Проблеми при студен старт
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- CrazyElement
- ентусиаст
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблеми при студен старт
Чиката написа:Колега ако след това мъчително запалване имаш доста пушек от аспуха според мен е някоя дюза.Но ако пушека е нормален няма да е зле да и замериш компресията.
Дюза може да е , може и нещо по горивната система като цяло , аз имах така един приятел не му палеше мерцедеса по същия начин и беше някакъв клапан за горивото взимаше въздух от него.
Това при всичко положение си е за сериозен майстор , който разбира какво прави.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблеми при студен старт
mds1994 написа:Здравейте,
Колата е 535D LCI. Имам проблем при студен старт откакто застудя. Когато натисна старт бутона, на колата и отнема 2-3 секунди само да завърти и поне 3-4секунди да запали, като през това време се тресе цялата и не винаги успява да запали. Ако успее, оборотите играят сериозно. Смених реле с подгревни свещи и гелов акумулатор, и проблема си остава. Моля за помощ!
а на диагностика закачал ли си я, колега ? почти съм сигурен, че ако я закачиш, ще си каже болежката
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблеми при студен старт
mds1994 написа:Здравейте,
Колата е 535D LCI. Имам проблем при студен старт откакто застудя. Когато натисна старт бутона, на колата и отнема 2-3 секунди само да завърти и поне 3-4секунди да запали, като през това време се тресе цялата и не винаги успява да запали. Ако успее, оборотите играят сериозно. Смених реле с подгревни свещи и гелов акумулатор, и проблема си остава. Моля за помощ!
Почни за начало със смяна на дизела, който сипваш и после търси по-сериозни причини.
- darkwisle
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e60 530d
- Мечтае да кара: bmw e60 530d
Re: Проблеми при студен старт
Здравейте Колеги!
Темата е сходна и с моя проблем за това няма да отварям нова.
Също и аз като някои колеги обиколих доста майстори и доста различни мнения чух
От скоро съм горд собственик на бмв е60 530д 218 коня 2004г.
Проблема ми е следния: Беше ми запушена охладителната система и не циркулираше през малкотомаркучле в разширителния съд и изхвурли антифриз през казанчето или иначе казано наду.Отпушихме системата ,тъй като някой майстор е слагал прахчета за теч иили нещо от сорта.Наскоро пак ми се запуши системата и от няколко дни я отпушихме, но уви пак изхвърля малко антифтиз през казанчето , но интересното е че само когато я карам агресивно почва да надува, ако я карам нормално нямам проблем. Казаха ми в сервиза ,че гарнитурата на главата е духнала. Направиха ми тест за изгорели газове на разширителния съд и течността в уреда леко се оцвети.
Та питането ми е дали е глава на 100%
Моя майстор ми каза , че можело и от клапана на картерните газове нещо да му се е случило и от там да вкарва газове?
Някой ако има някакви мнения и идей ще съм благодарен!
Темата е сходна и с моя проблем за това няма да отварям нова.
Също и аз като някои колеги обиколих доста майстори и доста различни мнения чух
От скоро съм горд собственик на бмв е60 530д 218 коня 2004г.
Проблема ми е следния: Беше ми запушена охладителната система и не циркулираше през малкотомаркучле в разширителния съд и изхвурли антифриз през казанчето или иначе казано наду.Отпушихме системата ,тъй като някой майстор е слагал прахчета за теч иили нещо от сорта.Наскоро пак ми се запуши системата и от няколко дни я отпушихме, но уви пак изхвърля малко антифтиз през казанчето , но интересното е че само когато я карам агресивно почва да надува, ако я карам нормално нямам проблем. Казаха ми в сервиза ,че гарнитурата на главата е духнала. Направиха ми тест за изгорели газове на разширителния съд и течността в уреда леко се оцвети.
Та питането ми е дали е глава на 100%
Моя майстор ми каза , че можело и от клапана на картерните газове нещо да му се е случило и от там да вкарва газове?
Някой ако има някакви мнения и идей ще съм благодарен!
ivan
Re: Проблеми при студен старт
Колега възможно да е от гарнитура на главата.Слушал съм за много такива случаи особено ако е прегрята.Провери дали не ти вкарва антифриз в картера и да се смесва с маслото.
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани