ниско налягане в рейла
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
ниско налягане в рейла
Привет колеги.
Колата е е60 218ск 2003-та
От известно време в движение на загрят мотор колата ми предърваше отвреме на време. Първоначално но изглеждаше като приплузване на скоростната кутия.
След няколко дни пак в движение на загрят мотор ми падна мощността , давах гас и колата си дигаше обороти нормално , но нямаше мощшност да се форсира, но след минута се оправи сама.
След диагностика с ИНПА излезе грешка 3F31 common rail sensor или rail pressure sensor, около 70 пъти записана.
На другия ден при не загрят мотор градско, при спиране колата започна да тресе на място, но след няколко пробни спирания и се оправи и си вървеше цял ден нормално.
Пак след диагностика с ИНПА , беше записана същата грешка около 15-20 пъти.
Като налягане има зададено 2,5 бара. А колата правеше 2,48 бара , но естествено при самата диагностика колата си работеше вече нормално.
Незнам какво налягане трябва да държи тази рейка и дали това налягане не е миско ?
И вече днеска по същия начин на незагрят мотор получих същите симптоми , тресене на място и след 2-3км ми загасна в движение. Още 3-4 пъти ми загасна , но успях да се прибера
Из форума имаше колеги с подобни теми, от там видях, че проблема по принцип може да е на доста други места освен във въпросния сензор.
Утре ще огледам окабеляването около сензора.
Нещо друго можете ли да посъветвате ? Преди да се тругне по пътя на останалите със сменяна на части докато изкочи зайчето ?
Колата е е60 218ск 2003-та
От известно време в движение на загрят мотор колата ми предърваше отвреме на време. Първоначално но изглеждаше като приплузване на скоростната кутия.
След няколко дни пак в движение на загрят мотор ми падна мощността , давах гас и колата си дигаше обороти нормално , но нямаше мощшност да се форсира, но след минута се оправи сама.
След диагностика с ИНПА излезе грешка 3F31 common rail sensor или rail pressure sensor, около 70 пъти записана.
На другия ден при не загрят мотор градско, при спиране колата започна да тресе на място, но след няколко пробни спирания и се оправи и си вървеше цял ден нормално.
Пак след диагностика с ИНПА , беше записана същата грешка около 15-20 пъти.
Като налягане има зададено 2,5 бара. А колата правеше 2,48 бара , но естествено при самата диагностика колата си работеше вече нормално.
Незнам какво налягане трябва да държи тази рейка и дали това налягане не е миско ?
И вече днеска по същия начин на незагрят мотор получих същите симптоми , тресене на място и след 2-3км ми загасна в движение. Още 3-4 пъти ми загасна , но успях да се прибера
Из форума имаше колеги с подобни теми, от там видях, че проблема по принцип може да е на доста други места освен във въпросния сензор.
Утре ще огледам окабеляването около сензора.
Нещо друго можете ли да посъветвате ? Преди да се тругне по пътя на останалите със сменяна на части докато изкочи зайчето ?
Последна промяна cocosas на 21 Дек 2016, 18:30, променена общо 1 път
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: 3F31 ниско налягане в рейла
Налягането в рейла трябва да е около 300 бара,когато колата е на празен ход на място.
Налягането от помпата в резервоара към тази за високото - 3 бара.
Налягането от помпата в резервоара към тази за високото - 3 бара.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: 3F31 ниско налягане в рейла
Проблема се реши частично след смяна на датчика на рейла и почристване на дюзите. Налягането в реила на празен ход се нормализира както каза колегата на 300 бара.
Сега се появи нов проблем.
При нормално каране колата си върви идеално, но при по-високи обороти ми забива нова грешка. Излиза ми на таблото двигател, който свети в жълто. И колата е доста умряла в 3000оборота и нагоре.
При ново стартиране на колата , грешката няма.
След диагностика с Инпа ми излязоха съотверните грешки:
След истриването им отидох пак да тествам колата. И пак по същия начин ми заби грешката с двигателя на таблото , а на Инпата отчете само 4560 rail .....
Някой , някакви идеи ?
Сега се появи нов проблем.
При нормално каране колата си върви идеално, но при по-високи обороти ми забива нова грешка. Излиза ми на таблото двигател, който свети в жълто. И колата е доста умряла в 3000оборота и нагоре.
При ново стартиране на колата , грешката няма.
След диагностика с Инпа ми излязоха съотверните грешки:
След истриването им отидох пак да тествам колата. И пак по същия начин ми заби грешката с двигателя на таблото , а на Инпата отчете само 4560 rail .....
Някой , някакви идеи ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: 3F31 ниско налягане в рейла
Записало ти е грешка за EGR-a. Заради него ти светва лампата.
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: 3F31 ниско налягане в рейла
Останалите параметри по колата :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: ниско налягане в рейла
Датчика на рейла като сменихте,с ДИС адаптирахте ли?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: ниско налягане в рейла
timur_lenk написа:Датчика на рейла като сменихте,с ДИС адаптирахте ли?
Майстор ми го смени , незнам дали го е адаптирвал.
Как мога да провера ?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: ниско налягане в рейла
Питай го.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: ниско налягане в рейла
Днеска ходих до сервиза и ми казаха, че е от скоростната кутия
За да не приплъзвала , ми забива тази грешка и ми намаля мощхността на двигателя. Поне така обясни майстора.
Някой с някакви идеи по темата ?
ПС : Скоростната кутия е рециклирана преди 43000км и съответно е със сменено масло. В момента не ми треплъзва и нямам каквито и да е симптоми.
За да не приплъзвала , ми забива тази грешка и ми намаля мощхността на двигателя. Поне така обясни майстора.
Някой с някакви идеи по темата ?
ПС : Скоростната кутия е рециклирана преди 43000км и съответно е със сменено масло. В момента не ми треплъзва и нямам каквито и да е симптоми.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: ниско налягане в рейла
Според грешките - Ниско налягане в рейла:Питали ги дали са ресетнали датчика,ако ДА,измерете обратното гориво на инжекторите и вижте кой пуска.
Горивен филтър - най вероятно подгрева му.EGR - отрицателно отклонение - въздушен поток твърде висок.Клапан ЕГР;маркуч;преобразувател за налягането.
Горивен филтър - най вероятно подгрева му.EGR - отрицателно отклонение - въздушен поток твърде висок.Клапан ЕГР;маркуч;преобразувател за налягането.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: ниско налягане в рейла
timur_lenk написа:Според грешките - Ниско налягане в рейла:Питали ги дали са ресетнали датчика,ако ДА,измерете обратното гориво на инжекторите и вижте кой пуска.
Горивен филтър - най вероятно подгрева му.EGR - отрицателно отклонение - въздушен поток твърде висок.Клапан ЕГР;маркуч;преобразувател за налягането.
Благодаря колега, днеска закарах колата на друг майстор, понеже стария както казах ми развива теории за скоростната кутия и ми се струва, че ме хвърля на черешата вече...
Точно за обратното гориво уж ми ги оправяше стария майстор ....
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: ниско налягане в рейла
Здрава дюза връща 1-2 мл в минута на празен ход.Ако връща от 10 мл нагоре е за смяна.Това е според производителя на колата.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- cocosas
- младши ентусиаст
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: ниско налягане в рейла
проблема се реши със смяна на помпата за високо налягане.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: ниско налягане в рейла
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани