Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от mad_presley » 07 Яну 2017, 19:10

Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '05 E60

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от dobsata » 07 Яну 2017, 19:24

mad_presley написа:Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.

Единственото което направих е видяното в темата връзване на единия край на кафявия със синьо кабел (21 пин) за плюса а другия за минуса от двупиновата букса.. След включване на буксите в новия панел веднага гори бушона който е 15А
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от Trixster » 07 Яну 2017, 19:49

Има тема и в нашия форум за мода. Аз залагам че не си сменил бушона. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '05 E60

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от dobsata » 08 Яну 2017, 9:24

mad_presley написа:Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.

Ако разбирам правилно трябва да извадя два кабела от синята букса (червен и кафяв) а какво трябва да направя с тях?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от Trixster » 08 Яну 2017, 10:03

dobsata написа:
mad_presley написа:Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.

Ако разбирам правилно трябва да извадя два кабела от синята букса (червен и кафяв) а какво трябва да направя с тях?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Темата:
viewtopic.php?f=116&t=356974&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BB

Отговора:
X13765
След свързването остават 2 свободни пина - power (червен кабел) и ground (кафяв кабел), за захранването.
червения кабел към пин1, а кафявия към пин2 на X13765
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '05 E60

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от dobsata » 08 Яну 2017, 10:47

Trixster написа:
dobsata написа:
mad_presley написа:Плюс и минус се вадят от старата букса и се свързват единствено към 2-пиновата букса. На 2-пиновата, 1-ви пин е +, 2-ри пин е -. Да не би да си оставил червения и кафяви кабел на синията букса? Предпазителя също трябва да се смени с 15А, в момента е 7.5А.

Ако разбирам правилно трябва да извадя два кабела от синята букса (червен и кафяв) а какво трябва да направя с тях?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Темата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%B5%D0%BB

Отговора:
X13765
След свързването остават 2 свободни пина - power (червен кабел) и ground (кафяв кабел), за захранването.
червения кабел към пин1, а кафявия към пин2 на X13765


Колега това не е ли тема за смяна от еднозонов към двузонов (фейс)?
При нен ще бъде смяна от двузонов(горния на снимката) към двузонов-фейс (долния на снимката)
Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 28.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '05 E60

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от dobsata » 08 Яну 2017, 14:01

Доколкото разбирам това важи само ако се преминава от еднозонов към двузонов. Аз искам да премина от PRE LCI AC HIGH --> LCI AC HIGH, но след модифициране на кабела на 21 пин и включване ми гори бушона на климатвоника


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от cocosas » 08 Яну 2017, 23:07

Trixster написа:Има тема и в нашия форум за мода. Аз залагам че не си сменил бушона. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk



какво трябва да се случва ако не е сменен този бушон ?
Питам понеже и аз съм преминал от стария към новия и предполагам, че въм още със стария бушон.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Проблем при смяна на панел на климатроника с фейсов

Мнение от Trixster » 09 Яну 2017, 15:17

dobsata написа:Доколкото разбирам това важи само ако се преминава от еднозонов към двузонов. Аз искам да премина от PRE LCI AC HIGH --> LCI AC HIGH, но след модифициране на кабела на 21 пин и включване ми гори бушона на климатвоника


Да в този случай от PRE LCI AC HIGH --> LCI AC HIGH всичко е p&p. Махни мода който си направил и сподели резултата. Би трябвало всичко да работи и единствено перката на радиатора да е непрекъснато пусната.
Ако всичко е ОК провери внимателно, как си направил мода. За да гори бушона то най-вероятно някъде окъсява заради мода.

cocosas написа:какво трябва да се случва ако не е сменен този бушон ?
Питам понеже и аз съм преминал от стария към новия и предполагам, че въм още със стария бушон.


за LCI AC HIGH трябва бушона да е 15А. Не съм сигурен дали за PRE LCI AC HIGH също не е 15А. Просто провери за да бъде инсталацията по спецификация.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook