Не вдига повече от 220 км/ч

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от djodji77 » 18 Дек 2016, 19:01

Здравейте колеги, предварително се извинявам ако има подобна тема и аз в момента пиша 2ра такава но търсих доста и не открих подобен на моя проблем. Ще започна от самото начало защото моята 530ка (530д 218кс. 2004г. автомат) излезна доста проблемна. Още след като я купих започнаха главоболията с едно много гадно тресене при студен старт все едно съм за подгревки но не бяха те защото съм сменил и свещите и релето. заедно с тресенето имаше и много гаден бял дим ( доста плътен) но след като колата загрееше всичко си беше наред. Та накрая я вкарах при едни руснаци и там ми махнаха дпф-а механично и фтуерно изолираха ми егр-а премахнаха така наречените пеперудки и сложиха метални тапи и ми направиха чип и сега колата е 270кс. 600нм. Така до тук всичко звучи супер.. в сервиза я запалиха и нямаше тресене, малко попушваше но ми казаха че било нормално след премахването на дпф-а и катализатора. но на следващият ден запалих колата и отново нещо не беше наред, гадното тресене вече го нямаше но съвсем леко се усеща някакво потрепване и оборотите леко се менят, а от ауспуха пак същия пушек само че не толкова гъст и плътен както преди. Със чипа в момента ускорява доста добре ( направо лети) но само до 220км/ч и направо забива и не иска да вдигне повече. Веднъж направи 240 със зор и след това пълна загуба на мощност, спадна до към 170 (като през цялото време съм помпал газта но колата направо си беше смърт) и след 170 пак прави 220- 230км и пак същата работа. Един път забива на 220, друг път спада до 170 - 180 и чак тогава се оправя..
Моля ви ако някой се сеща какъв може да е проблема да ми помогне :help: :help: :help: Благодаря ви предварително!


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от ivoo » 21 Дек 2016, 23:09

Купи си самолет. И без това гледам че искаш да летиш :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от djodji77 » 23 Дек 2016, 2:17

Не колега не искам да летя но това не е нормално за кола 270кс. 600нм. Има някакъв проблем и просто моля някой който е по добре запознат с тези автомобили да ми помогне с отстраняването му.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от v3n0m » 23 Дек 2016, 13:07

А преди въпросния чип колата вдигаше ли повече от 220? Защо не отидеш до сервиза където са я бърникали да ги попиташ, защото според мен ако преди това си е вървяла както трябва колата, това означава че в сервиза се е случило нещо. Следвам пътя на логиката :yes:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от SDLS » 23 Дек 2016, 18:38

На мен са ми по-интересни причините за промяната на оборотите и тресенето при студен старт и респективно изпушването, защото отскоро и моята започна да го прави.. :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 23 Дек 2016, 23:53

Това тресене не знам и моята си изпушва сериозно на студен старт и това е защото имам изгоряла една подгревна свещ и реално това , което пуши е не изгорялата нафта.

Така както ми описваш проблема , имаш същия като мене колата пренадува на пълна газ на 6та предавка и влиза в авариен , и аз съм така до ден днешен решение на проблема е или да се направи по - голям Wastegate за да разтоварва голямата турбина на мен( на теб реално единствената ти) или да се махне изцяло лимита за пренадуване и реално колата , след 220 на пълна газ ще надува поне в моя случай на 2.5 2.6 бара , което си е вече опасно ( но според мен допустипо за няколко секунди). Това явление става просто като се махнат всички филтри по генерация , колата се отпушва много ( да не говоря , че аз сложих къстъм с още по голямо ФИ) и просто изгорелите газове нямат толкова голямо обратно налягане , колкото някой инж. в Германия го я изчислявал и реално турбините се развъртат много повече и колата влиза в авариен заради пренадуване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от cocosas » 24 Дек 2016, 1:54

Следя темата с интерес , но по-запознатите с модела си траят ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 24 Дек 2016, 15:50

Е за колегата мисля , че има като моя проблем , може и друг да е , при мен съм 100% сигурен , че това е проблема , гледана е колата с живи данни точно това се случва , преди като бях със СТОК генерацията ( пак без дпф , но реално по-малка) нямах този проблем. Реално стана след като сложих по-голяма генерация.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от Dextuar » 24 Дек 2016, 17:44

Добре де, твоя мапер да ти коригира стойностите, защо не сте го направили това, след като знаеш причината?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 24 Дек 2016, 17:46

dextuar написа:Добре де, твоя мапер да ти коригира стойностите, защо не сте го направили това, след като знаеш причината?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Защото мапера ми е в Горна Оряховица и не ми се ходи до там реално за едно пренадуване след 220 км/ч , реално с тази скорост карам много рядко , то нямаме пътища за такива скорости и все се каня , но все не намирам време да отида , но сигурно вече март месец като се стопли времето ще се разходя.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 4.09.2016
Местоположение: Homburg Германия
Пол: Мъж
Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
Мечтае да кара: Dodge Challenger

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от djodji77 » 24 Дек 2016, 19:42

Благодаря ви че се опитвате наистина да ми помогнете но изглежда съм ви подвел тъй като машината е подвела мен. Вчера на магистралата пак я понадух до 230км/ч и не ми направи проблем но веднага след като влезнах в града колата тотално умря едвам вдигна 100 и малко се уплаших понеже си помислих че вече съвсем издъхна но отпуснах малко педала пак подадох и се оправи...??!? Тези дни пак ще посетя сервиза и ще ви пиша.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 26 Дек 2016, 15:09

djodji77 написа:Благодаря ви че се опитвате наистина да ми помогнете но изглежда съм ви подвел тъй като машината е подвела мен. Вчера на магистралата пак я понадух до 230км/ч и не ми направи проблем но веднага след като влезнах в града колата тотално умря едвам вдигна 100 и малко се уплаших понеже си помислих че вече съвсем издъхна но отпуснах малко педала пак подадох и се оправи...??!? Тези дни пак ще посетя сервиза и ще ви пиша.


Вакуми , клапан турбина и т.н. това , при мен също някой път вдига дори и 255 друг път спира на 220 друг път на 240 , то не можеш да определиш точно на каква скорост ще пренадуе и ще влезе в авариен , но общо взето те насочих къде ти е проблема , качваш я на дино и гледаш на 6та с пълна газ какво се случва , сменяш преди това вакуми , диагностика за електроните клапи да видиш дали имат проблем и ако нямаш остава , моя проблем просто генерацията идва много отворена и няма обратно налягане .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1052
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от andy » 27 Дек 2016, 9:38

CrazyElement написа:Това тресене не знам и моята си изпушва сериозно на студен старт и това е защото имам изгоряла една подгревна свещ и реално това , което пуши е не изгорялата нафта.

Така както ми описваш проблема , имаш същия като мене колата пренадува на пълна газ на 6та предавка и влиза в авариен , и аз съм така до ден днешен решение на проблема е или да се направи по - голям Wastegate за да разтоварва голямата турбина на мен( на теб реално единствената ти) или да се махне изцяло лимита за пренадуване и реално колата , след 220 на пълна газ ще надува поне в моя случай на 2.5 2.6 бара , което си е вече опасно ( но според мен допустипо за няколко секунди). Това явление става просто като се махнат всички филтри по генерация , колата се отпушва много ( да не говоря , че аз сложих къстъм с още по голямо ФИ) и просто изгорелите газове нямат толкова голямо обратно налягане , колкото някой инж. в Германия го я изчислявал и реално турбините се развъртат много повече и колата влиза в авариен заради пренадуване.


Аз съм убеден че и със сток генерацията пак си пренадувал. На битурбо моторите след махане на ДПФ-а (дори и да остане катализатора) дори и със сток софтуер пренадува, но малко и не влиза в авариен. Гейта няма как да се разшири защото е под ъгъл и минава през целия корпус на топлата част. Как може на такива големи турбини да сложат толкова малък гейт.

Не търсете проблема в мапера. За да не влиза колата в авариен или трябва да се остави сток софта след 3200 об/мин или да се премести лимитера на 2.5-2.6 бара.

проблема е всеобщ http://5series.net/forums/e60-discussio ... ds-111738/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от CrazyElement » 27 Дек 2016, 13:27

andy написа:
CrazyElement написа:Това тресене не знам и моята си изпушва сериозно на студен старт и това е защото имам изгоряла една подгревна свещ и реално това , което пуши е не изгорялата нафта.

Така както ми описваш проблема , имаш същия като мене колата пренадува на пълна газ на 6та предавка и влиза в авариен , и аз съм така до ден днешен решение на проблема е или да се направи по - голям Wastegate за да разтоварва голямата турбина на мен( на теб реално единствената ти) или да се махне изцяло лимита за пренадуване и реално колата , след 220 на пълна газ ще надува поне в моя случай на 2.5 2.6 бара , което си е вече опасно ( но според мен допустипо за няколко секунди). Това явление става просто като се махнат всички филтри по генерация , колата се отпушва много ( да не говоря , че аз сложих къстъм с още по голямо ФИ) и просто изгорелите газове нямат толкова голямо обратно налягане , колкото някой инж. в Германия го я изчислявал и реално турбините се развъртат много повече и колата влиза в авариен заради пренадуване.


Аз съм убеден че и със сток генерацията пак си пренадувал. На битурбо моторите след махане на ДПФ-а (дори и да остане катализатора) дори и със сток софтуер пренадува, но малко и не влиза в авариен. Гейта няма как да се разшири защото е под ъгъл и минава през целия корпус на топлата част. Как може на такива големи турбини да сложат толкова малък гейт.

Не търсете проблема в мапера. За да не влиза колата в авариен или трябва да се остави сток софта след 3200 об/мин или да се премести лимитера на 2.5-2.6 бара.

проблема е всеобщ http://5series.net/forums/e60-discussio ... ds-111738/


Абсолютно колега , просто имам чувството , че от БМВ , нарочно са го направили толкова малък с цел да не се тунингова колата :(. Иначе пак в тази тема , има един , който ме съветва мене да направя втори wastegate и да го свържа към ЕГР , смисъл там да изхвърля налягането , това точно не го разбрах как може да стане и до ден днешен търся някой майстор , който би ми се занимавало да го направи това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1052
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Не вдига повече от 220 км/ч

Мнение от andy » 27 Дек 2016, 15:58

Идеята им е да се ползва ЕГР -а като регулиращ механизъм и чрез неговото управление да разтоварва турбината. Това може да го направи мапера стига да му се играе и да е много на ти с нещата.
Другото е че трябва да се правят нови тръби (заварки) за да може да се отведат газовете след турбото, а не към смукателния колектор. С две думи друг гейт направен от ЕГР-а

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook