Не вдига повече от 220 км/ч

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 27 Дек 2016, 23:44

andy написа:Идеята им е да се ползва ЕГР -а като регулиращ механизъм и чрез неговото управление да разтоварва турбината. Това може да го направи мапера стига да му се играе и да е много на ти с нещата.
Другото е че трябва да се правят нови тръби (заварки) за да може да се отведат газовете след турбото, а не към смукателния колектор. С две думи друг гейт направен от ЕГР-а


Мерси за разяснението колега , ще говоря с моя мапер и сигурно на пролет като се оправи времето , ако може да го направи ще е добре. Проблема при мен от това , което ме е страх за нМ , реално ако вдигна лимита на 2.5 2.6 няма да го има проблема , но ме е страх колко ще са нМ тогава , реално то това става към 4000 оборота , а то максималния въртящ мисля ми е 2000 , ако реално нМ не ми са над 740 при тези барове и обороти просто ще вдигна лимита , защото аз съм pre -lci и моята ск.кутия макса и е толкова 740 нМ(мисля) , докато твоята си държи и над 1000.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от andy » 28 Дек 2016, 13:27

Nm няма какво да те притесняват, защото те са в ниските обороти и там спокойно можеш да си я оставиш както е сега. По принцип казваш на мапера си да ти премести САМО лимитера на буста.
Т.е. няма да се променя нищо по горивните карти и тези за холд буста. Оставя ти я на 2.1бара (предполагам си толкова сега), тя ще си ходи до 2.5 при обороти над 3200 и мести лимитера на 2.6

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 28 Дек 2016, 14:51

Дам толкова е бууста сейфти за 350 коня сетъп :) , ами да се оправи времето ще отида да го оправя това , че наистина напряга рядко карам над тези скорости , но пак някой път като настъпя на магистралата с някой бързак и го издухам и той после ме минава на 230-240 :( защото моята е забила ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от @2bar » 28 Дек 2016, 21:57

:OT: .....не съм много по темата, ама.......

къде ги вдигате тези скорости в България и колко време ги държите? Аз като карам повече от 1 час над 220км/ч и после съм като парцал (говорим за магистрала, не писта).....само един път съм си позволявал да карам над 260км/ч (магистрала) и честно....пълно убийство си е.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 29 Дек 2016, 1:45

@2bar написа::OT: .....не съм много по темата, ама.......

къде ги вдигате тези скорости в България и колко време ги държите? Аз като карам повече от 1 час над 220км/ч и после съм като парцал (говорим за магистрала, не писта).....само един път съм си позволявал да карам над 260км/ч (магистрала) и честно....пълно убийство си е.....


Ами при условие , че имам колата от 3 години и тоя проблем с пренадуването не е оправен , реално предполагам ти отговарям на въпроса колко често карам :) , Много рядко , просто някой път се случва някой да се заяде с тебе , да е равен участък да няма трафик и си позволява човек да настъпи малко :).

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 20.06.2013

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от A.Dutsov » 29 Дек 2016, 20:36

Това че колата (535д) след премахване на ДПФ пренадува е факт, обаче е факт и че ако Мапера ти е читав, може да направи колата ти да не пренадува. Колкото до отварянето на гейта на размер, правил съм го лично, проблем няма, от 10.8мм на 14мм почти отиде, тегаво е но става. При това положение Мапера може да си отпочине, понеже колата спира да пренадува или пренадува доста по малко след разширяването на отвора на гейта на голямото турбо. Отделно като ви лъжат да си правите турбините хибридни ... правете само голямото. От малкото смисъл няма. За автомобила от първия пост, с пренадуващата турбина обяснението е предимно механичен проблем. Рядко 218кс пренадуват, по скоро не успяват да си надуят, и се налага да се пипа картата на соленоида ... от колкото да пренадуе. При ремап на 218кс изобщо не е нужно да се пипа въпросната ВНТ таблица по никакъв повод освен да надуе повече. Как може от 10 направени коли 1 да пренадува да речем ... и проблема да е във мапера, при положение че се правят по един и същи начин повечето? :)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 20.06.2013

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от A.Dutsov » 29 Дек 2016, 20:41

CrazyElement написа:
andy написа:Идеята им е да се ползва ЕГР -а като регулиращ механизъм и чрез неговото управление да разтоварва турбината. Това може да го направи мапера стига да му се играе и да е много на ти с нещата.
Другото е че трябва да се правят нови тръби (заварки) за да може да се отведат газовете след турбото, а не към смукателния колектор. С две думи друг гейт направен от ЕГР-а


Мерси за разяснението колега , ще говоря с моя мапер и сигурно на пролет като се оправи времето , ако може да го направи ще е добре. Проблема при мен от това , което ме е страх за нМ , реално ако вдигна лимита на 2.5 2.6 няма да го има проблема , но ме е страх колко ще са нМ тогава , реално то това става към 4000 оборота , а то максималния въртящ мисля ми е 2000 , ако реално нМ не ми са над 740 при тези барове и обороти просто ще вдигна лимита , защото аз съм pre -lci и моята ск.кутия макса и е толкова 740 нМ(мисля) , докато твоята си държи и над 1000.

Нм без гориво не чакай, при дизела колкото повече е налягането на турбото, толкова по няма да върви колата ако горивото е едно и също. Проблема със максималната скорост е че колата няма гориво за въздуха който получава от турбото ... върви на бедна смес, и по едно време няма силици да си прескочи килцата, и там си остава ... на 220-230-240км или колкото там ви се струват малко. Километрите съвсем не са малко, дори са неразумно много, но колата си обръща километража с лекота при нормални настройки, да не говорим че спиид лимитера се премахва изцяло, или се вдига на 280 да речем ... които с 270кс и достатъчно дълга отсечка не са проблем за хората с по голяма празнина между ушите. И все пак винаги имайте едно на ум ... имате ремап на двигателя/екуто ... за жалост на спирачките с ремап не става, и бутонче ресет с няколко живота няма!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от Dextuar » 29 Дек 2016, 21:45

A.Dutsov написа:
CrazyElement написа:
andy написа:Идеята им е да се ползва ЕГР -а като регулиращ механизъм и чрез неговото управление да разтоварва турбината. Това може да го направи мапера стига да му се играе и да е много на ти с нещата.
Другото е че трябва да се правят нови тръби (заварки) за да може да се отведат газовете след турбото, а не към смукателния колектор. С две думи друг гейт направен от ЕГР-а


Мерси за разяснението колега , ще говоря с моя мапер и сигурно на пролет като се оправи времето , ако може да го направи ще е добре. Проблема при мен от това , което ме е страх за нМ , реално ако вдигна лимита на 2.5 2.6 няма да го има проблема , но ме е страх колко ще са нМ тогава , реално то това става към 4000 оборота , а то максималния въртящ мисля ми е 2000 , ако реално нМ не ми са над 740 при тези барове и обороти просто ще вдигна лимита , защото аз съм pre -lci и моята ск.кутия макса и е толкова 740 нМ(мисля) , докато твоята си държи и над 1000.

Нм без гориво не чакай, при дизела колкото повече е налягането на турбото, толкова по няма да върви колата ако горивото е едно и също. Проблема със максималната скорост е че колата няма гориво за въздуха който получава от турбото ... върви на бедна смес, и по едно време няма силици да си прескочи килцата, и там си остава ... на 220-230-240км или колкото там ви се струват малко. Километрите съвсем не са малко, дори са неразумно много, но колата си обръща километража с лекота при нормални настройки, да не говорим че спиид лимитера се премахва изцяло, или се вдига на 280 да речем ... които с 270кс и достатъчно дълга отсечка не са проблем за хората с по голяма празнина между ушите. И все пак винаги имайте едно на ум ... имате ремап на двигателя/екуто ... за жалост на спирачките с ремап не става, и бутонче ресет с няколко живота няма!

Много добре казано!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 29 Дек 2016, 22:19

Писах лично на колегата , тъй като темата не е много за 535д и реално проблема на 530ката както и той каза едвали е в пренадуване. Надявам се колегата да ми помогне с решаването на този проблем и ще направя нова тема направо с проблем-решение.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от djodji77 » 30 Дек 2016, 14:25

A.Dutsov написа:
CrazyElement написа:
andy написа:Идеята им е да се ползва ЕГР -а като регулиращ механизъм и чрез неговото управление да разтоварва турбината. Това може да го направи мапера стига да му се играе и да е много на ти с нещата.
Другото е че трябва да се правят нови тръби (заварки) за да може да се отведат газовете след турбото, а не към смукателния колектор. С две думи друг гейт направен от ЕГР-а


Мерси за разяснението колега , ще говоря с моя мапер и сигурно на пролет като се оправи времето , ако може да го направи ще е добре. Проблема при мен от това , което ме е страх за нМ , реално ако вдигна лимита на 2.5 2.6 няма да го има проблема , но ме е страх колко ще са нМ тогава , реално то това става към 4000 оборота , а то максималния въртящ мисля ми е 2000 , ако реално нМ не ми са над 740 при тези барове и обороти просто ще вдигна лимита , защото аз съм pre -lci и моята ск.кутия макса и е толкова 740 нМ(мисля) , докато твоята си държи и над 1000.

Нм без гориво не чакай, при дизела колкото повече е налягането на турбото, толкова по няма да върви колата ако горивото е едно и също. Проблема със максималната скорост е че колата няма гориво за въздуха който получава от турбото ... върви на бедна смес, и по едно време няма силици да си прескочи килцата, и там си остава ... на 220-230-240км или колкото там ви се струват малко. Километрите съвсем не са малко, дори са неразумно много, но колата си обръща километража с лекота при нормални настройки, да не говорим че спиид лимитера се премахва изцяло, или се вдига на 280 да речем ... които с 270кс и достатъчно дълга отсечка не са проблем за хората с по голяма празнина между ушите. И все пак винаги имайте едно на ум ... имате ремап на двигателя/екуто ... за жалост на спирачките с ремап не става, и бутонче ресет с няколко живота няма!

А след като горивото е решаващ фактор дали е възможно проблема да е в горивния филтър?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 30 Дек 2016, 15:18

djodji77 написа:
A.Dutsov написа:
CrazyElement написа:
andy написа:Идеята им е да се ползва ЕГР -а като регулиращ механизъм и чрез неговото управление да разтоварва турбината. Това може да го направи мапера стига да му се играе и да е много на ти с нещата.
Другото е че трябва да се правят нови тръби (заварки) за да може да се отведат газовете след турбото, а не към смукателния колектор. С две думи друг гейт направен от ЕГР-а


Мерси за разяснението колега , ще говоря с моя мапер и сигурно на пролет като се оправи времето , ако може да го направи ще е добре. Проблема при мен от това , което ме е страх за нМ , реално ако вдигна лимита на 2.5 2.6 няма да го има проблема , но ме е страх колко ще са нМ тогава , реално то това става към 4000 оборота , а то максималния въртящ мисля ми е 2000 , ако реално нМ не ми са над 740 при тези барове и обороти просто ще вдигна лимита , защото аз съм pre -lci и моята ск.кутия макса и е толкова 740 нМ(мисля) , докато твоята си държи и над 1000.

Нм без гориво не чакай, при дизела колкото повече е налягането на турбото, толкова по няма да върви колата ако горивото е едно и също. Проблема със максималната скорост е че колата няма гориво за въздуха който получава от турбото ... върви на бедна смес, и по едно време няма силици да си прескочи килцата, и там си остава ... на 220-230-240км или колкото там ви се струват малко. Километрите съвсем не са малко, дори са неразумно много, но колата си обръща километража с лекота при нормални настройки, да не говорим че спиид лимитера се премахва изцяло, или се вдига на 280 да речем ... които с 270кс и достатъчно дълга отсечка не са проблем за хората с по голяма празнина между ушите. И все пак винаги имайте едно на ум ... имате ремап на двигателя/екуто ... за жалост на спирачките с ремап не става, и бутонче ресет с няколко живота няма!

А след като горивото е решаващ фактор дали е възможно проблема да е в горивния филтър?


Не мисля , че това има на предвид колегата , а по- точно тъй като генерацията е отворена и турбините се развъртат прекалено бързо заради изгорелите газове , те произвеждат голямо количество въздух вкарват го в мотора , но реално картата за пускане на гориво на дюзите е съвсем друга , тя е за бууст да кажем от 2.1 бара въздух , а то идва 2.5 - 2.6 и реално в мотора има адски много въздух , но много малко гориво и колата просто си малее , защото реално аз не мисля , че ми влиза в авариен ... , колата е влизала в авариен , като ми гръмна един датчик на голямата турбина и тогава като влезне не излиза докато не я загася и запаля наново. Докато сега просто колата си малее чупи километража до 220-230 и изведнъж просто не иска да вдигне повече и си седи на тези обороти връщам газта пада на 160 мачкам газта и пак излита и пак така до 220-240 макс. Така че с колегата ще се чуем след нова година и ще видим как да решим този проблем и ще направя тема , защото това е масов проблем с 535д.

Поздрави.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook