BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.06.2008

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от Mr.Iliev » 23 Сеп 2016, 7:15

klintan66 написа:Всичко ми излезе 2000 лв.
Соленоидни клапани купих за 500лв и останалото от сервиза. На въпроса какво точно е сменено?
Отговора беше - всичко каквото трябва :mhihi: .

При разглобяването видях че имаше износени дискове , значи и те са сменяни. Торка беше идеален и не е пипан.

Може ли да споделиш от къде купи клапаните. 500лв. за комплекта клапани или само за няколко повредени? Как така каквото трябва.. Ами маслото и уплътненията с филтъра и те ли влизат в сумата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от klintan66 » 23 Сеп 2016, 22:50

Клапаните , майстора ги поръча по телефона и пристигнаха в елит кар Пазарджик.Очевидно с отстъпка за него. Аз ги взех и съответно платих.
500лв комплект - 7 бр. Малките клапанчета вътре също са сменени по думите му, но цена и бройки незнам.
Да,труд, масло, филтъра и уплътненията влизат в цената от 2000 лв.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от Zubcho » 10 Мар 2018, 10:56

При мен виси същата грешка на екрана (Solenoid Valve 4 Shift Lock), като преди при загряла кола изчезваше, и по-точно при затопляне в купето. Въпросния Solenoid valve 4 се намира горе на скоростния лост и действа като резе. Беше изчезнала за малко, после пак се появи при рязко натискане на спирачката. Та сега ще я карам колата да проверят всичко по електрическата верига дали е изправно до соленоида, и дали същия има ОК съпротивление. Въпросната машинка на спирачките има 4 кабела към нея, та тя също отговаря не само за стоповете, но е и датчик за други функции, като ми казаха, че може там да е проблема и за това да се шашка колата.

За съжаление много хора не са успели да решат проблема. Аз искам да съм 100% сигурен, че не е нещо по електрическата част. Ако всичко е изправно и стига ток до въпросния соленоид, ще преминем до източване на малко масло и допълване по процедура, защото доста хора казват, че при смяна на маслото грешката се е появила, и след това пак смяна и е изчезнала. При мен преди да започне да се появява грешката имах теч от буксата, който оправиха и майстора се кълне, че е долял достатъчно масло по процедурата както е описано.

Още нещо, при ресетване на адаптациите на кутията се зануляват всички стойности на соленоидите, и това също може да оправи проблема. Та ще напиша когато реша проблема тук. Колата иначе е с 6hp24 монтирана на e61.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: BMW 530D Solenoid Valve 4 Shift Lock

Мнение от Zubcho » 14 Мар 2018, 10:47

Който е прочел горното мнение.. Намери се проблема, крив пин на буксата на скоростите. Явно при ремонта на буксата и смяната на уплатнението й, като са я включвали са направили нещо.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook