Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Някой по наясно може ли да каже това стандартната хидравлика ли е?
edit: Да внеса малко яснота и за другите незнаещи като мен, извадих го от 5series.net
E60's came with three different rack and pinion setups.
1. Standard Hydraulic Steering
2. Servotronic Hydraulic Steering
3. Active Steering w/ Servotronic ElectroMechanical Steering
Пича от темата твърди че всички които излизат заводски М пакетирани трябва да са с единия от двата вида сервотроник, но не и стандартната хидравлика. Моля ако греша да бъда поправен
edit: Да внеса малко яснота и за другите незнаещи като мен, извадих го от 5series.net
E60's came with three different rack and pinion setups.
1. Standard Hydraulic Steering
2. Servotronic Hydraulic Steering
3. Active Steering w/ Servotronic ElectroMechanical Steering
Пича от темата твърди че всички които излизат заводски М пакетирани трябва да са с единия от двата вида сервотроник, но не и стандартната хидравлика. Моля ако греша да бъда поправен
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
И при мен си е точно това , на мен волана е доста твърд , но мисля , че това идва от спортното окачване.
ПС: И в крайна сметка каква е разликата на Сервотроника от обикновената? Аз забелязвам поне при мен , че като вдигна висока скорост около 140-150 волана се втвърдява и колата завива доста лесно дори с много леко чукане на волана, така на магистрала волана само го галя, което доста ми харесва. Като паркирам не съм забелязал колко оборота правя до пълен завой .
EDIT: Servotronic is basically a valve that adjusts the power steering pressure depending on wheel speed etc. So heavy when you're on the shift and light when you're tyring to park. Its still a standard steerign system with column and rack etc. Дам така излиза , прави го твърдо като се кара бързо и леко при паркиране , а вече активната , там май и самия ход намаля , ама не виждам в това голяма полза , лично мен моята си ми харесва.
ПС: И в крайна сметка каква е разликата на Сервотроника от обикновената? Аз забелязвам поне при мен , че като вдигна висока скорост около 140-150 волана се втвърдява и колата завива доста лесно дори с много леко чукане на волана, така на магистрала волана само го галя, което доста ми харесва. Като паркирам не съм забелязал колко оборота правя до пълен завой .
EDIT: Servotronic is basically a valve that adjusts the power steering pressure depending on wheel speed etc. So heavy when you're on the shift and light when you're tyring to park. Its still a standard steerign system with column and rack etc. Дам така излиза , прави го твърдо като се кара бързо и леко при паркиране , а вече активната , там май и самия ход намаля , ама не виждам в това голяма полза , лично мен моята си ми харесва.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
При мен също при висока скорост се втвърдява, иначе като завивам на място е супер мек. На братовчед ми е60-ката мисля че е със стандартната хидравлика защото на място като завивам волана е доста по твърд от моя. Иначе сега ходих да броя оборотите и верно е оборот и половина а не 1 оборот както трябва да е при Active-а.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Твърдостта колеги, зависи от доста фактори. Гуми, джанти, състояние на рейката, натягания, и прочие и прочие. И аз като сложа зимните гуми става доста по-мек волана ... 225/50/17 които не са рънфлат ... тя и возията става доста по-приятна
А иначе мисля че сервотроника е серийното оборудване и по-ниско пт него няма. Но не съм на 100% сигурен
Sent from my iPhone using Tapatalk
А иначе мисля че сервотроника е серийното оборудване и по-ниско пт него няма. Но не съм на 100% сигурен
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
На колите с екстра SA 216 Servotronic, ел. усилването на волана може да се регулира или напълно да се изключи. Това е което се случва и в спортен режим, ел.усилването на хидравликата се изключва и волана се "втвърдява", така шофьора получава реалено усещане от усилието приложено при завой или маневра.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
До преди няколко месеца бях на 18-ки с рънфлат, сега съм с 19-ки и си мислех че ще се втвърди волана след като сложа 19-ките, но аз лично не намиран абсолютно никаква разлика в твърдостта.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
И моята кола по VIN излиза, че е оборудвана с екстра "216 SERVOTRONIC". И действително с по-висока скорост волана ми е по-твърд, но аз не знам за излязло е60 от завода без SERVOTRONIC.
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
NsL-OnE написа:но аз не знам за излязло е60 от завода без SERVOTRONIC
Вече знаеш, рядко е но има
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Maksimus
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.02.2017
- Местоположение: Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e60
- Мечтае да кара: bmw m5
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Помощ Колата е 2004 год е60 530д на място стадартна рейка има сложено рейка active steering и волана е многу крут и при ниски скорости вьв завои ми вклучва DSC може ли някой да ми каже дали може да се оправи рейката и как да и се направи инсталация щото колата е за стандартна рейка
- Richmond
- ентусиаст
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Повдигам темата малко, възможно ли е да се направи ретрофит от стандартна рейка да се премине към SERVOTRONIC, защото стандартната рейка на място си е тежка на тази кола
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Колеги какви се водят тия рейки,по ВИН ми излиза че и мойта е Hydro steering-Servotronic.Каква се води бърза,бавна или си е обикновена.
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Вижте си по VIN какви са ви рейките.
S216A Hydro Steeringservotronic е базовата опция. Без сервотроник са базовите 3-ки само, доколкото помня.
S216A Hydro Steeringservotronic е базовата опция. Без сервотроник са базовите 3-ки само, доколкото помня.
- Richmond
- ентусиаст
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Колега има и в е60 базова рейка тоест супер обикновенна, за съжаление аз точно на такава попаднах волана е супер твърд за тази кола, определено не съм доволен и сега търся вариант как да я сменя с такава Hydraulic steering - Servotronic. Но като гледам , никой не е правил такъв ретрофит
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Дай VIN-a да видим какво имаш.
Това че ти е твърда рейката не е е от типа, а защото е сдала багажа вероятно.
Идеята на Сервотроника е да я втвърдява с повишаване на скоростта. Стандартната при тройката си е мека при всички скорости.
Това че ти е твърда рейката не е е от типа, а защото е сдала багажа вероятно.
Идеята на Сервотроника е да я втвърдява с повишаване на скоростта. Стандартната при тройката си е мека при всички скорости.
- Richmond
- ентусиаст
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Re: Заменяне на стандартна кормилна рейка с бърза
Абсолютно нищо не пише отностно Steering опцията, понеже преди да я купя гледах сервизната история и съответните екстри на колата. Също така гледах една друга и тя беше Hydraulic steering - servotronic.На мен при всякаква скорост ми е твърд волана.
S1CAA - SELECTION OF COP RELEVANT VEHICLES
S205A - AUTOMATIC TRANSMISSION
S320A - DELETED MODEL LETTERING
S415A - SUNBLIND REAR
S416A - ROLLER SUN VIZOR REAR LATERAL
S423A - FLOOR MATS VELOURS
S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT
S430A - INTERIOROUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP
S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP
S442A - CUP HOLDER
S456A - COMFORT SEAT WITH MEMORY
S465A - THROUGHLOADING SYSTEM
S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER
S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM
S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC
S522A - XENON LIGHT
S524A - ADAPTIVE HEADLIGHTS
S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING
S540A - CRUISE CONTROL
S672A - CD CHANGER FOR 6 CDS
S698A - AREACODE 2 FOR DVD
S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
S849A - DELETED AUTOMATIC EMERGENCY CALL
S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE
S869A - LANGUAGE VERSION SWITZERLAND
S879A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE GERMAN
S8SAA - NAVIGATION ACCESS REQUESTCOUNTRYSPEC
S8SPA - CONTROL UNIT COP
S915A - DUMMYSALAPA
S2RAA - BMW ALLOY WHEEL TRAPEZOID STYLE 134
S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER
S1CAA - SELECTION OF COP RELEVANT VEHICLES
S205A - AUTOMATIC TRANSMISSION
S320A - DELETED MODEL LETTERING
S415A - SUNBLIND REAR
S416A - ROLLER SUN VIZOR REAR LATERAL
S423A - FLOOR MATS VELOURS
S428A - WARNING TRIANGLE AND FIRST AID KIT
S430A - INTERIOROUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP
S431A - INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATICDIP
S442A - CUP HOLDER
S456A - COMFORT SEAT WITH MEMORY
S465A - THROUGHLOADING SYSTEM
S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER
S502A - HEADLIGHT CLEANING SYSTEM
S508A - PARK DISTANCE CONTROL PDC
S522A - XENON LIGHT
S524A - ADAPTIVE HEADLIGHTS
S534A - AUTOMATIC AIR CONDITIONING
S540A - CRUISE CONTROL
S672A - CD CHANGER FOR 6 CDS
S698A - AREACODE 2 FOR DVD
S785A - WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
S849A - DELETED AUTOMATIC EMERGENCY CALL
S863A - RETAILER DIRECTORY EUROPE
S869A - LANGUAGE VERSION SWITZERLAND
S879A - ONBOARD VEHICLE LITERATURE GERMAN
S8SAA - NAVIGATION ACCESS REQUESTCOUNTRYSPEC
S8SPA - CONTROL UNIT COP
S915A - DUMMYSALAPA
S2RAA - BMW ALLOY WHEEL TRAPEZOID STYLE 134
S548A - KILOMETERCALIBRATED SPEEDOMETER
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани