Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от Wierdo » 14 Юли 2018, 10:12

Моето лично мнение е, че освен хубаво масло друго не ти е нужно :) Сипвай си 5w40 и си свиркай.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2018
Пол: Мъж
Кара: 550i e60

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от BimeroS62 » 14 Юли 2018, 13:31

Имам доста познати със силни Бмв-та и задължително сипват и Фюлерина,и всичките са с много добри впечатления,ще сгреша ли ако го сипя!?

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2018
Пол: Мъж
Кара: 550i e60

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от BimeroS62 » 17 Юли 2018, 21:24

Такааа от днес 550-ката е със stage 3 Race софтуер на кутията!За моята кола ИЗОБЩО не се предлага stage 1,което обезмисли stage 2 :mhihi: и така впечатленията ми след 50км със софтуера.....колата е коренно различна и това при положение,че остават около 50-60км адаптиране на кутията и още по-добро поведение от нейна страна!На D колата стана много интересна...усеща се като ръчка,много е приятно,на S стана доста по-нервозна,но интересното дойде при ръчния режим,там нещата са много сериозни и определено + спортния режим колата стана много сериозна!Превключването по желание на колата е вече в историята,без значение дали е за вдигане или сваляне на скорост....чуват се вече прекъсвачи :mrgreen: и от място колата ОПРЕДЕЛЕНО е много силна(както и от летящ).....много много съм доволен като цяло от софтуера,но определено ръчния режим е ЧЕРЕШКАТА НА ТОРТАТА :yes: ! Колата на D тръгва от D2(втора)на S от S1(първа),при връщане на D(остава на D1),но си тръгва попринцип от втора(предполагам защото е най-силния бензинов мотор преди М5 и не се налага да тръгва от 1-ва)!Сега очаквам да видя разхода....там ми е интересно,при възможно най-спокойното каране в града какъв постоянен разход ще даде! :ok:

20180712_140828-01.jpeg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 19 Юли 2018, 18:21

Тръгването от 2-ра е в следствие на traffic jam recognition функцията на софтуера, а не че колата ти е толкова силна. И 520-ката би реагирала така. Когато нямаш чести спирания и тръгвания, си тръгва от 1-ва.

Интересно ми е, като си със старата кутия, работи ли ти показването на текущата предавка в спорт режим (S1, S1,...). Коя година е колата? Бях останал с впечатление, че този проблем е при всички не-фейсови табла.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от Dextuar » 19 Юли 2018, 19:10

Работи при колегата, въпреки че при всички коли от преди фейса е изключено по дефаулт. Въпреки това му го активирах за пробата през къстъмизайшън модула и за радост всичко тръгна. Отдавам го и на това, че е със старт-стоп бутона.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2018
Пол: Мъж
Кара: 550i e60

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от BimeroS62 » 19 Юли 2018, 21:00

dir2cas написа:Тръгването от 2-ра е в следствие на traffic jam recognition функцията на софтуера, а не че колата ти е толкова силна. И 520-ката би реагирала така. Когато нямаш чести спирания и тръгвания, си тръгва от 1-ва.

Интересно ми е, като си със старата кутия, работи ли ти показването на текущата предавка в спорт режим (S1, S1,...). Коя година е колата? Бях останал с впечатление, че този проблем е при всички не-фейсови табла.



Аз нямах предвид само моята кола,а ВСИЧКИ 550-ки!И да всичко работи!Вчера дори тествах ръчния на по сериозно изпитание срещу 159 2.4JTDM 350к.с на 750нМ .... кутията се държа безупречно,резултата беше УНИКАЛЕН!Страхотен е софтуера,промени колата изцяло!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2018
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 535d xDrive

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от torpedo » 22 Юли 2018, 16:41

Колеги гледах една 550ка и ми направи впечетление, че при топъл, работещ двигател, когато извадиш щеката за маслото има лек вакум. Също така като доближиш ухо до двигателя се чува сякаш нещо засмуква въздух. Някой да е срещал нещо подобно? Дали е голям проблем?

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 23 Юли 2018, 19:55

torpedo написа:Колеги гледах една 550ка и ми направи впечетление, че при топъл, работещ двигател, когато извадиш щеката за маслото има лек вакум. Също така като доближиш ухо до двигателя се чува сякаш нещо засмуква въздух. Някой да е срещал нещо подобно? Дали е голям проблем?

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Принципно е симптом за CCV мембраните, особено ако се чува свирукане отстрани под пластмасовите кори, където се намират. Струват 70-80лв бройката (2бр са) - оригинални БМВ, сменяват се много лесно.

Но това с вакуума почвам да си мисля, че е нормално. При мен също го има. Като проверявах проблема с чека заради бедната смес на празен ход (преди 2 стр. в темата съм писал за това), си мислих, че колата смуче паразитно въздух. Тогава именно проверих CCV мембраните - напълно здрави се оказаха. Направих и пробата със спрей (в случая такъв за чистене на спирачки - brake cleaner, струва 5лв) - пръска се под капака около и върху мотора и се следи дали ще се вдигнат оборотите. Ако има паразитно засмукване след дебитомера - моторът би трябвало да се изфорсира леко все едно му подаваш от педала на газта. Интересно, че и там нищо не се усети при мен.

Освен brake cleaner, колегите споделиха, че става и със спрей за чистена/запалване на карбуратори и подобни.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2018
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 535d xDrive

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от torpedo » 23 Юли 2018, 20:51

Значи колега казваш е нормално да има вакум, като махнеш щеката за маслото.. Четох в 5series и там питат, но нямаше много смислени отговори, нещо за емисиите било уж..
dir2cas написа:
torpedo написа:Колеги гледах една 550ка и ми направи впечетление, че при топъл, работещ двигател, когато извадиш щеката за маслото има лек вакум. Също така като доближиш ухо до двигателя се чува сякаш нещо засмуква въздух. Някой да е срещал нещо подобно? Дали е голям проблем?

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Принципно е симптом за CCV мембраните, особено ако се чува свирукане отстрани под пластмасовите кори, където се намират. Струват 70-80лв бройката (2бр са) - оригинални БМВ, сменяват се много лесно.

Но това с вакуума почвам да си мисля, че е нормално. При мен също го има. Като проверявах проблема с чека заради бедната смес на празен ход (преди 2 стр. в темата съм писал за това), си мислих, че колата смуче паразитно въздух. Тогава именно проверих CCV мембраните - напълно здрави се оказаха. Направих и пробата със спрей (в случая такъв за чистене на спирачки - brake cleaner, струва 5лв) - пръска се под капака около и върху мотора и се следи дали ще се вдигнат оборотите. Ако има паразитно засмукване след дебитомера - моторът би трябвало да се изфорсира леко все едно му подаваш от педала на газта. Интересно, че и там нищо не се усети при мен.

Освен brake cleaner, колегите споделиха, че става и със спрей за чистена/запалване на карбуратори и подобни.


Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2018
Пол: Мъж
Кара: 550i e60

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от BimeroS62 » 24 Юли 2018, 19:56

Колеги днес за първи път карах колата на сървиз менюто за температурата на колата и май имам проблем,който утре или вдруги ден ще диагностицираме,но ще съм благодарен и на вашето мнение! :help:
Колата след 9км пробег в задръстването по бул.България показваше 90-92гр.След което потеглих в задръстването посока Стамболийски,на половината път колата не вдигна повече от 94гр и тогава се появи проблема(без никакви признаци,което е притеснително)...температурата падна на 66-72гр. ,колата работеше нормално,парно да ни умори от жега,отворих капака,маркучите(горните),които успях да пипна бяха горещи!Стигнах,и час по късно тръгнах към Люлин в нормален трафик и колата поддържаше 84-90гр.,като на моменти за около 1-2 секунди се променяше на 70,72,74 и пак се връщаше на 84-90!Според мен е термостат,ще го погледна на INPA,но искам да ми помогнете с мнения! :bowdown:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12761
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от vld » 24 Юли 2018, 22:01

BimeroS62 написа:Колеги днес за първи път карах колата на сървиз менюто за температурата на колата и май имам проблем,който утре или вдруги ден ще диагностицираме,но ще съм благодарен и на вашето мнение! :help:
Колата след 9км пробег в задръстването по бул.България показваше 90-92гр.След което потеглих в задръстването посока Стамболийски,на половината път колата не вдигна повече от 94гр и тогава се появи проблема(без никакви признаци,което е притеснително)...температурата падна на 66-72гр. ,колата работеше нормално,парно да ни умори от жега,отворих капака,маркучите(горните),които успях да пипна бяха горещи!Стигнах,и час по късно тръгнах към Люлин в нормален трафик и колата поддържаше 84-90гр.,като на моменти за около 1-2 секунди се променяше на 70,72,74 и пак се връщаше на 84-90!Според мен е термостат,ще го погледна на INPA,но искам да ми помогнете с мнения! :bowdown:

За няколко секунди няма как да ти се промени температурата с 20 градуса!!!
Температурния датчик ти е повреден.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от Wierdo » 25 Юли 2018, 9:55

Има, има, ама температурата няма да пада, а ще се вдига :mhihi:

И аз залагам на датчик температура или евентуално термостат.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2018
Пол: Мъж
Кара: 550i e60

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от BimeroS62 » 25 Юли 2018, 20:44

Качих я на диагностика(INPA) и показа грешка в термостата!Поръчан е утре се сменя! :bang: :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 427
Регистриран на: 4.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е46 330d, E60 545i

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от dir2cas » 25 Юли 2018, 22:57

За съжаление с новия термостат вече няма да виждаш такива благоприятни температури като 90 градуса.
Има го в първия пост, но ето ти малко материал за четене, особено последната част (която започва с болднато синьо), леко напомня на твоя случай.

При всички положения обаче е по-добре да го смениш.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.06.2018
Пол: Мъж
Кара: 550i e60

Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)

Мнение от BimeroS62 » 26 Юли 2018, 12:37

Прочетох всичко в началото на темата(и тук и в американския сайт).....и определено смятам зимата или началото на другата година да съм си поръчал такъв термостат(като споменатия от вас 93c)!Определено просто ме хвана неподготвен сегашния термостат,но това ще ми е първа грижа в най-близко бъдеще,да го сменя с такъв!Ще се обърна към вас момчета като стигна до този момент! :yes: :bowdown:

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook