Модул централно управление Е60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.09.2015
Пол: Мъж

Модул централно управление Е60

Мнение от vaskoss » 19 Яну 2017, 10:28

Здравейте колеги,

Става въпрос за BMW E60 530d 2003г.

Разглобил съм си колата до безобразие, опитвам се да си монтирам аларма която да може да управлява
оригиналното централно заключване "Body-Gateway Module" ! Смисъл да не използвам оригиналния ключ (дистанционно) на колата.
Алармата не е от най-обикновенните , но както всички аларми има си 6 кабела за централно управление мисля че няма
смисъл да обсъждам модела на алармата. Ако все пак има някакво значение http://www.starline-auto.ru/catalog/avtosignalizacii-StarLine/starline_a93_can_lin_gsm_eco_slave.html
В този форум пише доста по тази тема (Аларми и модули....) но за други модели на BMW , не намирам нищо за
Е60.
В колата има бутон за централно заключване, който е много удобен няма спор. До този момент централното
заключване се управляваше именно от този бутон, бях свързал алармата така, че да свързва тези два кабела
от бутона на всяко отключване или заключване, но това не ми се струваше добра идея!
И не след дълго започнах да имам проблеми с акумулатора, защото автомобила заключен по този начин
модулите не "заспиват" .............. и другата причина е, че ако натисна (2 - пъти)по погрешка дистанционното за да заключа
то при втория път се отключва , същото е и при отключване тогава се заключва.
Та целта мие по някакъв начин да мога да излъжа системата (CAS, Body-Gateway Module), че колата е заключена с ключ
или с оригиналното дистанционно?

И като втори въпрос алармата има опция да стартира двигателя дистанционно, ако някой
има опит и знае как става това моля да го сподели!
Това между другото не ми трябва за "гъзария", много от вас би ха си помислили тоя егати.....
Не гоня 40г. Работя тираджия в чужбина, необходимо ми е да мога да запаля колата от километри
иначе губя по 20-на минути всеки път когато се прибирам !
Може би при друг модел модел на BMW този въпрос нямаше да го задавам но при този модел
нещата са много различни, като се започне с контактния ключ и с тия магнити.........!!!!!

Благодаря предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: град Русе

Re: Модул централно управление Е60

Мнение от na4o1978 » 19 Яну 2017, 21:51

Това не мога да го причиня на колата си нема вариант да стане с тази аларма повярвай ми
дай му гас

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 19.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Модул централно управление Е60

Мнение от xm_net » 20 Яну 2017, 13:08

А преди да стартираш двигателя дистанционно, провери ли тук https://can.starline.ru/, дали изобщо тази опция е предвидена спрямо твоя модел и годината на производство?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.09.2015
Пол: Мъж

Re: Модул централно управление Е60

Мнение от vaskoss » 20 Яну 2017, 13:41

Ами честно казано НЕ не съм проверявал, и сега проверих и удрям на камък.
Но за централното пише, че става може да се управлява!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.09.2015
Пол: Мъж

Re: Модул централно управление Е60

Мнение от vaskoss » 31 Яну 2017, 12:31

Здравейте колеги,
Мисля, че темата ще придобие съвсем друг характер!!!


Ще започна малко по отдалеч от минала седмица.
както съм споменал по горе търсех схема свързване на централното управление, защото се съмнявах, че по начина по който командвам централното управление
модулите в колата не заспиват и затова ми пада акумулатора.
Колата беше на един паркинг отидох да си я взема опитах да отключа с дистанционното на алармата но колата не реагираше нямаше никакъв ток
отключих я с ключ плафоните не светеха, купих нов акумулатор поставих го започнах да въртя но колата не палеше пробван около 10 пъти не не и не....
С един колега отидохме до близката бензиностанция и сипахме 10 литра нафта в една туба , наляхме нафтата в колата и на третия опит запали, само искам да вметна, че
колата имаше нафта поне около 15 литра !!!
Прекъснах токовете на алармата и започнах да си я заключвам с оригиналното дистанционно, и честно казано всичко си дойде на място, около 3 дни нямах ама
никакви проблеми с запалването на колата.
Но тази сутрин ставам отивам до нея натискам копчето за отключване и колата не реагираше изобщо, отключих я с ключа плафоните не светеха няма никакъв ток
отворих багажника веднага замерих напрежението на акумулатора и беше 8,59v.
Така за около 8 часа е изтощила акумулатора до край!
Единственото нещо което съм променил снощи когато се прибрах във вкъщи е, че поставих радиото (навигацията, CIC или CCC).... търкаляше се по колата от долу в дясно
и реших да го постава на място защото и без друго колата прилича на "крадена" половината части са в :banghead: багажника ............!

Та имали някаква вероятност радиото да ми яде тока на акумулатора или не е възможно, значи поставил съм го и не съм палил повече колата за вечерта
какво го управлява трябвало ли е да дам на контакт за да се видят с компютъра ,че е там и когато после заключа това евентуално ще му спре тока или не е така?

дайте някакви идеи ако сте имали подобни симптоми.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook