуратори и подобни.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Колеги днес за първи път карах колата на сървиз менюто за температурата на колата и май имам проблем,който утре или вдруги ден ще диагностицираме,но ще съм благодарен и на вашето мнение!
Колата след 9км пробег в задръстването по бул.България показваше 90-92гр.След което потеглих в задръстването посока Стамболийски,на половината път колата не вдигна повече от 94гр и тогава се появи проблема(без никакви признаци,което е притеснително)...температурата падна на 66-72гр. ,колата работеше нормално,парно да ни умори от жега,отворих капака,маркучите(горните),които успях да пипна бяха горещи!Стигнах,и час по късно тръгнах към Люлин в нормален трафик и колата поддържаше 84-90гр.,като на моменти за около 1-2 секунди се променяше на 70,72,74 и пак се връщаше на 84-90!Според мен е термостат,ще го погледна на INPA,но искам да ми помогнете с мнения!
Колата след 9км пробег в задръстването по бул.България показваше 90-92гр.След което потеглих в задръстването посока Стамболийски,на половината път колата не вдигна повече от 94гр и тогава се появи проблема(без никакви признаци,което е притеснително)...температурата падна на 66-72гр. ,колата работеше нормално,парно да ни умори от жега,отворих капака,маркучите(горните),които успях да пипна бяха горещи!Стигнах,и час по късно тръгнах към Люлин в нормален трафик и колата поддържаше 84-90гр.,като на моменти за около 1-2 секунди се променяше на 70,72,74 и пак се връщаше на 84-90!Според мен е термостат,ще го погледна на INPA,но искам да ми помогнете с мнения!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
BimeroS62 написа:Колеги днес за първи път карах колата на сървиз менюто за температурата на колата и май имам проблем,който утре или вдруги ден ще диагностицираме,но ще съм благодарен и на вашето мнение!
Колата след 9км пробег в задръстването по бул.България показваше 90-92гр.След което потеглих в задръстването посока Стамболийски,на половината път колата не вдигна повече от 94гр и тогава се появи проблема(без никакви признаци,което е притеснително)...температурата падна на 66-72гр. ,колата работеше нормално,парно да ни умори от жега,отворих капака,маркучите(горните),които успях да пипна бяха горещи!Стигнах,и час по късно тръгнах към Люлин в нормален трафик и колата поддържаше 84-90гр.,като на моменти за около 1-2 секунди се променяше на 70,72,74 и пак се връщаше на 84-90!Според мен е термостат,ще го погледна на INPA,но искам да ми помогнете с мнения!
За няколко секунди няма как да ти се промени температурата с 20 градуса!!!
Температурния датчик ти е повреден.
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Има, има, ама температурата няма да пада, а ще се вдига
И аз залагам на датчик температура или евентуално термостат.
И аз залагам на датчик температура или евентуално термостат.
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Качих я на диагностика(INPA) и показа грешка в термостата!Поръчан е утре се сменя!
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
За съжаление с новия термостат вече няма да виждаш такива благоприятни температури като 90 градуса.
Има го в първия пост, но ето ти малко материал за четене, особено последната част (която започва с болднато синьо), леко напомня на твоя случай.
При всички положения обаче е по-добре да го смениш.
Има го в първия пост, но ето ти малко материал за четене, особено последната част (която започва с болднато синьо), леко напомня на твоя случай.
При всички положения обаче е по-добре да го смениш.
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Прочетох всичко в началото на темата(и тук и в американския сайт).....и определено смятам зимата или началото на другата година да съм си поръчал такъв термостат(като споменатия от вас 93c)!Определено просто ме хвана неподготвен сегашния термостат,но това ще ми е първа грижа в най-близко бъдеще,да го сменя с такъв!Ще се обърна към вас момчета като стигна до този момент!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани