Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Здравейте!
Първо искам предварително да се извиня ако някъде е задаван подобен въпрос, но не открих никъде в търсачката.
Въпросът ми е - Има ли вариант на е60 преди фейслифта което не е оборудвано заводски с бърза кормилна рейка (с 1 оборот в посока), да се замени стандартната бавна рейка (с 1,5 оборота в посока) с бърза ? Благодаря предварително на отзовалите се!
Първо искам предварително да се извиня ако някъде е задаван подобен въпрос, но не открих никъде в търсачката.
Въпросът ми е - Има ли вариант на е60 преди фейслифта което не е оборудвано заводски с бърза кормилна рейка (с 1 оборот в посока), да се замени стандартната бавна рейка (с 1,5 оборота в посока) с бърза ? Благодаря предварително на отзовалите се!
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
При всичко положение , ще може , ама едва ли ще е евтино колега . Лично аз не виждам смисъл , толкова няма да ти падне ръката като паркираш и така с 1.5 оборота Лично аз съм доволен от тази на преди фейса , много твърд е волана и колата се усеща супер
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Идеята на тази операция не е да си облекча маневрирането, а по-скоро да променя поведението на колата в завой. Карал съм е60 с бърза рейка и определено удоволствието в завоите е по-голямо.
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
NsL-OnE написа:Идеята на тази операция не е да си облекча маневрирането, а по-скоро да променя поведението на колата в завой. Карал съм е60 с бърза рейка и определено удоволствието в завоите е по-голямо.
Разбирам те колега , свържи се с някой форумен сервиз и питай колко ще е труда , после обади се в морга и виж колко струва бърза рейка и цената ти е готова , не мисля , че някой се е занимавал да прави тази интервенция
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Това ми е напълно ясно, но не знам дали не е нужно да се подмени някой модул или ще иска кодиране. Най-малко DSC-то ще пропищи защото няма да знае на колко градуса са му завити предните колела.
- stoino
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: София-Криводол
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d ///M vision
- Мечтае да кара: F10 550d///M
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Колеги имайте малко обща култура.Такова понятие като"Бърза Рейка"НЯМА.
Това е екстрата "$217" AFS;ACTIVE STEERING или казано на български "Активно Управление или Активен Волан"
Ето и повече информация за самата система https://en.wikipedia.org/wiki/Active_steering
Ето ти и теми в форума свързани с проблеми в систематаhttp://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=338383 ; http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=viewtopic.php116&t=251467
Ето ти в действителност как функционира систематаhttps://www.youtube.com/watch?v=Tm10ECqCrTI
А относно това дали може да се сложи AFS на кола без,сигурно може като купиш цялата система;рейка,охладител,инсталация,казанче,компютър..монтаж и кодиране,но до сега не знам някой да е правил подобна модернизация.
Моята кола е с активно управление и мога да ти кажа удоволствието от шофирането е несравнимо,особено по планински пътища с много остри завой се усеща по-добрата динамика и по-добрата стабилност и управляемост на автомобила.При паркиране също е много по удобно тогава се усеща най-отчетливо.Вече при скорост над 130 км намесата на активното управление намалява почти до 0%
Това е екстрата "$217" AFS;ACTIVE STEERING или казано на български "Активно Управление или Активен Волан"
Ето и повече информация за самата система https://en.wikipedia.org/wiki/Active_steering
Ето ти и теми в форума свързани с проблеми в систематаhttp://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=338383 ; http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=viewtopic.php116&t=251467
Ето ти в действителност как функционира систематаhttps://www.youtube.com/watch?v=Tm10ECqCrTI
А относно това дали може да се сложи AFS на кола без,сигурно може като купиш цялата система;рейка,охладител,инсталация,казанче,компютър..монтаж и кодиране,но до сега не знам някой да е правил подобна модернизация.
Моята кола е с активно управление и мога да ти кажа удоволствието от шофирането е несравнимо,особено по планински пътища с много остри завой се усеща по-добрата динамика и по-добрата стабилност и управляемост на автомобила.При паркиране също е много по удобно тогава се усеща най-отчетливо.Вече при скорост над 130 км намесата на активното управление намалява почти до 0%
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
stoino написа:Колеги имайте малко обща култура.Такова понятие като"Бърза Рейка"НЯМА.
Това е екстрата "$217" AFS;ACTIVE STEERING или казано на български "Активно Управление или Активен Волан"
Ето и повече информация за самата система https://en.wikipedia.org/wiki/Active_steering
Ето ти и теми в форума свързани с проблеми в систематаhttp://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=116&t=338383 ; http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=viewtopic.php116&t=251467
Ето ти в действителност как функционира систематаhttps://www.youtube.com/watch?v=Tm10ECqCrTI
А относно това дали може да се сложи AFS на кола без,сигурно може като купиш цялата система;рейка,охладител,инсталация,казанче,компютър..монтаж и кодиране,но до сега не знам някой да е правил подобна модернизация.
Моята кола е с активно управление и мога да ти кажа удоволствието от шофирането е несравнимо,особено по планински пътища с много остри завой се усеща по-добрата динамика и по-добрата стабилност и управляемост на автомобила.При паркиране също е много по удобно тогава се усеща най-отчетливо.Вече при скорост над 130 км намесата на активното управление намалява почти до 0%
A също така съм чувал , че тези Актвини рейки нямат ремонтиране , почнат ли да тропат , хвърляш и нова от бмв за 3500 лева , това вярно ли е?
- stoino
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: София-Криводол
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d ///M vision
- Мечтае да кара: F10 550d///M
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Принцип на активната кормилна система.
AFS система се активира, когато се запали двигателя. Работа на системата е да се промени отношението на кормилното устройство, според скоростта и условия на шофиране.
Когато се извършват маневри с ниска скорост в съответствие със сигнал от сензор за ъгъл на завиване. Електромотора на рейка се включва и предава въртене към предавката. Въртенето на зъбно колело в една посока с максимална скорост осигурява най-малко предавателно отношение на кормилният механизъм , което достига 1:10. Това намалява броя на оборотите на волана от край до край, като по този начин се постига по-висок комфорт.
С увеличаване на скоростта се придружава от намаляване на скоростта на електромотора на кормилното управление и съответно се увеличава съотношението на волана. При скорост от 180-200 км/ч съотношението на предавката ще достигне оптималната стойност на 1:18. При което електромотора спира да се върти и съотношението на волана се предава директно на кормилния механизъм.
При по-нататъшно увеличаване на скоростта електродвигателя се включва отново, и въртенето се извършва в обратна посока. съотношение на управлението може да достигне до 01:20. В този момент волана има най-ниско съотношение и се увеличават броя на оборотите на волана от край до край, като по този начин се гарантира безопасността на маневриране при високи скорости.
Когато се получи загуба на сцепление, презавиване,дрифт на превозно средство AFS система на базата на сигнали от сензора на DSC независимо нагажда ъгъла на предните колела. В резултат на това,подобрява стабилността на превозното средство. В случая, когато активното кормилно управление, не може напълно да се гарантира стабилността на превозното средство,се включва в действие и DSC системата.
По същия начин, Active Steering стабилизира движението на автомобила при спиране на хлъзгави повърхности, като по този начин се постигне по-ефективна антиблокираща система и намаляване на спирачния път.
1.сервоуправление помпа
2.маркучи
3.резервоар течност
4.ECU
5.O свързване
6.електромотор
7.сензор ъгъл на въртене на мотора
8.Servotronic система клапан
9.планетарна предавка
10.заключване аварийно
11.сензор ъгъл на въртене на волана
12.кормилен механизъм.
AFS система е разработена съвместно от Bosch и ZF . Системата се инсталирана на повечето модели на BMW. Конкурентните предимства на тази система са за увеличаване на комфорта и безопасността по време на шофиране на превозното средство.
AFS система се активира, когато се запали двигателя. Работа на системата е да се промени отношението на кормилното устройство, според скоростта и условия на шофиране.
Когато се извършват маневри с ниска скорост в съответствие със сигнал от сензор за ъгъл на завиване. Електромотора на рейка се включва и предава въртене към предавката. Въртенето на зъбно колело в една посока с максимална скорост осигурява най-малко предавателно отношение на кормилният механизъм , което достига 1:10. Това намалява броя на оборотите на волана от край до край, като по този начин се постига по-висок комфорт.
С увеличаване на скоростта се придружава от намаляване на скоростта на електромотора на кормилното управление и съответно се увеличава съотношението на волана. При скорост от 180-200 км/ч съотношението на предавката ще достигне оптималната стойност на 1:18. При което електромотора спира да се върти и съотношението на волана се предава директно на кормилния механизъм.
При по-нататъшно увеличаване на скоростта електродвигателя се включва отново, и въртенето се извършва в обратна посока. съотношение на управлението може да достигне до 01:20. В този момент волана има най-ниско съотношение и се увеличават броя на оборотите на волана от край до край, като по този начин се гарантира безопасността на маневриране при високи скорости.
Когато се получи загуба на сцепление, презавиване,дрифт на превозно средство AFS система на базата на сигнали от сензора на DSC независимо нагажда ъгъла на предните колела. В резултат на това,подобрява стабилността на превозното средство. В случая, когато активното кормилно управление, не може напълно да се гарантира стабилността на превозното средство,се включва в действие и DSC системата.
По същия начин, Active Steering стабилизира движението на автомобила при спиране на хлъзгави повърхности, като по този начин се постигне по-ефективна антиблокираща система и намаляване на спирачния път.
1.сервоуправление помпа
2.маркучи
3.резервоар течност
4.ECU
5.O свързване
6.електромотор
7.сензор ъгъл на въртене на мотора
8.Servotronic система клапан
9.планетарна предавка
10.заключване аварийно
11.сензор ъгъл на въртене на волана
12.кормилен механизъм.
AFS система е разработена съвместно от Bosch и ZF . Системата се инсталирана на повечето модели на BMW. Конкурентните предимства на тази система са за увеличаване на комфорта и безопасността по време на шофиране на превозното средство.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Много благодаря за информацията! Бях останал с впечатлението, че BMW разполагат с по-къси рейки които не са с такава система, а имат само SERVOTRONIC.
- lub4081
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 2.12.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d 2002 Kombi
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Колеги използвам темата да попитам, дали рейката на Е 60 е взаимозаменяеми с някоя от другите модели?
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Моята е преди фейса и е с active steering
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
v3n0m написа:Моята е преди фейса и е с active steering
Тоест с по ниска скорост волана ти е по директен и при покои когато го завъртиш от средно положение до пълен ляв или десен - имаш само 1 оборот ?
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
И аз съм така - 2006 535д 272 магарета.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Малка поправка, моето се води Hydro Steering-Servotronic, не знам това стандартната ли е, защото съм карал на братовчед ми e60-ката и неговия волан е доста по твърд от моя. Странно до сега си мислех че съм с Actice Steering
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
v3n0m написа:Малка поправка, моето се води Hydro Steering-Servotronic, не знам това стандартната е, защото съм карал на братовчед ми e60-ката и неговия волан е доста по твърд от моя. Странно до сега си мислех че съм с Actice Steering
моята излиза със същото. Не е Актив стиъринга
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани