535d загуба на мощност при постоянна скорост.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Комбина
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
535d загуба на мощност при постоянна скорост.
Здравейте, няколко пъти в последният месец се случва нещо странно с колата. Още в началото искам да поясня, че ще посетя сервиз скоро и съответно ще бъде направена и необходимата диагностика.
Колата ускорява, спира и се движи перфектно. Проблемът обаче е следният:
Движение по магистрала, постоянна скорост 140км/ч за определен период от време. Настигам автомобил който искам да изпреваря, престроявам се в лява лента, подавам газ, автоматика връща предавка или две (зависи колко съм настъпил) оборотите съответно се вдигат и........ нищо не се случва. Все едно колата и изчезва мощността или голямото турбо не работи. В момента в който отпусна педала на газта, връща 6та предавка отново, оборотите падат и продължавам да се движа без да мога да ускоря.
По-странното е, че винаги след такава случка, отпускам газта по инерция, в момента в който падна на 100/110км/ч и подам отново газ, всичко е нормално и колата излита и не спира да ускорява докрай (250 да речем).
Не свети грешка, не играят обороти, турбините са в перфектно здраве, дюзи, скорости, вакуум маркучите миналата година ги смениха уж всичките... DPF и катализатор нямам, чип също.
Аз лично имам чувството, че нещо някъде заяжда при движение с постоянна скорост, клапан ли е, map sensor, дебитомер ли, какво е, не знам.
Имал ли е някой от вас подобен проблем или идея каква би могла да е причината?
Колата ускорява, спира и се движи перфектно. Проблемът обаче е следният:
Движение по магистрала, постоянна скорост 140км/ч за определен период от време. Настигам автомобил който искам да изпреваря, престроявам се в лява лента, подавам газ, автоматика връща предавка или две (зависи колко съм настъпил) оборотите съответно се вдигат и........ нищо не се случва. Все едно колата и изчезва мощността или голямото турбо не работи. В момента в който отпусна педала на газта, връща 6та предавка отново, оборотите падат и продължавам да се движа без да мога да ускоря.
По-странното е, че винаги след такава случка, отпускам газта по инерция, в момента в който падна на 100/110км/ч и подам отново газ, всичко е нормално и колата излита и не спира да ускорява докрай (250 да речем).
Не свети грешка, не играят обороти, турбините са в перфектно здраве, дюзи, скорости, вакуум маркучите миналата година ги смениха уж всичките... DPF и катализатор нямам, чип също.
Аз лично имам чувството, че нещо някъде заяжда при движение с постоянна скорост, клапан ли е, map sensor, дебитомер ли, какво е, не знам.
Имал ли е някой от вас подобен проблем или идея каква би могла да е причината?
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: 535d загуба на мощност при постоянна скорост.
Гледай живи данни. Аз се съмнявам за дебитомер.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: 535d загуба на мощност при постоянна скорост.
Само живи данни да се види , кое отказва да работи , но след като без да я рестартираш пак набира значи , не е някакъв авариен по-скоро нещо спира да подава правилни стойности и се оплесква цялата работа.
- hol1gans
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: 535d загуба на мощност при постоянна скорост.
Нялой по-знаещ да каже, но ми се струва, че на голямата турбина геометрията ти се е запушило и иска чистене. При Ваг колите често го има този проблем. Би трябвало и при нас да е така.
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: 535d загуба на мощност при постоянна скорост.
Да само дето няма геометрия а уестгейт По скоро вакуумни маркучи, мап сензор.... на диагностика ще има грешка. От грешка във въздуха не свети чека повечето пъти....
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: 535d загуба на мощност при постоянна скорост.
DiGital написа:Да само дето няма геометрия а уестгейт По скоро вакуумни маркучи, мап сензор.... на диагностика ще има грешка. От грешка във въздуха не свети чека повечето пъти....
Живи данни няма смисъл да се мята тото , ако дебитомера е ОК минава се пак на вакуми и ако те са ОК тогава вече трябва някой експерт да се произнесе !
- shkata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: 535d загуба на мощност при постоянна скорост.
При мен го прави точно същото от ЕГР -а. По същия начин колата губи мощност, влиза в авариен за кратко и сама излиза от него, записва грешка exhaust recirculation.Ако не можеш да отидеш на майстор веднага може да покараш с изкаран и затапен вакуум маркуч за ЕГР-а. Ще ти записва грешка но няма да влиза в авариен режим.
- Комбина
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: 535d загуба на мощност при постоянна скорост.
Благодаря на всички за коментарите.
Опитът ми се други марки винаги е показвал, че влезе ли в авариен режим поне се изписва или светва... тук нищо. Само да се оправи времето малко и ще пробваме всичко. Има логика в това което казвате, мен просто ме учудва как всичко се нормализира в момента в който падна към 100км/ч. После задържа ли пак известно време около 140 същото се случва. ЕГР гледам, че в Англия доста го изолират и софтуерно, това не е ли вариант?
Пеперудите съм ги махнал и имам тапи, както споменах ДПФ и Катализатора също.
Опитът ми се други марки винаги е показвал, че влезе ли в авариен режим поне се изписва или светва... тук нищо. Само да се оправи времето малко и ще пробваме всичко. Има логика в това което казвате, мен просто ме учудва как всичко се нормализира в момента в който падна към 100км/ч. После задържа ли пак известно време около 140 същото се случва. ЕГР гледам, че в Англия доста го изолират и софтуерно, това не е ли вариант?
Пеперудите съм ги махнал и имам тапи, както споменах ДПФ и Катализатора също.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани